• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.969 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.891 votes
Profile

Wat verzamelen jullie?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Vroeger Yu-gi-oh! kaarten, digimon kaarten, pokemon kaarten, dbz kaarten, dbz flippo's, andere flippo's, nog andere flippo's, gewone flippo's, oude munten, donald duck pocket, stomme beyblade spinners, stomme medabots sleutels, bionicle kaarten, boeken, andere pokemontroep, andere dbz kaarten, donald duck extra/weekblad, video's........op dit moment spaar ik euromunten, dvd's, marvel comics.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Naast dvd's spaar ik ook nog baretten en cd's. Vroeger spaarde ik bierdoppen; ik had wel van 300 verschillende merken een dop.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

Ik verzamel oorbellen, Ik heb er al zoveel (in mijn oren 15 oorbellen! 15 gaatjes dus) maar ook daarbuiten heb ik er zoveel dat ik een winkel zou kunnen beginnen

Werwolf

• 4604 messages
  • 1197 votes

Goodfella_90 wrote:

Vroeger spaarde ik bierdoppen; ik had wel van 300 verschillende merken een dop.

Haha dat heb ik als kind ook erg lang gedaan! Maar na een tijd denk je; wat moet ik in hemelsnaam met die rommel!

*Chrissie*

• 415 messages
  • 0 votes

- Ik had vroeger altijd een verzameling zeepjes, maar die gingen allemaal stinken, dus heb ik maar weg gedaan.

- Ook had ik altijd een berg knuffels, inmiddels is het grootste deel weg.

- Ik heb ook Pokemon stickers gespaard, en Filippo's.

- En op dit moment spaar ik helemaal niks....

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik spaar Ferrari's, maar het gaat nog niet zo hard helaas.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik heb een hele verzameling actie figuren van films. Eerst begon het met actie figuurtjes van Star wars en al die kleinere poppetjes om mee te spelen, en sinds een paar jaar heb ik ze voor in de kast. In mijn kast staan nu twee Schwarzenegger's uit T3, een Freddy vs Jason set en wat Alien's uit de Alien films. Nu koop ik ze niet meer, maar heb ze nog wel staan.

aegron

• 4030 messages
  • 1265 votes

Ik spaar niets. Maar ik koop wel een heleboel boeken .

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik spaarde ook Ferrari's, nu niet meer. Me neef spaart het nog wel steeds. Als je zijn kamer binnenloopt is zijn hele kamer Ferrari-rood. Net een museum

En ik spaarde flippo's en voetbalplaatjes

Nu spaar ik niks eigenlijk.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

kos wrote:

Ik spaar Ferrari's, maar het gaat nog niet zo hard helaas.

Ik moet nog 18 flippo's. Als jij die hebt wil ik die best wel ruilen voor 18 Ferrari's uit mijn vaders verzameling

zwibberpiff

• 55 messages
  • 109 votes

Ik spaar DVD's, Elfquest strips, Garfield pockets en action figures (voornamelijk van Buffy en horror films)

Sh@d0w

• 2 messages
  • 31 votes

Ik verzamel dvd's , fossielen , dinosaurustanden en f1 wagens .

Fran

• 1953 messages
  • 1732 votes

Ik spaar allerlei tv-series op dvd. Ik ben er met verschillende bezig: sex and the city, will and grace, medisch centrum west, vrouwenvleugel, gillmore girls. Friends heb ik al een hele tijd compleet.

En blijkbaar spaar ik ook opblaasbare zwembaden dankzij mijn katten. Zijn er al 3 kapot gegaan. Volgend jaar koop ik er 1 met opstaande randen. Dan heb ik die verzameling ook niet meer.

stephan73

• 6269 messages
  • 14439 votes

Wat ik (naast films) spaar is oude LP's. Ik weet niet hoeveel ik er heb, maar ergens tegen de 3,000 lukt makkelijk..

Ook "spaar" ik cult-tijdschriften als Schokkend Nieuws en het Amerikaanse Shock Cinema.

