• 178.035 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.629 votes
Profile

Wat verzamelen jullie?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Dat is leuk een winkel dicht in de buurt, want er zijn niet veel echte Disney winkels. Bij mij is dat gelukkig niet zo want dat zou niet al te best zijn voor mijn salaris Ik ga dus altijd naar de Poohshop in Helmond. Hele mooie winkel met ook ontzettende lieve mensen

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Weet iemand nog een winkel waar je collector items kan kopen in Nederland. Wil daar namelijk wel eens rondkieken.

En leuke verzameling Rianneke Dan

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Helmond is voor mij te ver weg; maar je kunt ook een kijkje nemen in de webwinkel van Poohshop. Je kunt er altijd wel leuke Disney dingetjes vinden

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Ja, mooie verzameling Rianneke, dat heb je snel bij elkaar gekregen.

Er is ook zo'n winkel in Rotterdam en ook een stripzaak waar ze het nodige hebben.

En... morgen natuurlijk de Grote Verzamelbeurs te Utrecht.

Hele stands met dit soort van Disney verzamelobjecten bij de speelgoedafdeling.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Justinw wrote:

Weet iemand nog een winkel waar je collector items kan kopen in Nederland. Wil daar namelijk wel eens rondkieken.

En leuke verzameling Rianneke Dan

Ligt er aan wat voor soort collector's items je zoekt,

maar voor filmbeelden,figuren (denk aan bv SideShow poppen) etc heb je een aantal winkels in Nederland:

The Movie Store Gouda, Lange Groenendaal 114, 2801 LV Gouda (poppen, posters, veel Star Wars en LOTR), maar ik lees net dat ie sinds juni 2009 gestopt is met de winkel en als webwinkel is doorgegaan. Zonde, was een leuke winkel.

er zit er 1 in Nijmegen: GATOR, Lange Hezelstraat 67, 6511 CD Nijmegen, hun website is: www.gator.nl

en er is ook nog zo'n zaak te Scheveningen: ACME trendz store, Palaceplein 11-12 en hun webside is [email protected], maar die hebben nog meer filialen, staan vast ook op de site vermeld.

Van deze laatste twee en nog veel meer stands staan ook dit weekend op de Grote Verzamelbeurs in de Jaarbeurshallen te Utrecht.

Lui (crew films)

• 3491 messages
  • 11867 votes

Gator is een hele aardige zaak, maar niet echt de moeite waard om te bezoeken, ze hebben bijna niks in huis. Het beste kun je iets bestellen via hun website!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Bedankt Thunderball en Lui. Ga maar eens een kiekje nemen op de website

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

stephan73 wrote:

Welke bank heb jij overvallen?

Zijn volgens mij Pokemonkaarten. Dus geen geld. Alhoewel je voor deze collectie aardig wat geld kunt opstrijken.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Kevin13 wrote:

(quote)

Zijn volgens mij Pokemonkaarten. Dus geen geld. Alhoewel je voor deze collectie aardig wat geld kunt opstrijken.

Ik wist niet dat Pokemonkaarten er uitzagen als dollars?!

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Ow sorry. Dacht dat die hoogste stapels allemaal pikachu's waren .

Grindpad

• 175 messages
  • 0 votes

(afbeelding)

stephan73

• 6269 messages
  • 14442 votes

Vandaag weer mijn verzameling uitbreiden op de halfjaarlijkse platenbeurs in Utrecht!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Veel succes

Tha-Joker

• 1048 messages
  • 950 votes

Ik verzamel natuurlijk dvd's en blu-rays. Is hier trouwens ergens een topic waar mensen hun speciale edities van films posten?

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Mijn briefjes van 5 sparen periode zal vanaf nu even over zijn. Al mijn geld gaat namelijk weg

Ik verzamel postzegels met dinosaurussen op en ongestempelde postzegels van Egypte.

En ook panini-stickers van EK of WK voetbal.

