- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Number23
-
- 8638 messages
- 5678 votes
Haha wat leuk, een MM-kindje 
Gefeliciteerd beiden en Jordy ook natuurlijk!!!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb een nieuwe baan! Groepsleidster op een kinderdagverblijf. Super blij!
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Niet erg Jordy, als het maar een baby is

Gefeliciteerd allemaal
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dankjewel! Hoe gaat het met de zwangerschap? Ochtendmisselijkheid e.d. al gehad? 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Van harte proficiat Eline, gelukkig goed nieuws voor jou 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Dankjewel! Hoe gaat het met de zwangerschap? Ochtendmisselijkheid e.d. al gehad?
We zijn inmiddels op de helft. Geen last van misselijkheid gehad. Wel van vermoeidheid en veel honger. Tot nu toe gaat het lekker allemaal. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Van harte proficiat Eline, gelukkig goed nieuws voor jou
Nu jij nog! 
We zijn inmiddels op de helft. Geen last van misselijkheid gehad. Wel van vermoeidheid en veel honger. Tot nu toe gaat het lekker allemaal.
Fijn dat het goed gaat!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Nu jij nog!
We wachten maar weer af.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Leuke berichten hier weer, proficiat allen!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
We wachten maar weer af.
Schoonmaak / post? Wacht even, je had dus nieuw werk ofzo? Want je vorige werk was magazijn werk en dat met je verkeerde schoenen, toch?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Schoonmaak / post? Wacht even, je had dus nieuw werk ofzo? Want je vorige werk was magazijn werk en dat met je verkeerde schoenen, toch?
Magazijn was fiasco, na 2,5 dag eruit gezet omdat hun geen hoogte kregen. De schoonmaak nu was geen optie voor mij, Ging om 2 locaties en ver weg in Tilburg voor mij. Alleen die man die het regelde was dus zeg maar onbeschoft en dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Tot nu toe gaat het lekker allemaal.
?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nee, dat weten we niet en dat willen we ook niet van te voren weten. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Nee, dat weten we niet en dat willen we ook niet van te voren weten.
Waarom niet? Je wil toch weten hoe je de babykamer moet inrichten enzo lijkt me?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Een tweeling.
We weten zeker dat het geen tweeling wordt. We vinden een kindje wel genoeg voorlopig. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Waarom niet? Je wil toch weten hoe je de babykamer moet inrichten enzo lijkt me?
Je hoeft je babykamer toch niet blauw of roze in te richten? Dat kan ook heel neutraal natuurlijk. Wat vaak ook veel leuker is, vind ik.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wij worden ook vaak voor gek verklaard omdat we het niet willen weten, hebben de kinderkamer maar lekker neutraal geel gemaakt 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Je hoeft je babykamer toch niet blauw of roze in te richten? Dat kan ook heel neutraal natuurlijk. Wat vaak ook veel leuker is, vind ik.
Maar vind de baby dat ook? Kan me voorstellen dat een meisje het geweldig vind om in een roze kamer te liggen bijvoorbeeld.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk niet dat een baby veel mee krijgt van de kleur van de kamer 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik denk niet dat een baby daar al mee bezig is hoor.
Bovendien is het 'roze voor meisjes' en 'blauw voor jongens' aangeleerd en dus niet zo vanzelfsprekend.
Misschien krijg ik wel een stoer meisje dat met auto's speelt of een zachtaardige jongen die een voorkeur heeft voor poppen. 
Edit: Wat Jordy zegt dus.