• 178.414 movies
  • 12.235 shows
  • 34.017 seasons
  • 647.724 actors
  • 9.378.915 votes
Profile

Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Bij ons (in de brugklas) mag je er iniedergeval 10% overheen zitten.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

moviefreak#1 wrote:

(quote)

Die tekst was wel te doen inderdaad maar die samenvatting was echt niet te geloven. Zo'n lap tekst en dan maar maximaal 220 woorden. Ik hoop trouwens dat ze niet gaan zitten mierenneuken want ik zat op 222 woorden .

Dat had bij mij makkelijk het dubbele kunnen zijn ja, maar uiteindelijk heb ik alles in 234 woorden kunnen proppen.

En hier onderaan de pagina staat het zwart op wit: 10%

L. luchtloper

• 857 messages
  • 0 votes

Na een behoorlijk aantal lessen in één keer mijn rij-examen categorie B gehaald.

Auto's zijn nooit mijn ding geweest, speelgoedautootjes heb ik nooit veel gehad. Als ik bij mijn ouders in de auto zat, dan tuurde ik in het landschap.

Kortom, het was me wat, een jaar lang. Ik had geen fealing voor auto's en in het begin waren de rijlessen zo frustrerend. Altijd bij het geringste kritiek geven, in het begin weinig vorderingen en zelden een positief puntje aan het einde van mijn les. Dit tastte mijn zelfvertrouwen in de auto aan en ik ging vaak met spanning die auto in. Soms was het zo erg, dat ik in complexe situaties kon voorspellen wat mijn instructeur ging zeggen. Of het was A of B, ik leek het nooit goed te doen. En gespannen in de auto zitten werkt gewoon niet. Je moet na een aantal lessen een natuurlijk gevoel voor die auto krijgen en dat duurde lang bij mij.

Mensen moeten het niet als beschamend beschouwen. Ik had zelf het gevoel dat ik uiteindelijk de rijvaardigheid in me had, maar het kwam gewoon niet tot uiting, het zat opgesloten als het ware.

Dat ligt buiten het rijden zelf, maar het ligt aan jezelf. Het is ook fijn om met je rij-instructeur daar over te praten. Doe dat gewoen. Ik had vaak dat ik iets kleins fout deed, een hele beschouwing kreeg, ik ging nadenken over het voorval, er gefrustreerd door raakte, en daar kwamen ze: allemaal nieuwe fouten en weer nieuwe beschouwingen. Die vicieuze cirkel kun je ook verklaren ten opzichte van je rij-instructeur en hij/zij kan er rekening mee houden.

Daarnaast moet je www.rijexamendoejezo.nl[/url] eens bekijken, hier worden die achterlijke fabeltjes rond je rij-examen onderuit gehaald. Die fabeltjes kunnen je gewoon van de kaart brengen, wat ik dus voorkomen heb.

Een laatste tip dan: Probeer de avond van tevoren wat afleiding te hebben, ik ging met vrienden bij iemand thuis wat drinken, een pilsje moet best kunnen, dan slaap je zelfs beter, maar en dat wil ik met nadruk zeggen: Maak je vrienden duidelijk dat je liever niet over mogelijke tips praat, omdat je dan vlak voor je rij-examen foute tips kunt krijgen die je gedrag beïnvloeden in de auto of je van de kaart kunnen brengen.

Veel mensen die hun rijbewijs hebben willen gewoon interessant doen en komen met beweringen als: "Je moet overdreven veel kijken, dan heeft de examinator het idee dat je bewust voorzichtig kijkt" Dit is gewoon onzin, net zoals: "Het CBR laat bewust mensen de eerste keer zakken."

Dit wil graag meegeven aan toekomstige lessers op MM, en mensen die nu dezelfde soort problemen ondervinden met de rijlessen en het rijexamen.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd L. luchtloper.

Moet ook maar eens beginnen

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Gefeliciteerd! Denk dat mensen die hun rij-examen willen halen veel aan je stukje kunnen hebben ook.

