• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.802 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Toch nog heel wat reviewwerk te verrichten Maar ziet er goed uit!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Krijg overigens bij Irreversible wel irr & e a c u t e ; versible (zonder spaces) in beeld - in Firefox 7.0.1.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Ondertussen opgelost! En inderdaad, nog iets minder dan 60 films te gaan. Maar ik ben dat soort long-term projecten wel gewoon, tegen dezelfde tijd volgend jaar staat er gewoon een nagenoeg volledige lijst

En de rest kijl ik gewoon voor een jaar uit m'n top 100

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Ben je niet bang dat tegen de tijd dat de lijst klaar is, de helft al weer niet klopt?

Maar wel leuk idee, heb de laatste weken ook al je recensies doorgelezen, heeft me ook wel weer zin gegeven om ze zelfs weer eens te herkijken.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

Valt wel mee denk ik. Per jaar zo'n 10 nieuwe films erin. Een deel daarvan sowieso steeds recente films, en die krijgen toch standaard een review op m'n blog. Ga er binnenkort ook wel op letten om eerst de wat hoger gerankte films te recenseren. Maar eerst Mah Nakorn maar een keer denk ik, oogt een beetje slordig nu dat de eerste film meteen geen review heeft

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

nieuwe comic comic op meisje van de week - slechtemeisjes.nl (part 1 outta 2)

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

mikey wrote:

nieuwe comic comic op meisje van de week - slechtemeisjes.nl (part 2 outta 2)

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ter ere van Halloween een sfeervol griezelverhaal gepost, volledig in Amerikaanse stijl.

Beklemmend als een koortsdroom, de surrealistische nachtmerrie waaruit je wil ontwaken maar niet kunt. Een absurde, vervreemende en choquerende beleving die zich in je hersenen vast bijt... Normaal gesproken worden er gaandeweg een film meestal de antwoorden die je zoekt beantwoord en kijk je met een bevredigend gevoel maar de aftiteling.

Think again, emotionally disturbing en mindtwisting zijn wellicht nog de beste invullingen die je aan de filmbelevingen van David Lynch kan meegeven... de vragen en inter-pretenties stapelen zich op bij het uitzitten van een David Lynch film. Je zult je afvragen: wat heb ik net gezien? Wat heeft het met me gedaan? Je smeed je eigen theorieën en verklaringen, de beelden dansen op je netvlies en gaan een eigen leven leiden. Is dat niet het meest indrukwekkende wat beelden met een mens kunnen doen?

En er is nu een Nederlandstalig site met alles wat je wil weten over Lynch!

Neem eens een kijkje op davidlynch.nl en laat je reactie achter in het gastenboek!

Enjoy!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

nieuwe op meisje van de week - slechtemeisjes.nl over oa een Oostenrijkse filmmaker

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Na het zien van The Woman heb ik besloten om mijn verhaal Redder in nood online te zetten. Ik schreef het een half jaar geleden ongeveer, maar het werd niet gepubliceerd omdat het te hard zou zijn. Het verhaal - lichtjes geïnspireerd op de film Deadgirl maar zeker geen ripoff - dat over de duistere kant van de mens gaat, is inderdaad deprimerend en niet geschikt voor lezers met een gevoelige maag. Maar ik ben er van overtuigd dat er een publiek voor is. Of niet? Laat het mij zeker weten!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Deze week een eerste poll op mijn filmblog gezet. Nu het aantal dagelijkse bezoekers tussen de 50 en 100 ligt eens kijken of het werkt. Voorlopig nog niet al te best maar ligt ook aan specifieke poll vermoed ik.

Tim's Filmblog - filmmad.wordpress.com

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

timbo_ wrote:

Nu het aantal dagelijkse bezoekers tussen de 50 en 100 ligt eens kijken of het werkt.

Cool, ik heb ongeveer één bezoeker per week. Waarschijnlijk mezelf dan nog. Tja, misschien lezen mensen minder graag pulp dan vroeger.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Heb mijn blog een beetje verwaarloosd, al sinds 31 oktober niets meer geplaatst. Toch weer van plan te gaan werken eraan, aangezien de bezoekersaantallen lekker hoog blijven dagelijks. Beetje combineren met SlashingThrough, Filmvoid en Eigenwereld. Moet te doen zijn!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Halcyon wrote:

Waarschijnlijk mezelf dan nog. Tja, misschien lezen mensen minder graag pulp dan vroeger.

Even gelezen, nu je het er toch over had, erg goed geschreven. Je moet er wat mee doen !

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Tonypulp wrote:

Heb mijn blog een beetje verwaarloosd, al sinds 31 oktober niets meer geplaatst. Toch weer van plan te gaan werken eraan, aangezien de bezoekersaantallen lekker hoog blijven dagelijks. Beetje combineren met SlashingThrough, Filmvoid en Eigenwereld. Moet te doen zijn!

