- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wat verzamelen jullie?
Wat verzamelen jullie?
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Klinkt gek maar ik verzamel de 'foldertjes' die je soms in je hoes ziet steken met daarop de poster van een film.
Ik heb er zo ongeveer al over de 170 verschillende.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Snap niet helemaal wat je bedoeld. Heb je mischien een voorbeeld?
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Ik verzamel euro's, zowel munten als biljetten. Het maakt mij niks uit waar ze vandaan komen, ik wil ze gewoon hebben 
Prachtig spul vind ik het:

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Jammer dat Euro's zo verleidelijk zijn om uit te geven 
voor de rest verzamel ik dvd's, origineel he 
doodah
-
- 1538 messages
- 1232 votes
Ik verzamel euro's, zowel munten als biljetten. Het maakt mij niks uit waar ze vandaan komen, ik wil ze gewoon hebben 
Prachtig spul vind ik het:
Ik heb thuis nog wel een aardige collectie liggen. Vooral briefjes dan, van die grote zo. Maar het worden er teveel om nog te stockeren, dus als je geïnteresseerd bent, stuur je maar even een PM! 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik heb thuis nog wel een aardige collectie liggen. Vooral briefjes dan, van die grote zo. Maar het worden er teveel om nog te stockeren, dus als je geïnteresseerd bent, stuur je maar even een PM!
Ik bied 20 euro voor je Duitse 100 euro briefje 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ik heb van de week ook mijn verzameling maar eens netjes geordend. Het was zo'n zootje in de kelder 
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Slechte vraag.
De juiste vraag is: Waar woon je eigenlijk?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik spaar beeldjes van Disney, ben nu ongeveer 14 maanden aan het sparen en heb al een aardige collectie staan. Het is toch wel mijn grote trots
(mag ook wel voor dat geld) Ook de Disney puzzels (1000pc) kan ik niet laten liggen, heb er inmiddels 28 

606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik heb van de week ook mijn verzameling maar eens netjes geordend. Het was zo'n zootje in de kelder
Dat verzamel ik ook misschien kunnen we ruilen.
@Rianneke erg mooie collectie
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
@Rianneke _Dan:
Prachtige verzameling Rianneke!!!

huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Ik heb heel lang bierdopjes (of kroonkurken, hoe zeg je het) gespaard. Maar de laatste tijd komt daar ook niets meer van.
Daarvoor heb ik hondenbeeldjes gespaard. Maar de meeste daarvan zijn ook naar de zolder.
Nog iets langer geleden had ik vooral duplo, ik heb namelijk lego nooit leuk gevonden en heb het altijd bij duplo gehouden, en dinopoppen/poppetjes.
Maar nu spaar ik natuurlijk DVD's, filmposters etc. Maar meer eigenlijk niet.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Wow Rianneke. Mooie verzameling.
Je kast zou maar omvallen... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja daar was ik dus ook heel bang voor, totdat mijn vader met het idee kwam om de kast vast te maken aan de muur, en aan mijn kledingkast die ernaast staat. Je kan er nu aan trekken en hangen wat je wilt, maar hij blijft staan! (gelukkig) 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mooie aanwinsten en al een aardige collectie inmiddels schat
.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik zie dat je verzameling weer is uitgebreid. Gave poster Rianneke 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Momenteel heb ik slechte verzamelingen: kilo's en bytes. Het vetrandje ben ik inmiddels wat aan het doen, de bytes opruimen wil maar niet opschieten.
Uiteraard verzamel ik ook films, mooie dvd-boxen, het liefst van karton, dat 'leeft' in de kast.
Mooie collectie, Rianneke! Eentje om hel zuinig op te zijn.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als je maar van de mijne afblijft Chris 
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Prachtige collectie Rianneke,
Doe je ook wel is mee met de acties van AH? (waar je die disneyfiguurtjes krijgt)
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Bedankt nog allemaal 
@ Niethie,
Natuurlijk heb ik ook alle Walt Disney Classics! Maar die staan niet bij deze spullen 
@ 13woutie13
Nee dat soort Disney spullen spaar ik niet, ik hou het puur bij de echte collector's items.
misterwhite
-
- 4726 messages
- 656 votes
Disney 
Hier in Hasselt is een Disney winkel die erg veel collecters's items heeft.