• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.015 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik heb een stripje gemaakt over de kinect plus mijn ervaringen met de filmklassieker Scanners (die geniaal is). Vandaag geplaatst op meisje van de week - slechtemeisjes.nl

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Alweer eentje over ceo's form outer spaceeeee man.

meisje van de week - slechtemeisjes.nl

faith26

• 3 messages
  • 0 votes

Hoi me website is af willen jullie een kijkje nemen op nieuwste Game/Film trailers...

Gr Marcel

faith26

• 3 messages
  • 0 votes

Hoi ik heb ook een andere website gemaakt over het laatste sportnieuws van het moment

de website is

http://www.nossport.com

Gr Marcel

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Stripje over weird science, twisters, invisible girls en wat over creationisme.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

2 nieuwe, zwanger zijn is niet cool. en eentje over.. die snap ik zelf ook niet helemaal.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Layout en indeling gevonden waar ik eindelijk een beetje tevreden mee kan zijn. Gaat zo de goede kant op :

Cult Movies Reviewed - cultmoviesreviewed.blogspot.com

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Er zit een raar en distracting wit vlekje in de linkerbovenhoek van je banner dutchtuga

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is het nou 'over dit blog' of 'over deze blog' eigenlijk?

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Het is 'het blog'.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Onderhond wrote:

Er zit een raar en distracting wit vlekje in de linkerbovenhoek van je banner dutchtuga

Inderdaad haha. Even wegwerken.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

En weg is ie. Dank OH!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ah het oog van black x-mas

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Scherp

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

nieuwe publicatie op meisje van de week - slechtemeisjes.nl over een meisjes wiens foto's ongevraagd in diverse bladen zijn verschenen. Maar er is natuurlijk altijd nog de fles.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

nieuwe comic 1/2

#sopranos #godfather

digi

• 58 messages
  • 91 votes

In Film > Toplijsten en favorieten > 5 beste/bekendste films 2011:

Op mijn website kun je zoeken op je geboortedatum, waarna je een overzicht krijgt van diverse gegevens van je geboortejaar.

Hierbij worden ook de 5 beste/bekendste films getoond uit dat jaar.

Ik probeer hierbij zo min mogelijk vervolgdelen bij te plaatsen, om te voorkomen dat je ieder jaar dezelfde films in het overzicht krijgt.

Welke 5 films die in 2011 in de bioscoop in Nederland zijn/worden uitgebracht moet er in het lijstje komen?

Ik wil zelf in ieder geval de film "Drive" er in plaatsen.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Toch een dikke chapeau voor mensen die naast het schrijven van degelijke recensies op MovieMeter nog eens creatiever uit de hoek komen op hun eigen blog/site, zoals jeroentjuhhhh. Leuk om even door te nemen ook al is het niet je genre.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Thanks !!

Oktober is natuurlijk de maand van Halloween dus daar moet ik wel iets mee doen. Heb daarom besloten om wekelijks een lijst (top10) samenstellen met titels uit een (sub)genre binnen de horror wat tegenwoordig nogal obscuur is of simpelweg onderbelicht blijft.

Ben begonnen met de top 10 voor de moderne slashers. Als je de horrorfan vraagt naar z'n favoriete slashers zul je hoogstwaarschijnlijk met een stel geweldige klassiekers om je oren worden geslagen (waarvan de beste al in de top10 van Dutchtuga terugkomen). Maar dat de rek er tegenwoordig nog lang niet uit is, bewijzen deze films voor mij iig wel dubbel en dwars

Tony's Cinema Trash: Halloween month special #1 - tonypulp.blogspot.com

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Leuk om ook een lijst van moderne slashers tegen te komen. Heb er al een paar van gezien, maar veel ook nog niet. Heb The Orpahn Killer hier klaarliggen.

Hier nog even mijn algemene slasher top 10:

Error 400 (Bad Request)!!1 - cultmoviesreviewed.blogspot.com

goongumpa

• 3057 messages
  • 4083 votes

super, mikey

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Thanx goongumpa

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

He, wat vet zeg! Toch een mooi compliment.

'' The true reward is that as it goes on, slechtemeisjes is getting better. '' .. '' As the months go on, you can see more and more control being taken over the tone and the compositions. ''

Nice!

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Zonet twee nieuwe ultrakorte horrorverhaaltjes op m'n blog gezet. Pisang Ambon over een huisvader met een alcoholverslaving en Volle maan over een jongetje met een levendige verbeelding.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Elineloves wrote:

He, wat vet zeg! Toch een mooi compliment.

Thanks Eline

Ja zeker, bijzonder verrast door het stukje. Ben ook erg in mijn nopjes. Omdat het artikel de kern erg goed weergeeft, zoals ik het ook bedoel. Erg cool

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Het is weer eens tijd voor een update. Er is enorm veel bijgekomen namelijk. Buiten mijn eigen stukjes op mijn blog deed ik al een tijdje reviews schrijven voor Eigenwereld. Nu heb ik een aanbod gekregen van een andere site, http://www.slashingthrough.com, om daar ook voor te schrijven en als vaste member van de crew te functioneren. Een site in ontwikkeling, dat is duidelijk. Maar de eerste samenwerkingen met labels en sites zijn hoopgevend.

Daarnaast wordt er voor mij op Zombicon dit jaar reclame gemaakt. Daarvoor heeft een maatje van mij een filmpje in elkaar gezet. Ben er érg tevreden over

Daar bovenop heb ik de kans gekregen om m'n traffic wat omhoog te gooien door een samenwerking met een community: http://www.oldgamereviewer.com Waar ik hopelijk binnenkort al het één en ander op kwijt kan.

Veel te druk dus, en de plannen om m'n blog in een site te veranderen zijn ook al onder constructie Lekker uit handen geven aan een media design studentje uiteraard!

Laatste updates:

Eigenwereld - Electric Dragon 80.000 V

Tony's Cinema Trash - Halloween Special #2

SlashingThrough - Decampitated

En het filmpje:

Dat was 't weer

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Vanaf vandaag een nieuwe sectie. De laatste keer dat ik m'n lijst van 100 favoriete film opstelde viel me op dat er al een aardig aantal een recensie hadden op m'n blog. Vandaar maar even een permanente top 100 toegevoegd (poster/trailer/beetje info/recensie en imdb link). Verklaart meteen ook waarom ik de laatste tijd weer veel favorieten aan het terugkijken ben, het plan is om tegen volgend jaar een volledige lijst aan recensies te hebben.

Onderhond's film top 100

Mensen die nog steeds met IE6 surfen hebben trouwens (voor het eerst) dikke pech, jullie rammelbak wordt niet meer ondersteund. IE7 wil nog wel net, maar ook daar is het een beetje behelpen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.