- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik heb vanaf vandaag mijn eigen bedrijf! Heb me net ingeschreven bij de Kvk, dus het is officieel.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hoe heet je bedrijf en wat doe je?
Awake78
-
- 1022 messages
- 496 votes
Gaaf zeg, hoop dat het wordt wat je ervan verwacht!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
KVK binnenkort staat wel grappig ja 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Gefeliciteerd Robin. Da's een behoorlijk mooi iets, vooral voor jouw leeftijd.
Vooral als je een eigen onderneming hebt vergroot dat je kansen op bekendheid en het verbreden van netwerken aanzienlijk.
Veel succes iig!!
Zoek je nog een boekhouder? 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Bedankt! En ik zoek op het moment geen boekhouder, maar misschien in de toekomst? 
planet_of_death
-
- 3962 messages
- 178 votes
Erg gaaf, IcU! Best wel een droom!
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Nou, als iemand met een eigen bedrijf kan ik je melden dat het bepaald niet meevalt.
.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik woon sinds gisteren samen met mijn lieve vriendin
. In een heuse stad nog wel: Uden. Ja, ik weet het. Het is geen stad, maar als je altijd in een dorp hebt gewoond voelt alles wat een bioscoop heeft aan als stad
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Heel veel plezier samen in Uden (mij wel bekend)! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Wat leuk BA! Veel plezier aan jou en je vriendin!
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik woon sinds gisteren samen met mijn lieve vriendin
. In een heuse stad nog wel: Uden. Ja, ik weet het. Het is geen stad, maar als je altijd in een dorp hebt gewoond voelt alles wat een bioscoop heeft aan als stad
.
Haha, heel herkenbaar! 
Wat een mooi nieuws BoordAppel! Veel plezier en geluk samen!
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Morgen is een belangrijke dag voor me. Dan is namelijk de première van mijn film 'Open Ogen' in het zuidplein theater in Rotterdam. Er komt 166 man aan genodigde en pers. Daarnaast komen er verschillende interviews in kranten en site's, en radio. (Morgen op Radio 1 rond 18.00 u, dacht ik) en de Vara en Ncrv gaan er een item over maken (precieze feiten weet ik nog niet, dat gaat allemaal via de producent)
De film heb ik geregisseerd en geschreven. Het is een docu over een ex-slachtoffer van een loverboy. Ook zijn een aantal gebeurtenissen uit haar leven verfilmd.
Hier onder de trailer:
Ben wel redelijk zenuwachtig. De eerste film van mij die zo'n première heeft.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Veel plezier Icu! Ik hoef je geen sterkte toe te wensen want, wat ik in de trailer gezien heb, is overduidelijk gedaan door een vakman. 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Bedankt! Voor de Radio 1 luisteraars: Morgen is er een interview over de film te horen op Radio 1 ergens tussen half 8 en half 9 s'avonds. Dus mocht je je vervelen, of gewoon geïnteresseerd zijn...