606

• 23879 messages
  • 12278 votes

gefeliciteerd

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Gefeliciteerd.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Proficiat, ik ben zo'n jaar geleden ook begonnen aan de lessen en heb sinds oktober ook een definitief rijbewijs. En ik weet hoe moeilijk het wel is om je rijbewijs te halen. Ik was ook begonnen zonder voorkennis. Nooit achter een stuur gezeten, nooit interesse gehad en als m'n vroeg welke auto je graag zag, zei ik gewoon: een blauwe! Kwestie van het vol te houden en vertrouwen te hebben in jezelf. Voordeel was wel dat ik zonder die voorkennis ook niets verkeerd heb geleerd (principe van schakelen en zo...), dat ik heb kunnen oefenen op zowel lange afstanden als in druk stadsverkeer en door mijn ouderdom (28) voorzichtiger was in het leren dan een 18-jarige. M'n examinator vond dat een pluspunt.

Veel succes nog verder L. luchtloper met je auto rijden.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Net het verlossende woord te horen gekregen: ik ben GESLAAGD

Alle andere geslaagden natuurlijk ook hartelijk gefeliciteerd.

Time to party

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

En The One Ring hier is ook geslaagd voor zijn VWO! * *

En aan iedereen die geslaagd is uiteraard mijn felicitaties!

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Gefeliciteerd! Voor mij alweer een jaar geleden, maar ik weet de vreugde nog maar al te goed.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

En ook namens mij gefeliciteerd!

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Gefeliciteerd mensen. Zeker netjes!

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Gefeliciteerd, voor mij ook alweer een jaar geleden ondertussen weer genoeg andere zorgen .

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Quentin wrote:

weer genoeg andere zorgen

Leuk, daar verheug ik me aankomend jaar ook op

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Voor mij is het nu 11 jaar geleden dat ik mijn middelbareschooldiploma haalde, en nòg zijn de zorgen niet voorbij, dus je lol kan op.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Ik ben ook geslaagd voor mijn VWO diploma.

En ook alle andere geslaagden gefeliciteerd!

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7953 votes

Alle geslaagden gefeliciteerd!!

salvatore

• 1937 messages
  • 3238 votes

Geslaagden gefeliciteerd!

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Bedankt allemaal

En natuurlijk The One Ring en The Hunter ook gefeliciteerd met jullie VWO-diploma !

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Alle geslaagden nog gefeliciteerd en geniet van jullie lange vakantie!

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

Mijn Havo-diploma is ook binnen.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Gefeliciteerd allen.

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Lordsnoopy, The One Ring en The Hunter gefeliciteerd en alle andere geslaagden natuurlijk ook!

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Allemaal van harte gefeliciteerd met het behalen van jullie examens, top!

Voor mij is het doek vanavond overigens gevallen. Ik bokste in Arnhem een halve finale om het Nederlands Kampioenschap, maar verloor van de titelverdediger. Erg stom, was niet nodig geweest. Liet me opnaaien en kreeg enkele openbare waarschuwingen (niet allemaal in beeld overigens, niet alles is gefilmd wegens gebrek aan geheugen van de camera), werd kwaad en ging niet boksen maar vechten. Wanneer je in een partij zo je kop verliest ben je volkomen kansloos. Conditie zat ook erg tegen wegens gebrek aan training door ontbreken van tijd. Stom, stom, stom...maar gewoon terechte overwinning van mijn tegenstander. Ik zal jullie verder besparen hoe je er na afloop uitziet...

youtube

mikey

• 28993 messages
  • 5142 votes

Even ter verduidelijking, ben je rode of blauwe broek?

Zonde man, factor psychologie schijnt in boksen inderdaad een moeilijke factor te zijn. Zelf heb ik het nooit gedaan hoor (ook zonde van mijn gezicht). Is dit trouwens een kampioenschap voor de jeugd en in welke gewichtsklasse?

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Erg jammer, Matthijs.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Jammer Matthijs, maar als echte bokser knok je je vast wel weer terug.

Verder alle slagers (van school niet de mannen en vrouwen die vlees verkopen dus) proficiat, en succes met vervolg studies, scholen en de moeizame zware periode van al die eind-examenfeesten

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

@ mikey

Blauw, staat ook in het filmpje en in de informatie naast het filmpje. Het is inderdaad voor junioren (17/18 jaar) en in mijn geval in het halfzwaargewicht (81 kg).

ROOSKY

• 29923 messages
  • 7953 votes

Jammer Matthijs! Volgende keer pak je hem, echt veel beter lijkt ie me niet.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.