- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Websites en filmblogs van gebruikers
Websites en filmblogs van gebruikers
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik heb je verhaal met plezier gelezen, en ook een reactie achtergelaten op je blog
.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Volgens de sopranos wel ja... dus het zal wel zo zijn. (zelf niet gedaan)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ken verschillende bloggers die zich aan advertenties hebben gewaagd en toch behoorlijk goed uitkomen.
Dan heb je het toch al snel over wat grotere spelers in het blogwereldje. Als doorsnee blogger krijg je niet snel echte aanbiedingen van brands of bedrijven. Een systeem als Google Ads werkt iets makkelijker, maar daar hou je ook niet zoveel aan over (als je het eerlijk speelt).
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
True, daarom zal je in het begin ook niet snel dit soort aanbiedingen krijgen. Verder moet je natuurlijk wel met kwaliteit en originaliteit op de proppen komen, maar dat spreekt voorzich wat mij betreft.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Kan wel, maar is niet erg gebruikelijk, toch? Heb er verder ook geen verstand van.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Verder moet je natuurlijk wel met kwaliteit en originaliteit op de proppen komen, maar dat spreekt voorzich wat mij betreft.
Mnee, dan werkt het toch eerder zoals bij films. Een remake van een bekende film levert veel meer geld op dan één of ander kwalitatief en obscuur filmpje. Reclamemakers hangen hun boodschap niet zozeer aan kwaliteit, wel aan een groot aantal lezers/bezoekers. Zolang het niet té trashy is natuurlijk.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik had het ook eerst opgezocht alvorens het in mijn verhaal te verwerken. Het schijnt niet echt aangenaam te zijn, maar verder wel gebruikelijk.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Nieuwe comic online.. part 2/4
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Thanks! Heb je er wat aan, of alles al gezien?
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Nee, de dead of night van wijlen Clark helaas niet... staat wel op een must see lijst!
MaNiAc E
-
- 154 messages
- 413 votes
Ondertussen heeft de site een upgrade gehad mochten er nog mensen interesse in hebben.
Ook zijn er eindelijk spullen te winnen 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Je bent er al vroeg bij. Ik heb nog een inhaalslag gepland voor de komende 1 á 2 weken. Daarna pas mijn top 10 op de blog.
Overigens loopt de blog de laatste twee weken als een tierelier. Mede dankzij recensie van tv-serie The Bridge. Meer dan 900 keer bekeken in 12 dagen. Blijft leuk die toevalstreffers waar je niet op rekent.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Laatste week is inderdaad een opperbeste datum, al ben je nu de menigte wel nog voor en maak je iets meer kans om opgepikt te worden. Tegen kerst zijn de meeste mensen de jaarlijstjes alweer helemaal beu.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ben er inderdaad vroeg bij, maar wel een van de eerste, zoals OH ook zegt
Ik acht de kans ook klein dat ik dit jaar nog verrast word als ik de titels zo bekijk die ik eventueel nog zou kunnen gaan zien.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Hangt er inderdaad ook vanaf in hoeverre je bij bent. Ik heb nog wel een film of vijf waarvan ik top 10 potentie vermoed
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
1 van de grootste hits op m'n blog van een tijdje terug was:
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=goF37gZpu_I#![/embed]
Wie had dat verwacht 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
hellboy.ray
-
- 2056 messages
- 2100 votes
Mijn 'internetradiostation' Creep4Life Radio
Er wordt al wat muziek gedraaid uit films,
maar ben nog druk bezig om nog meer muziek toe te voegen.
Voor suggesties van muziek stuur die even naar [email protected]
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
En wie van de kunstenaars mag jij wezen?
Edit: ik zie het al 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12835 votes
Ik vermoed deze wat cryptische omschrijving.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Zonet een nieuw verhaal geplaatst: Nooit meer wakker worden. Dit verhaal werd eerder dit jaar reeds gepubliceerd in Pure Thrillers magazine en is nu dus ook gratis te lezen op mijn blog. Nooit meer wakker worden is een rape&revenge verhaal in de stijl van films als I Spit on Your Grave, Irréversible en Last House on the Left.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
More hunting incidents on meisje van de week - slechtemeisjes.nl
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Ik heb de film top 10 van 2011 inmiddels ook online staan.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
]laatste van het jaar, hopleijk vonden jullie het net zo leuk als ik
meisje van de week - slechtemeisjes.nl