- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Ik lees ze altijd met plezier, maar wie is die Oostenrijkse filmmaker nou? 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
]laatste van het jaar, hopleijk vonden jullie het net zo leuk als ik
meisje van de week - slechtemeisjes.nl
Haha, ik vind ze geweldig 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Thanx!!!
Haneke?
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Oh dus toch, maar dan wel in zijn jongere jaren 
SaveMyMovies
-
- 53 messages
- 18 votes
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Om het nieuwe jaar feestelijk in te zetten: een ultrakort verhaaltje over een mysterieuze discotheek, getiteld Cyberdelia. Dit is een re-work van een oud verhaal.
SaveMyMovies
-
- 53 messages
- 18 votes
verhaaltje over een mysterieuze discotheek, getiteld Cyberdelia. Dit is een re-work van een oud verhaal.
toch niet gebaseerd op 'From dusk till Dawn' ? 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Waarom denk je dat? Heb je het gelezen trouwens?
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Hoe je het ook draait of keert, alles went
Je verhalen lezen prettig, Halcyon. Mooie tijdsbesteding voor m'n dagelijkse treinritjes.
Ze zijn alleen inmiddels op 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Bedankt voor de feedback. Altijd leuk om weten dat mijn verhalen gelezen worden. Dat men er plezier aan beleeft is een mooi compliment. De bedoeling is om gemiddeld één verhaal per maand te plaatsen. De meeste zijn niet eerder gepubliceerde verhalen, met hier en daar een uitzondering ("Nooit meer wakker worden" bijvoorbeeld).
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Update: enkele oudere verhalen verwijderd, kwestie van alles fris en overzichtelijk te houden. Vandaag ook een nieuw verhaal geplaatst: Yuno's meesterwerk. Genre Cyberpunk/SF/Horror.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Vind het niet per se een lijst voor tips, wel één waar iedere échte(!) liefhebber zich helemaal in kan vinden
Ben wel meer nieuwschierig geworden naar Clownhouse.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Je maat NW vond 'm helemaal niks. Maar het zou niet voor het eerst zijn als jullie het niet eens zijn over een titel 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Wat betreft 80's ga ik meestal op jouw score af 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik heb Clownhouse net op laserdisc gekocht. Ben benieuwd.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Cult Movies Reviewed: Horror Top 25 van de jaren '80 - special - cultmoviesreviewed.com
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Nieuwe strip op meisje van de week - slechtemeisjes.nl (finully)
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
dat was lang geleden mijn beste mikey
! ik moet eerlijk zijn , ik begrijp geen zak van je strips... maar toch vind ik ze vrij geniaal.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
thanx..
Als je wat wilt vragen ter verd. mag dat natuurlijk altijd 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Nieuwe comic online over poolse meisjes en een amsterdams meisje
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en daarom heb ik na lang twijfelen toch besloten om een blog te wijden aan horrorfilms: Middernachtfilms Beseffende dat ik hiermee de zoveelste open deur intrap, ga ik proberen om het iets anders aan te pakken. Het is niet meteen de bedoeling om recensies van nieuwe/oude films te gaan plaatsen, eerder artikels en essays die iets dieper op de zaken ingaan of een zekere toevoeging vormen op de reeds bestaande (en interessante) blogs.
Mijn eerste artikel is een analyse van de slasherfilm. Wanneer kan je een horrorfilm catalogeren als slasher? Aanvullend mijn persoonlijke slasher top 10 met een nummer één die misschien niet helemaal aan de conventies voldoet, maar door zijn onmiskenbare invloed in feite gewoon thuishoort in het lijstje.
Feedback is welkom, zowel over inhoud als lay-out.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Cool! Werd tijd
Ik zal je blog met plezier bijhouden. Interessant ook dat je niet voor recensies kiest, maar voor analyses e.d. Goede stap! Aardige header ook. Zelf in elkaar gezet? Wil je er een scherpere weergave van hebben dan zou ik jpg vervangen voor png.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Header zelf in elkaar gezet, ja. Stills gedownload of zelf gemaakt en dan in een filmstrip -sjabloontje gekopiëerd. Het was niet gemakkelijk om een selectie te maken
.
Ik heb de .jpg ondertussen naar .png omgezet met de originele afbeeldingen. Zelf zie ik het verschil niet zo, eerlijk gezegd. Maar als jij zegt dat het scherper is, dan geloof ik dat.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Van jpg van png ga je inderdaad niks winnen, als je de originele beelden meteen in png opslaat wel.