• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.078 actors
  • 9.372.307 votes
Profile

Websites en filmblogs van gebruikers

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Haha ze blijven geweldig mikey

En ook deze week weer een nieuwe review

meuh

• 14 messages
  • 0 votes

Ik ben ongeveer een jaar geleden gestart met Movieviews, een film review website.

MovieViews

Deze website wordt praktisch elke dag geüpdate en binnen een maand bestaan we exact één jaar. Dan geven we prijzen weg aan onze trouwe bezoekers

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ok jongens, ik heb een (in mijn ogen) een goed sterk idee voor een website.. Ik studeer zelf Commerciele Economie, maar van websites bouwen weet ik niets...

Wie of wat kan ik hiervoor benaderen?

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Een websitebouwer is altijd een goed begin. .

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

"websitebouwer" Want als je een huis wil ga je ook eerst naar een "huisbouwer"

Ik zou proberen ergens een amateur web developer warm te krijgen voor je idee, en zo snel een bare bones versie van je site op te zetten. Als je merkt dat je idee bijval kent, kan je ofwel een open source project uitbouwen, of je kan via ads en dergelijke centjes bij elkaar schrapen om een aantal professionals in te huren je site opnieuw te bouwen. Dat laatste kan best een kostelijke zaak zijn.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

In Nederland is dat een legitieme term .

Onderhond

• 87594 messages
  • 12841 votes

Als iemand zichzelf of z'n bedrijf zo noemt zou ik er al geen website meer van hoeven. 10 jaar geleden zou je er nog mee weg gekomen zijn, maar tegenwoordig zijn we toch iets volwassener geworden. Het klinkt als een amateur die teveel geld vraagt voor het eindresultaat

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Het is uiteraard ook geen professionele benaming he...

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes