• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.078 actors
  • 9.372.307 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Haha ze blijven geweldig mikey

En ook deze week weer een nieuwe review

meuh

• 14 messages
  • 0 votes

Ik ben ongeveer een jaar geleden gestart met Movieviews, een film review website.

MovieViews

Deze website wordt praktisch elke dag geüpdate en binnen een maand bestaan we exact één jaar. Dan geven we prijzen weg aan onze trouwe bezoekers

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ok jongens, ik heb een (in mijn ogen) een goed sterk idee voor een website.. Ik studeer zelf Commerciele Economie, maar van websites bouwen weet ik niets...

Wie of wat kan ik hiervoor benaderen?

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Een websitebouwer is altijd een goed begin. .

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

"websitebouwer" Want als je een huis wil ga je ook eerst naar een "huisbouwer"

Ik zou proberen ergens een amateur web developer warm te krijgen voor je idee, en zo snel een bare bones versie van je site op te zetten. Als je merkt dat je idee bijval kent, kan je ofwel een open source project uitbouwen, of je kan via ads en dergelijke centjes bij elkaar schrapen om een aantal professionals in te huren je site opnieuw te bouwen. Dat laatste kan best een kostelijke zaak zijn.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

In Nederland is dat een legitieme term .

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Als iemand zichzelf of z'n bedrijf zo noemt zou ik er al geen website meer van hoeven. 10 jaar geleden zou je er nog mee weg gekomen zijn, maar tegenwoordig zijn we toch iets volwassener geworden. Het klinkt als een amateur die teveel geld vraagt voor het eindresultaat

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Het is uiteraard ook geen professionele benaming he...

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Niet? Damn, dan annuleer ik snel mijn aanvraag voor websitebouwer.nl.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Thanx jeroen keep up the good work

Voor de maand mei een logo van de cultsite +++ STRAW DOGS - BASH OF GRAVEN IMAGES +++ - strawdogs.nl.

Update mei is eentje voor de teen slasher fanaten.

meisje van de week - slechtemeisjes.nl

Bardt1980

• 448 messages
  • 92 votes

Nice die Strawdogs site!

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Onderhond wrote:

"websitebouwer" Want als je een huis wil ga je ook eerst naar een "huisbouwer"

Ik zou proberen ergens een amateur web developer warm te krijgen voor je idee, en zo snel een bare bones versie van je site op te zetten. Als je merkt dat je idee bijval kent, kan je ofwel een open source project uitbouwen, of je kan via ads en dergelijke centjes bij elkaar schrapen om een aantal professionals in te huren je site opnieuw te bouwen. Dat laatste kan best een kostelijke zaak zijn.

Hmm ja helaas ken ik geen web developers of zelfs websitebouwers (;)) in mijn directe omgeving...

Zal eens even Tweakers doorspitten.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

updates op meisje van de week - slechtemeisjes.nl over dystopia, rambo, gurls in prison en nog meer cliches die van toepassing kunnen zijn.

Ow en nog eentje over make-overs...

@bardt, ik geef het door!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

update: met tweet

So many choices to make #Drphil on 6 or #mylittlepony on channel 7? God explains it once again in a 2 spread story: meisje van de week - slechtemeisjes.nl

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Nieuwe Eigenwereld review staat online! Deze week het scheurende Drive Angry (3D) .

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Modeltekenen. De Griekse zon. En de eerste helft van #ajatwe. Yes 3 stuks weer online.

meisje van de week - slechtemeisjes.nl

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hoe meer ik er lees hoe leuker ze worden

Deze week heb ik een verkrachting aanschouwt bij Chaos (2005), ben ik ziek geworden door beschimmelde kebab tijdens het kijken naar Ada: Zombilerin (2010). Ging ik er even kort tussenuit met Living want me dead en liet ik me even onderspuiten door The Taint (2010)

Verder had ik wat problemen met een Dead Hooker in a Trunk en explodeerde de boel met Sudor Frio. Daarnaast vroeg ik wat aandacht voor Adhorrence en pleurde ik zowel een top 9 als een top 6 in elkaar.

Op eigenwereld verscheen een review over Kamikaze Girls

Tot volgende week

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

^O^ ziet er erg mooi uit hoor.

Kyoko Fukada als een lolita (Wiki dat maar even) schaar ik daar wel onder; extreem schattige verschijning. Niet alleen door die gekke kledij, maar meer door haar presentatie.
Is dat niet Alice in wonderland?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Lolita (subcultuur) - Wikipedia - nl.wikipedia.org

ah ja, dat ken ik wel. Er is een merk dat heet(te) Justine/ Juliette of zo. Naar de Sade.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Onderwater Indianenverhalen op meisje van de week - slechtemeisjes.nl

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Gestopt met m'n opleiding en dus eindelijk weer eens tijd gehad om films te kijken. Het gruwelijke weer maakte de tijd die ik had echter nog wel wat beperkt, maar gelukkig ben ik een nachtmens

Deze week zat ik in spanning bij Dawning, zag ik de grootmeester terugkeren met The Ward, en kwam ik één van de vetste shorts ooit tegen: Loom Daarna liep het zweet over m'n voorhoofd dankzij Cold Sweat, en joeg ik een kruis door het hart van wat bloedzuigers in Stake Land.

Mijn week werd vrouwonvriendelijk met The Woman en er werd een vrouw ontzettend onvriendelijk in Dream Home. Alsof dat nog niet genoeg was nam er alwéér een vrouw wraak in Blood Night, moest er flink gelachen worden om Die you zombie bastards! en kon ik blindelings vertrouwen op Samurai Avenger

Nog meer? Ja nog meer. Zo heb ik zelfmoordneigingen gekregen van Zombie Undead, werd de Franse hype opnieuw verkracht door La Meute en leerde ik een wijze les in Kids go to the woods...kids...

Er werden nog wat homo's met aids vermoord in City in panic en wat nachtjaponnekes kapot gescheurd in Slumber Party Massacre. Daarna werd het pas echt goedkoop in Virus, gevolgd door het lelijkste kind in film historie in Burial Ground, een heuze Zombi Holocaust en zelfs Zombi 3 ontbrak niet.

Ohja, en op eigenwereld kwam Class of Nuke 'em High aan de beurt.

Inhaalslag gemaakt, nu maar eens ergens solliciteren .

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Leuke teksten, man. Lekker fanatiek

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Overigens: nieuwe layout.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fijne score voor Kids . En niet eens ode voor de investeerders van de film? .

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

dutchtuga wrote:

Nice!!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Naomi Watts wrote:

En niet eens ode voor de investeerders van de film? .

Hahah, je bent een funder ?

dutchtuga wrote:

Mooi!

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik heb je site even door de twitter gehaald @dutch

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Door de twitter gehaald?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

je site getweet dan. Hoe zeg je zoiets dan?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.