- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Thanks 
Wanneer loopt jouw contract af? Is een vast contract een mogelijkheid of weet je al dat dat erg lastig gaat worden?
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Mwa duurt nog wel een half jaar maar het ziet er niet naar uit dat de bouw dan uit de crisis is.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Ai nee inderdaad. De bouw is een erg moeilijke sector in deze tijd. Nouja hopen dan op een contractverlenging of vast contract uiteraard
Al kan je er vaak ook niets aan doen he.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Klopt. Mocht het niets worden gooi ik het natuurlijk daar op 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
In de tussentijd is er ineens veel gebeurd. Ik ben opnieuw opgenomen ivm te hoge bloeddruk. Omdat ik een zwangerschapsvergiftiging bleek te hebben en de artsen inschatten dat de baby zich beter zou kunnen ontwikkelen buiten in plaats van in de baarmoeder, is er besloten om ons kindje gisteren (8 weken te vroeg) geboren te laten worden door middel van een keizersnede.
Het is een jongen en hij heet Micha. Voorlopig zal hij in een couveuse liggen, maar tot nu toe gaat het erg goed. Wat betreft mijzelf moet ik de komende zes welen herstellen van de operatie, maar als ik zie waarvoor ik dat doe, dan is het dat dubbel en dwars waard!
Inmiddels weer heel veel gebeurd. Eindconclusie is dat we vandaag onze knappe zoon mee naar huis hebben mogen nemen, nadat hij precies zes weken in het ziekenhuis heeft gelegen. Het gaat erg goed met hem en hij is een sterk mannetje. Wij zijn erg blij dat we vanaf nu in alle rust van hem mogen genieten. Dus dat gaan we ook doen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Wat heerlijk Selma, nu zijn jullie écht compleet met zijn drietjes. Fijn dat hij het, ondanks de lastige start, zo goed doet nu. Drinkt en slaapt hij ook goed? En hoe gaat het inmiddels met mama?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Hij drinkt en slaapt goed. Hij huilt weinig (hopelijk blijft dat zo nu we thuis zijn). Met mij gaat het ook goed. Ik ben, op een groot litteken op mijn buik na, alweer bijna de oude. 
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Gefeliciteerd gondwana !!
En heel veel geluk en voorspoed gewenst Selmaduim !!
GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Rijbewijs gehaald! Echt wel fier, voel me opeens wel érg zelfstandig... 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Gefeliciteerd, geniet ervan 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Gebruikers > Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
@Selma: fijn dat alles goed gaat met jullie en de kleine. Zes weken in 't ziekenhuis in lang zeg! Hier gaat alles ook nog goed, zit op 28 weken inmiddels en het wordt wel steeds zwaarder (en ik ook, haha).
@gondwana: van harte gefeliciteerd, nog een MM-baby! Hoe ver zijn jullie inmiddels?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Yessss, mooi in 1 keer m´n rijbewijs gehaald vandaag!!