*Chrissie*

• 415 messages
  • 0 votes

Ik spaar ook nog geld

Latesta

• 408 messages
  • 146 votes

Klinkt een beetje dom maar ik spaar Lacoste-polo's.

thomzi50

• 1991 messages
  • 2527 votes

Ik was een ongelofelijke postzegel-freak en verzamelde alle Simpsons objecten en oude StarWars poppetjes. Nu niet meer, nu heb ik me volledig gestort op het kijken, niet kopen, van dvd's en het verzamelen van (heel) veel cd's.

Lola3

• 892 messages
  • 1556 votes

Latesta wrote:

Klinkt een beetje dom maar ik spaar Lacoste-polo's.

Die bestaan er inderdaad in alle vormen en kleuren. Ik spaarde vroeger postzegels, waar ik nu af en toe weer eens naar kijk (mijn oudste is uit 1892, ik ben wel trots en heb uit alle soorten landen postzegels, van Mexico tot Japan) en heb ook al een eigen boekencollectie, DVD's koop ik niet graag want op den duur ken je ze van buiten, behalve als je er bijvoorbeeld 500 hebt, maar daar zie ik geen beginnen aan...

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

Naast dvd's spaar ik ook nog baretten en cd's. Vroeger spaarde ik bierdoppen; ik had wel van 300 verschillende merken een dop.

Haha, heb ik ook gedaan, samen met 2 vrienden, wilden we in het guiness book of records komen... Nu sparen m'n broertjes verder...

Ik heb ook nog een hele slinger sleutelhangers...

Falkor

• 45 messages
  • 0 votes

heb eerst een hele poos theezakjes verzameld, maar daar ben ik mee gestopt, omdat heel de kast vol lag met super veel theezakjes en m`n moeder werd er gek van. dus vandaar

nu verzamel ik een heleboel dingen van Tokio Hotel

( zoals dekbed, posters, plaatjes en nog veel meer!)

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Mijn dochter verzameld ook al lang Kipling-aapjes. Ze heeft er verschrikkelijk veel. En ze hebben bovendien nog allemaal een eigen naam op de koop toe. Maar ze zijn wel een ietsje groter dan op de foto en niet voor een sleutelhanger.

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Ik verzamel eigenlijk alleen dvd´s, meer niet echt maar ik heb wel veel sieraden en tassen.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Dvd's

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

alleen maar dvds

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Comics/Graphic Novels en Strips (maar voornamelijk dat eerste). Wat een vreselijk lekkere objecten zijn dat om te verzamelen! Maar dan natuurlijk wel de goede titels

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

606 wrote:

alleen maar dvds

Tot nu toe wel ja.

errr

• 542 messages
  • 1018 votes

dvd's en cd's

ohja en goeie iedeeen maar die verzameling gaat niet zo snel...

Bobby Digital

• 178 messages
  • 62 votes

ik sluit me hier bij aan, mijn collectie is al best uitgebreid maar ik wil er nog wel paar bij hebben om het compleet te maken

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

CD's van alleen maar Filmmuziek (met name John Williams).

DVD's van vooral Steven Spielberg films maar ook andere toppers

COMICS van Kuifje, ik heb ze allemaal.

COMICS van Suske & Wiske ik heb ze allemaal.

Voor de rest spaarde ik vroeger pokémon kaarten, wat ik nu nog spaar zijn games en ik heb ook 2 aparte collecties... ik spaar namelijk nu allemaal verschillende soorten smartiesdoosjes en ik spaar de plasticjes waarin Björn Borg Boxers zitten. (nare gewoonte maar je moet wat ).

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4553 votes

JohnWilliams wrote:

COMICS van Kuifje, ik heb ze allemaal.

COMICS van Suske & Wiske ik heb ze allemaal.

De term 'comics' gaat niet echt op voor Kuifje en Suske en wiske hoor

gebruik hiervoor maar het lekker ouderwetse 'strips'

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.