(Ruilen? Stuur een bericht.)

pumpking

• 442 messages
  • 0 votes

Pokerchips, het liefst zoveel mogelijk

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Ik verzamel dromen

Maar nee, ik verzamel muziek digit(illig)aal, maar mijn computers/hd's hebben de neiging om niet meer te werken rond de 300gig, en dan begin ik weer opnieuw.

Tha-Joker wrote:

Ik verzamel natuurlijk dvd's en blu-rays. Is hier trouwens ergens een topic waar mensen hun speciale edities van films posten?

Gewoon bij de "laat hier je dvd collectie zien"-topic.

EDIT: ik begin weer opnieuw mijn laptop is defect

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Karel Martel 732 wrote:

Ik verzamel postzegels met dinosaurussen op en ongestempelde postzegels van Egypte.

. wil dat een beetje vlotten?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Naast mijn dvd's en Disney spullen verzamel ik nu ook boeken. Echt heerlijk om steeds nieuwe boeken te kopen, kan echt uren neuzen in boekenwinkels. Heb nu zo'n 25 boeken liggen die ik nog moet lezen, dus ik moet er nu even mee ophouden en ook gewoon echt gaan lezen, anders heb ik straks geen overzicht meer. Maar vooral met dit weer gaat het snel, lekker buiten in de zon en voordat ik het weet is het weer een paar uur later

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Pas maar op...voordat je 't weet wóón je tussen de boeken (ik kan het weten )

Maar dat snuffelen in boekenwinkels...

Hoort voor mij ook in topic 'verslavingen' huis.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Tja, boeken, cd's en dvd's. Mijn huis staat er ook vol mee! 't Is nu zelfs zo erg dat we moeten verhuizen, haha. Het huis is te klein geworden voor al dat cultureel verantwoord geweld.

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Ik ben al jaren bezig met plannen om dingen weg te doen, en daardoor ruimte te winnen....

Maar telkens wanneer ik daadwerkelijk iets verkocht heb gebruik ik het geld dat ik daaraan over heb gehouden meteen weer om andere spullen aan te schaffen

Gonzo8000

• 484 messages
  • 10 votes

Geld, heel veel geld, maar het lukt nog niet zo best

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Brix wrote:

Ik ben al jaren bezig met plannen om dingen weg te doen, en daardoor ruimte te winnen....

Maar telkens wanneer ik daadwerkelijk iets verkocht heb gebruik ik het geld dat ik daaraan over heb gehouden meteen weer om andere spullen aan te schaffen

Haha! Ja, zo schiet het ook niet op natuurlijk!

Maar wel een bekend verschijnsel.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ben sinds kort aan de Bakelandt stripreeks begonnen. Gebaseerd op het leven van Ludovicus Baekelandt , weliswaar serieus geromantiseerd maar erg interessant. Heel vlot geschreven met vaak hilarische maar ook gedurfde personages (Rooie Zita!) Ben er nog niet zo bijster lang mee bezig maar heb al wel meer dan de helft (zit nu aan zo'n 50 van de 96 strips) waarvan er enkel 4 geen eerste drukken zijn Ik doe het puur om te lezen maar mocht ik de reeks ooit verkopen, mits ik ze compleet heb, kan ik er een serieuze duit voor vragen. Toch vraag ik me af of dat ooit zou gebeuren want ik kan ontzettend moeilijk van iets afstand nemen, zeker van zo iets geweldigs als Bakelandt.

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Dvd's en Geld, laatste gaat niet zo heel hard helaas , maar dat komt natuurlijk ook door het eerste.

david bohm

• 3074 messages
  • 3439 votes

Coca-Cola glazen en geld. Van de eerste heb ik meer dan 100 verschillende, geld dat fluctueert. Ik pomp het rond in aandelen en opties, vandaar.

DjFrankie

• 3413 messages
  • 3496 votes

Ik films van Stephen King mijn vriendin van Johnny Depp, Broken Window dus voor beide !!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Secret Window, bedoel je?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.