- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
In een druk land als Nederland auto rijden is dan ook vrij lastig. Zeker met die miljoenen fietsers. Waar buitenlanders in Nederland dan weer totaal niet op letten, heb ik gemerkt. Levensgevaarlijk.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Bij ons is het limiet 9 fouten.
Inderdaad, ik had dan ook net 41/50 gehaald een paar maanden geleden 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wat ik helemaal zo vreemd vond in Belgie is dat ze laatst in het journaal zeiden dat iemand daar gewoon 10 keer theorie-examen op 1 dag kan doen. Tsja dan haalt een beetje normaal iemand altijd wel zijn examen. Gingen ze geloof ik eindelijk eens wat aan doen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Belachelijk zeg. Dan is het in NL toch beter geregeld. Daar is het dan wel 6 fouten, maar zo moeilijk moet dat ook niet zijn, om hem dan in één keer te halen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als je gewoon leert blijf je makkelijk onder de 6 fouten, klaar.
Het leukste is als je de hele rij naast je ziet zakken, omdat ze bij elkaar afkeken. Ik slaagde als enigste in mijn rij, kon een kleine glimlach toen niet onderdrukken.
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Wat ik helemaal zo vreemd vond in Belgie is dat ze laatst in het journaal zeiden dat iemand daar gewoon 10 keer theorie-examen op 1 dag kan doen. Tsja dan haalt een beetje normaal iemand altijd wel zijn examen. Gingen ze geloof ik eindelijk eens wat aan doen.
dat systeem hebben ze inderdaad al aangepast...
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als je gewoon leert blijf je makkelijk onder de 6 fouten, klaar.
Het leukste is als je de hele rij naast je ziet zakken, omdat ze bij elkaar afkeken. Ik slaagde als enigste in mijn rij, kon een kleine glimlach toen niet onderdrukken.
Haha dat had ik ook inderdaad. Had toen een aziatisch meisje naast me die bij elke vraag bij mij zat te kijken. Wat deed ik, eerst het een zogenaamd indrukken, en toen snel het goede antwoord. Zij had 14 fouten en ik 2. Krijg je er van.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Grappig ja, je gaat natuurlijk niet je harde werk zomaar even gratis weggeven aan iemand.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nu had ik ook niet bijster veel in de boeken gezeten, maar ik had de theoriecursus op de rijschool zelf gevolgd. Was nog leuk ook. beetje moeite er voor doen, en anders niet janken als je zakt.
Zusje van een vriendin is nu al 6 keer gezakt, en ze blijft de rijschool de schuld geven. Volgens mij moet je dan eens naar jezelf kijken.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Slagen voor iets is sowieso 1 van de beste gevoelens op aarde. Helemaal als het maar net aan is, maar je er wel voor altijd vanaf bent.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2632 votes
Ik had het ook dat de hele rij was gezakt behalve ik. Op één of andere manier voelt dat goed
. Ik had geloof ik 2 fout, maar ik had ook gewoon goed geleerd (zoals het hoort).
tboezem
-
- 194 messages
- 549 votes
Beetje laat, maar ik ben afgelopen jaar geslaagd en volg nu naar alle tevredenheid de geweldige studie technische bestuurskunde.
Q Jones
-
- 3524 messages
- 2880 votes
Gefeliciteerd praktijk moet ook wel lukken joh 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
nee, het stelt allemaal niks voor... ikzelf heb auto-, scooter- en motorrijbewijs.. op de brommer na, heb ik alles in 1x gehaald, gewoon kwestie van concentratie en goed leren indd
't enige wat me interessant lijkt is BE (aanhangwagen/caravan) voor mijn latere jaren 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
@BenicioDelToro, ik moet nog een afspraak maken.
Zou 't zo snel mogelijk doen. Je rijbewijs, daar heb je echt zo veel aan de rest van je leven. Heerlijk, die vrijheid om te gaan en staan waar je wilt. 
Laat je het ons weten als je gaat afrijden? Of laat je het pas weten als je al geslaagd bent (kan ik me ook wel iets bij voorstellen)? Alvast heel veel succes! 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Zusje van een vriendin is nu al 6 keer gezakt, en ze blijft de rijschool de schuld geven. Volgens mij moet je dan eens naar jezelf kijken.
Zes keer? Staatexamen dus ook niet gehaald...
'n Vriend van mij heeft z'n rijbewijs in zeven keer gehaald, een oud-collega deed er zelfs negen keer over. 't Kan altijd nóg erger dus. Vertel dat maar aan dat zusje van je vriendin, hihi!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Zes keer? Staatexamen dus ook niet gehaald...
'n Vriend van mij heeft z'n rijbewijs in zeven keer gehaald, een oud-collega deed er zelfs negen keer over. 't Kan altijd nóg erger dus. Vertel dat maar aan dat zusje van je vriendin, hihi!
Het kan natuurlijk altijd nog gekker 
Zuid-Koreaanse grootmoeder haalt rijbewijs na 960ste poging - WaarMaarRaar.nl
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Afgestudeerd!! 7,5 voor mijn scriptie Politieke Geschiedenis.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Gefeliciteerd hoor Respekked! Paar jaar terug, toen je nog studeerde, had ik je wat vragen gepm'd over je studie omdat ik toen nog geen idee had wat te studeren. Ben je verder gegaan met een master geschiedenis of was deze scriptie misschien voor de master parlement & politiek? Al toekomstplannen? 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Dank! Nee dit was geen Politiek & Parlement, maar Politieke Geschiedenis (niet gericht op politiek Den Haag). Bezig met master nummer twee nu, American Studies. Toekomstplannen staan nog in de ijskast