Zo'n periode zul je zo nu en dan gewoon hebben. Beetje gebrek aan inspiratie of gewoon even geen zin. Heb er ook weleens last van

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Tonypulp wrote:

Wat is een hoog bezoekersaantal in jouw geval? Ben wel benieuwd hoe mensen op je site terecht komen ook

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

dutchtuga wrote:

(quote)

Zo'n periode zul je zo nu en dan gewoon hebben. Beetje gebrek aan inspiratie of gewoon even geen zin. Heb er ook weleens last van

Dat is het wel een beetje ja, maar ik voelde het tijdens het kijken van 'Leprechaun' weer terugkomen, dus dat worden nog meer geweldige 90's flicks dezer dagen

danuz wrote:

(quote)

Wat is een hoog bezoekersaantal in jouw geval? Ben wel benieuwd hoe mensen op je site terecht komen ook

Over de 100 vind ik wel een mooie dag Nu hangt het er al een week of twee nét onder. Twitter helpt énorm, leert een beetje de kleinere regisseurs kennen (krijg je nog eens leuke dingen ook ) en andere bloggers. Verder kun je veel mensen via zoekmachines trekken door de juiste screenshots te nemen, maar ook het feit dat de films die ik doorgaans bespreek niet op 100 andere sites zullen verschijnen, helpt mij wel omhoog. Het komt een beetje van alle kanten

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Via Twitter sowieso al denk ik, via zijn Twitteraccount klik ik regelmatig op de link naar zijn blog(s).

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

soom wrote:

(quote)
Even gelezen, nu je het er toch over had, erg goed geschreven. Je moet er wat mee doen !
Ik doe er ook wat mee. Zowat de helft van wat ik schrijf wordt hier en daar gepubliceerd in genremagazines of websites, maar helaas zonder veel gevolg. Sowieso vind ik feedback (of het nu negatief of positief is) altijd wel leuk, dus daarom: bedankt!

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Tonypulp wrote:

]Over de 100 vind ik wel een mooie dag Nu hangt het er al een week of twee nét onder. Twitter helpt énorm, leert een beetje de kleinere regisseurs kennen (krijg je nog eens leuke dingen ook ) en andere bloggers. Verder kun je veel mensen via zoekmachines trekken door de juiste screenshots te nemen, maar ook het feit dat de films die ik doorgaans bespreek niet op 100 andere sites zullen verschijnen, helpt mij wel omhoog. Het komt een beetje van alle kanten

100 is inderdaad voor een beginnend en (obscuur) filmblog niet laag, congrats daarmee! Nog een paar jaartjes doorgaan en je kan ervoor betaald krijgen

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Halcyon wrote:

Cool, ik heb ongeveer één bezoeker per week. Waarschijnlijk mezelf dan nog. Tja, misschien lezen mensen minder graag pulp dan vroeger.

Zou toch wel een markt voor moeten zijn. Juist omdat het niet extreem veel wordt besproken. Hoop zelf dit jaar nog mijn 50.000e bezoeker te verwelkomen. Ben ongeveer 2,5 jaar bezig

danuz wrote:

100 is inderdaad voor een beginnend en (obscuur) filmblog niet laag, congrats daarmee! Nog een paar jaartjes doorgaan en je kan ervoor betaald krijgen

Vraag is natuurlijk of je dat wil. Heb altijd begrepen dat als je met advertenties en dergelijke gaat werken dat je in problemen (afhankelijk van hoe fanatiek dat wordt gecontroleerd, heb eerlijk gezegd geen idee) gaat komen met foto's en dergelijke.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Unieke gebruiker? Page views?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

timbo_ wrote:

Vraag is natuurlijk of je dat wil. Heb altijd begrepen dat als je met advertenties en dergelijke gaat werken dat je in problemen (afhankelijk van hoe fanatiek dat wordt gecontroleerd, heb eerlijk gezegd geen idee) gaat komen met foto's en dergelijke.

Klopt, ik mocht geen naakt of grof geweld tonen. Gaat lekker met zo'n blog Ik spreek dan overigens over de simpele Google Adds (die weer in je nadeel werken want je wordt minder snel gevonden, schijnt). Als je samenwerkt met soortgelijke sites, of zelfs distributeurs, dan bepaal je het onderling gewoon.

Er moet ook zeker op de hoeveelheid gelet worden, 'schone' blogs zijn veel vriendelijker dan van die volgepropte pagina's met drukke en onzinnige advertenties. Ik link zelf alleen naar projecten en gasten die me persoonlijk wat aangaan, vrijwillig natuurlijk. Krijg er genoeg voor terug qua promotie, van vermeldingen op sites tot aan zombcon. Hoef er eerlijk gezegd niets voor, als het maar gelezen wordt

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ken verschillende bloggers die zich aan advertenties hebben gewaagd en toch behoorlijk goed uitkomen. Als je een merk vind dat het eens is met jouw content hoeft dat ook geen probleem te zijn. The Sartorialist bijvoorbeeld heeft halfjaarlijkse contracten met American Apparel getekend waarvan hij uiteindelijk makkelijk (!) kon leven/reizen. Het enige wat AA daarvoor wilde is een kleine banner rechts in beeld.

Als je als blogger contracten tekend met brands die je ook echt aanstaan doe je wat mij betreft eindelijk wat reclame zou moeten doen: inspireren om je consument het product te laten kopen. En dan heel gericht. Dus NIET zoals op tv nu gebeurd, wat ervoor zorgt dat ik mijn tv zo ongeveer het raam uit heb gegooid.

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

Halcyon wrote:

Na het zien van The Woman heb ik besloten om mijn verhaal Redder in nood online te zetten. Ik schreef het een half jaar geleden ongeveer, maar het werd niet gepubliceerd omdat het te hard zou zijn. Het verhaal - lichtjes geïnspireerd op de film Deadgirl maar zeker geen ripoff - dat over de duistere kant van de mens gaat, is inderdaad deprimerend en niet geschikt voor lezers met een gevoelige maag. Maar ik ben er van overtuigd dat er een publiek voor is. Of niet? Laat het mij zeker weten!

Ik heb je verhaal met plezier gelezen, en ook een reactie achtergelaten op je blog .

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Bedankt voor je reactie en leuk dat je er plezier aan beleefd hebt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.