• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.010 actors
  • 9.371.602 votes
Profile

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat lukt wel! bedankt. (Ook namens mijn wederhelft).

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Tijd om What to Expect when you're Expecting nog eens te zien dus.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha. Nah. Ik heb al een aardig idee wat ons te wachten staat door mijn werkervaring en wat de rest betreft laat ik me graag verrassen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Wat de rest betreft laat ik me graag verrassen.

Volgens de hondenpsychologie is de baby (zijn de baby's?) straks net zo hoog (laag) in rang als zij zijn. Dan mag het vast geen verrassing heten, dat je je honden wel moet laten weten, dat er een kleine Eline is aangekomen na de bevalling . Omdat dat lastige situaties voorkomt.. voor het geval je dat nog niet wist....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat weten we inderdaad, maar ook daar voorzie ik geen problemen. We betrekken de hondjes er direct bij. Komt goed. Ons kindje heeft niks te vrezen van die kleintjes.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Felicitaties! Hopelijk noemen jullie haar geen Wendy, want dat kán fout aflopen, geloof ik.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Die snap even niet, maar bedankt!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Vanwege je nr 1 in je top 10 ..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oooh haha gekkie, dacht al waar komt dat vandaan, vond het al een vreselijke naam. XD

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Elineloves wrote:

Nu hopen dat alles goed blijft gaan en dat we eind juni/begin juli ons kleintje mogen verwelkomen.

Twee maanden later hopen wij ons tweede (moviemeter)kindje te verwelkomen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Joh!! Wat geweldig! Gefeliciteerd, ook voor kleine grote broer natuurlijk.

Weten jullie al/willen jullie weten wat het wordt?

Edit: Ik ben nu bijna 6 maanden zwanger, dus dan zijn jullie ook al lekker op weg he! Hoe voel je je?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik ben nu bijna vijftien weken zwanger. We weten nog niet wat het wordt. De vorige keer wilden we het ook niet weten en was het een grote verrassing, maar dit keer lijkt het ons wel leuk om wel te weten of het een jongen of meisje wordt.

Ik voel me op zich wel goed, maar ben wel behoorlijk moe. Ik zit vroeg in de avond al te knikkebollen op de bank. Ik was soms wat misselijk, maar dat lijkt van korte duur te zijn geweest. Wel lust ik heel veel eten niet meer (voornamelijk zoete dingen smaken nu echt vreselijk).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat fijn dat de zwangerschap zo voorspoedig verloopt, altijd fijn! Dat moe zijn is heel herkenbaar haha. Ben benieuwd of het een broertje of zusje gaat worden! Hou je ons op de hoogte?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Jazeker!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

SelmaDuim wrote:

Wel lust ik heel veel eten niet meer (voornamelijk zoete dingen smaken nu echt vreselijk).

Yak SelmaDuim Gefeliciteerd! En was dat de vorige keer ook zo met eten als ik mag vragen??

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gefeliciteerd

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Gefeliciteerd

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Bedankt!

@soom De vorige keer had ik er geen last van dat ik niets meer lekker vond. Dus dat is wel anders deze keer.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

SelmaDuim wrote:

De vorige keer had ik er geen last van dat ik niets meer lekker vond. Dus dat is wel anders deze keer.

Okee, duidelijk. De vorige keer kregen jullie een zoon en had je minder last van dingen niet lekker vinden, zeg je? Het is natuurlijk maar een bakerpraatje, en geen één zwangerschap is hetzelfde natuurlijk (omdat echt iedereen uniek is, wat we ook van elkaar mogen vinden ghehe), maar volgens mij komt er over ca 35 weken een kleine SelmaDuim. Omdat je nu zoete dingen niet graag eet en de vorige keer daar wat minder moeite mee had....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Over 35 weken pas? Dan blijft het kindje wel heel lang zitten, hoop ik niet voor je SelmaDuim

Edit: je bakerpraatje klopt niet.

Het is een meisje wanneer:

- je veel meer trek hebt in zoetigheid.

Ik was uitermate belust op zoete dingen en krijg een dochter, in mijn geval toevallig wel goed.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik vind 25 weken blijven zitten echt wel genoeg, inderdaad.

We zullen wel zien wat het wordt. Mij maakt het niets uit, al hebben we nog geen jongensnaam, maar wel een meisjesnaam in gedachten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inmiddels twee weekjes verder en nieuwsgierig: Weten jullie het geslacht al SelmaDuim, of wachten jullie de 20w echo af? Gaan jullie het überhaupt vertellen of houden jullie het als verrassing?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

We weten het nog niet. We wachten inderdaad de 20-wekenecho af. Als wij het weten, mag de hele wereld het weten.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

SelmaDuim wrote:

Als wij het weten, mag de hele wereld het weten.

Wil de grote broer liever een zusje of een broertje ?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik heb geen idee. Dat er nog een kindje komt is nog veel te abstract voor hem om echt te weten wat hem overkomt straks. Hij is nog te klein om daar echt een mening over te hebben.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Het is bijna zover, examens. Ik ben er bijna helemaal klaar voor. Nog even twee toetsen goed maken en dan mag het komen haha! 14&15 april eerste examens namelijk praktijk examens in de bouw. Spannend maar lijkt me wel leuk! Hopelijk is het net zo'n leuke opdracht als vorig jaar, toen moesten ze een voetbal tafeltje na maken. Niet moeilijk, niet makkelijk. Gewoon goed lezen en kijken en het lukt je wel.

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Veel succes Kondoro0614

Hollywood007

• 3342 messages
  • 3838 votes

Hey iedereen. Even laten weten dat we vrijdag 27 maart er een klein prinsesje hebben bijgekregen met de naam Emma!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Van harte proficiat

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.