• 177.901 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.024 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ga er direct achteraan! Thanks!

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Hmm bij mij doen ze het wel. Zou kunnen dat ze de eerste keer niet goed laden. Heb dat ook al gehad.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vreemd, ik blijf dit krijgen:

http://i.imgur.com/U8iFIEP.png

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Bij The Running Man krijg ik die melding niet, wel bij Jurassic Park. Ik ga even uitzoeken wat hier aan de hand is. Thanks!

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Metalfist wrote:

Vreemd, ik blijf dit krijgen:

(afbeelding)

Volgens mij is het nu helemaal opgelost.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

dutchtuga wrote:

Volgens mij is het nu helemaal opgelost.

Loopt perfect!

JoshSchoen

• 1 messages
  • 0 votes

Hi filmliefhebbers!

We hebben de afgelopen tijd aan een web applicatie gewerkt waar je heel makkelijk met je vrienden apps, films, boeken & tv series kunt delen en ontdekken. We gaan nu langzaam mensen uitnodigen voor de beta release.

Bekijk het hier: http://izooble.com

We zouden natuurlijk graag film liefhebbers (zoals jullie) aan boord willen krijgen, zodat onze gebruikers die kunnen gaan volgen en leuke nieuwe films kunnen ontdekken.

Dus als je tijd hebt en het lijkt je leuk, dan zou ik het heel tof vinden als je http://izooble.com even zou willen checken! Alle feedback is welkom

Thanks!

- Joshua

butfflover

• 1 messages
  • 0 votes

Als je van film houdt zou je eens naar de site van BUT Film Festival moeten kijken Uwe Boll, draait ook de premiere van Rampage 2. www.butff.nl, kijk maar! Wordt vet!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik klik wel eens op de linkjes die je hier neer zet, maar dit vind ik maar een vrij matige special. Je had bij iedere film best kort mogen vertellen waar de film nou over ging en wat er nou memorabel is aan de poppen. Nu is het maar een lijstje met weinig inhoud. Sorry.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Ik klik wel eens op de linkjes die je hier neer zet, maar dit vind ik maar een vrij matige special. Je had bij iedere film best kort mogen vertellen waar de film nou over ging en wat er nou memorabel is aan de poppen. Nu is het maar een lijstje met weinig inhoud. Sorry.

Het is ook gewoon een lijst met wat filmtips incl. korte mening. Een overzicht. Heb in dit geval niet de bedoeling gehad elke film te ontleden. Net als bij een toplijst eigenlijk. De categorisering 'special' is misschien niet helemaal de juiste bij deze, maar een toplijst is het ook niet.

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

Hallo iedereen,

Ik ben sinds een paar dagen een film blog gestart. De posts bestaan uit film stills en een korte beschrijving. Voor iedereen die geïnteresseerd is in alternatieve cinema, fotografie, cinematografie etc. Ik probeer zeer regelmatig te updaten. Om het overzichtelijk te houden gebruik ik categorieën die je in het menu kan terugvinden.

nothingbutdesire.wordpress.com

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

Badalamenti, danuz Thanks guys!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Iets meer tekstuele duiding zou wel mooi zijn overigens, alhoewel ik het idee van je "oneliners" wel snap.

rhcdg

• 12 messages
  • 3 votes

In Film > Nieuws > Rear Window - Nieuw blog over film en films:

Sinds vorige week is er Rear Window, een nieuw weblog exclusief gewijd aan film, films en filmkritiek. De bedoeling is om naast langere essays ook regelmatig over de nieuwste films te schrijven. Er staan er al een paar op je te wachten. Graag tot ziens in de reactievelden!

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

https://www.facebook.com/fabrice.duwelz?fref=nf&pnref=story

Social media meevallers: Du Welz deelt m'n review van Alléluia op Facebook, Xavier Gens (Frontière(s)), Manu Dacosse (cinematograaf van Amer en Alléluia) en Jonas Govaerts (Welp) liken. Nice

Zandkuiken

• 1743 messages
  • 1428 votes

Cool!

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

Nice!

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Mooi, goede review ook. Krijg echt steeds meer zin om de film te herzien

Finisterra

• 15532 messages
  • 4688 votes

Erg cool inderdaad! Geweldige film ook en een goede review (op de kritiek op Amer en The Strange Color na dan ).

Sowieso wel een hele goede blog met een mooi design (erg fijne stills ook vaak). Eigenlijk de enige blog waar ik regelmatig op terecht kom, door de links die hier om MM verschijnen. Krijg vaak meteen al zin om de film in kwestie te (her)zien. Ook omdat er in de reviews vaak gefocust wordt op zaken die ik zelf ook belangrijk vind in films (visueel, soundtrack, sfeer/mood, beetje context, beetje verhaal). Veel andere reviewers online schenken vaak erg veel aandacht aan het verhaal en de betekenis van de film bijvoorbeeld (natuurlijk bij sommige films ook echt interessant).

Onderhond

• 87592 messages
  • 12834 votes

Fijn om te horen natuurlijk! Hopelijk binnenkort nog meer leuk blog-related nieuws, maar dat is nog niet helemaal rond.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Top!

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik mag jouw Engelse schrijfstijl graag lezen. En dat heb ik niet snel bij Nederlanders of Belgen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.