• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.389 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Ik lees ze altijd met plezier, maar wie is die Oostenrijkse filmmaker nou?

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Haneke?

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

mikey wrote:

]laatste van het jaar, hopleijk vonden jullie het net zo leuk als ik meisje van de week - slechtemeisjes.nl

Haha, ik vind ze geweldig

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Thanx!!!

Hij is het natuurlijk niet maar hij is uiteraard wel op hem gebaseerd.

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Oh dus toch, maar dan wel in zijn jongere jaren

Welke film heb jij laatst gezien?

Wil je iemand MovieMatchen?

Surf naar http://www.SaveMyMovies.com

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Om het nieuwe jaar feestelijk in te zetten: een ultrakort verhaaltje over een mysterieuze discotheek, getiteld Cyberdelia. Dit is een re-work van een oud verhaal.

Halcyon wrote:

verhaaltje over een mysterieuze discotheek, getiteld Cyberdelia. Dit is een re-work van een oud verhaal.

toch niet gebaseerd op 'From dusk till Dawn' ?

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Waarom denk je dat? Heb je het gelezen trouwens?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Nooit meer wakker worden wrote:

Hoe je het ook draait of keert, alles went

Grapjas.

Je verhalen lezen prettig, Halcyon. Mooie tijdsbesteding voor m'n dagelijkse treinritjes.

Ze zijn alleen inmiddels op

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Bedankt voor de feedback. Altijd leuk om weten dat mijn verhalen gelezen worden. Dat men er plezier aan beleeft is een mooi compliment. De bedoeling is om gemiddeld één verhaal per maand te plaatsen. De meeste zijn niet eerder gepubliceerde verhalen, met hier en daar een uitzondering ("Nooit meer wakker worden" bijvoorbeeld).

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Update: enkele oudere verhalen verwijderd, kwestie van alles fris en overzichtelijk te houden. Vandaag ook een nieuw verhaal geplaatst: Yuno's meesterwerk. Genre Cyberpunk/SF/Horror.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Lekker lijstje wederom tuga

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Dank! Nog wat tips opgedaan?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Vind het niet per se een lijst voor tips, wel één waar iedere échte(!) liefhebber zich helemaal in kan vinden Ben wel meer nieuwschierig geworden naar Clownhouse.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Je maat NW vond 'm helemaal niks. Maar het zou niet voor het eerst zijn als jullie het niet eens zijn over een titel

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Wat betreft 80's ga ik meestal op jouw score af

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Dan kan ie alleen maar meevallen!

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ik heb Clownhouse net op laserdisc gekocht. Ben benieuwd.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Binnenkort plaatje in je LD-topic?

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Nieuwe strip op meisje van de week - slechtemeisjes.nl (finully)

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

dat was lang geleden mijn beste mikey ! ik moet eerlijk zijn , ik begrijp geen zak van je strips... maar toch vind ik ze vrij geniaal.

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

thanx.. Als je wat wilt vragen ter verd. mag dat natuurlijk altijd

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Nieuwe comic online over poolse meisjes en een amsterdams meisje

meisje van de week - slechtemeisjes.nl

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en daarom heb ik na lang twijfelen toch besloten om een blog te wijden aan horrorfilms: Middernachtfilms Beseffende dat ik hiermee de zoveelste open deur intrap, ga ik proberen om het iets anders aan te pakken. Het is niet meteen de bedoeling om recensies van nieuwe/oude films te gaan plaatsen, eerder artikels en essays die iets dieper op de zaken ingaan of een zekere toevoeging vormen op de reeds bestaande (en interessante) blogs.

Mijn eerste artikel is een analyse van de slasherfilm. Wanneer kan je een horrorfilm catalogeren als slasher? Aanvullend mijn persoonlijke slasher top 10 met een nummer één die misschien niet helemaal aan de conventies voldoet, maar door zijn onmiskenbare invloed in feite gewoon thuishoort in het lijstje.

Feedback is welkom, zowel over inhoud als lay-out.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Cool! Werd tijd Ik zal je blog met plezier bijhouden. Interessant ook dat je niet voor recensies kiest, maar voor analyses e.d. Goede stap! Aardige header ook. Zelf in elkaar gezet? Wil je er een scherpere weergave van hebben dan zou ik jpg vervangen voor png.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Header zelf in elkaar gezet, ja. Stills gedownload of zelf gemaakt en dan in een filmstrip -sjabloontje gekopiëerd. Het was niet gemakkelijk om een selectie te maken .

Ik heb de .jpg ondertussen naar .png omgezet met de originele afbeeldingen. Zelf zie ik het verschil niet zo, eerlijk gezegd. Maar als jij zegt dat het scherper is, dan geloof ik dat.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Van jpg van png ga je inderdaad niks winnen, als je de originele beelden meteen in png opslaat wel.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.