- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Hmm bij mij doen ze het wel. Zou kunnen dat ze de eerste keer niet goed laden. Heb dat ook al gehad.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Vreemd, ik blijf dit krijgen:
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Bij The Running Man krijg ik die melding niet, wel bij Jurassic Park. Ik ga even uitzoeken wat hier aan de hand is. Thanks!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Volgens mij is het nu helemaal opgelost.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Volgens mij is het nu helemaal opgelost.
Loopt perfect!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
JoshSchoen
-
- 1 messages
- 0 votes
Hi filmliefhebbers!
We hebben de afgelopen tijd aan een web applicatie gewerkt waar je heel makkelijk met je vrienden apps, films, boeken & tv series kunt delen en ontdekken. We gaan nu langzaam mensen uitnodigen voor de beta release.
Bekijk het hier: http://izooble.com
We zouden natuurlijk graag film liefhebbers (zoals jullie) aan boord willen krijgen, zodat onze gebruikers die kunnen gaan volgen en leuke nieuwe films kunnen ontdekken.
Dus als je tijd hebt en het lijkt je leuk, dan zou ik het heel tof vinden als je http://izooble.com even zou willen checken! Alle feedback is welkom 
Thanks!
- Joshua
butfflover
-
- 1 messages
- 0 votes
Als je van film houdt zou je eens naar de site van BUT Film Festival moeten kijken Uwe Boll, draait ook de premiere van Rampage 2. www.butff.nl, kijk maar! Wordt vet!
Prinz
-
- 1085 messages
- 4221 votes
filmblog gestart
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik klik wel eens op de linkjes die je hier neer zet, maar dit vind ik maar een vrij matige special. Je had bij iedere film best kort mogen vertellen waar de film nou over ging en wat er nou memorabel is aan de poppen. Nu is het maar een lijstje met weinig inhoud. Sorry.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik klik wel eens op de linkjes die je hier neer zet, maar dit vind ik maar een vrij matige special. Je had bij iedere film best kort mogen vertellen waar de film nou over ging en wat er nou memorabel is aan de poppen. Nu is het maar een lijstje met weinig inhoud. Sorry.
Het is ook gewoon een lijst met wat filmtips incl. korte mening. Een overzicht. Heb in dit geval niet de bedoeling gehad elke film te ontleden. Net als bij een toplijst eigenlijk. De categorisering 'special' is misschien niet helemaal de juiste bij deze, maar een toplijst is het ook niet.
flipsyde
-
- 858 messages
- 1712 votes
Hallo iedereen,
Ik ben sinds een paar dagen een film blog gestart. De posts bestaan uit film stills en een korte beschrijving. Voor iedereen die geïnteresseerd is in alternatieve cinema, fotografie, cinematografie etc. Ik probeer zeer regelmatig te updaten. Om het overzichtelijk te houden gebruik ik categorieën die je in het menu kan terugvinden.
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
nothing but desire | A guide to powerful cinema - nothingbutdesire.wordpress.com
Heel erg mooi !
Nu al benieuwd naar de updates 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Iets meer tekstuele duiding zou wel mooi zijn overigens, alhoewel ik het idee van je "oneliners" wel snap.
rhcdg
-
- 12 messages
- 3 votes
In Film > Nieuws > Rear Window - Nieuw blog over film en films:
Sinds vorige week is er Rear Window, een nieuw weblog exclusief gewijd aan film, films en filmkritiek. De bedoeling is om naast langere essays ook regelmatig over de nieuwste films te schrijven. Er staan er al een paar op je te wachten. Graag tot ziens in de reactievelden!
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
https://www.facebook.com/fabrice.duwelz?fref=nf&pnref=story
Social media meevallers: Du Welz deelt m'n review van Alléluia op Facebook, Xavier Gens (Frontière(s)), Manu Dacosse (cinematograaf van Amer en Alléluia) en Jonas Govaerts (Welp) liken. Nice 
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Mooi, goede review ook. Krijg echt steeds meer zin om de film te herzien 
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4688 votes
Erg cool inderdaad! Geweldige film ook en een goede review (op de kritiek op Amer en The Strange Color na dan
).
Sowieso wel een hele goede blog met een mooi design (erg fijne stills ook vaak). Eigenlijk de enige blog waar ik regelmatig op terecht kom, door de links die hier om MM verschijnen. Krijg vaak meteen al zin om de film in kwestie te (her)zien. Ook omdat er in de reviews vaak gefocust wordt op zaken die ik zelf ook belangrijk vind in films (visueel, soundtrack, sfeer/mood, beetje context, beetje verhaal). Veel andere reviewers online schenken vaak erg veel aandacht aan het verhaal en de betekenis van de film bijvoorbeeld (natuurlijk bij sommige films ook echt interessant).
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Fijn om te horen natuurlijk! Hopelijk binnenkort nog meer leuk blog-related nieuws, maar dat is nog niet helemaal rond.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ik mag jouw Engelse schrijfstijl graag lezen. En dat heb ik niet snel bij Nederlanders of Belgen.