- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Proficiat Eline, en heel veel succes!!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Leuk
! Gaan we jou ook zien in een film? Net als Mees Kees of Cameron Diaz ?? 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Na bijna twee jaar zoeken is het me eindelijk gelukt weer een echte baan te vinden. Ik wordt vanaf volgende week Fixed Assests Accountant bij Dow in Terneuzen. Een bijzonder mooi bedrijf én ik hoef niet terug naar de randstad. Genoeg perspectieven en eindelijk de mogelijkheid te gaan werken aan de toekomst. Jammer voor MM, maar dat wordt net als bij zovelen hier slechts een sporadisch bezoekje. 
Charlie Brown
-
- 70 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd, mooi om te horen in deze tijd.
En inderdaad, de dagelijkse beslommeringen kunnen een bezoek aan MM aardig in de weg zitten. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Van harte LF, top, ik ken het gevoel van lang zoeken. Overigens kan je nog genoeg tijd overhouden voor films, en zelfs MM in de avond.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog meer goed nieuws van mijn kant....
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nice touch
. Mooiste wat je kan overkomen. Proficiat Eline! Geniet ervan jullie.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Nog meer goed nieuws van mijn kant....
Schitterend
Proficiat!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Na bijna twee jaar zoeken is het me eindelijk gelukt weer een echte baan te vinden. Ik wordt vanaf volgende week Fixed Assests Accountant bij Dow in Terneuzen. Een bijzonder mooi bedrijf én ik hoef niet terug naar de randstad. Genoeg perspectieven en eindelijk de mogelijkheid te gaan werken aan de toekomst. Jammer voor MM, maar dat wordt net als bij zovelen hier slechts een sporadisch bezoekje.
Alsof je 20 uur per dag werkt en geen tijd meer hebt om in je vrije uren MM te bezoeken...
Buiten dat, gefeliciteerd hoor.
En Eline 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Eline, hier ook gefeliciteerd! Geniet ervan!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dank! Vandaag op de echo het hartje mogen aanschouwen, dat klopte sterk! Alles gaat gelukkig goed. Met de toekomstige mama op de gebruikelijke zwangerschapskwaaltjes na ook. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Die foto!
Gefeliciteerd, aan eerdere berichten die ik hier heb gelezen wilde je dit graag! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klopt, ik (mijn vriend ook) had al langer een kinderwens maar wilde wachten tot na mijn afstuderen. Sinds eind juni probeerden we zwanger te worden en het was gelukkig sneller dan verwacht raak. Nu hopen dat alles goed blijft gaan en dat we eind juni/begin juli ons kleintje mogen verwelkomen. 
niethie
-
- 7319 messages
- 7243 votes
Jullie liever dan ik, hehe, maar nogmaals heel veel geluk. En tuurlijk komt het goed. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Proficiat Eline & Mike 
( + Die foto: LOL ! )
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Wat een leuk bericht, het leven lacht je tegemoet Eline!
Gefeliciteerd, geniet ervan samen!