- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Yes, mensen, ik ben nét over!! 2 onvoldoendes maja
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7953 votes
Gefeliciteerd! Net over geeft altijd veel meer blijdschap dan dat je ruim over bent vond ik altijd 
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Hoera!!
Geslaagd voor mijn certificaat voor Evv-er.
(nee, niet de voedbal club van Echt, maar een bepaalde funcie in de verzorging)
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd! Net over geeft altijd veel meer blijdschap dan dat je ruim over bent vond ik altijd 
in het begin van het jaar stond ik 7 onvoldoendes 
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Gefeliciteerd.
Ik ga ook over naar 2 vwo. Mijn eerste advies was vmbo
en nu heb ik voor de compo weken maar 3 kwatier per dag geleerd. En met gemak over.
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ik ga over naar 4 Havo en ik zat op het vmbo in het eerste
maxcomthrilla
-
- 15579 messages
- 2845 votes
Netjes Lowhusky! En de anderen ook gefeliciteerd.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
maar 3 kwatier per dag geleerd.
Maar dat is verdomd lang! 
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
weet je wat ik heb geleerd...helemaal niks...gewoon afkijken 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik ben met dank aan mijn almachtige 2 voor Wiskunde lekker gezakt voor het vwo maar wees niet getreurd. Ik ben wel aangenomen aan de UU voor Theater-, Film- en Televisiewetenschappen
.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik ben met dank aan mijn almachtige 2 voor Wiskunde lekker gezakt voor het vwo maar wees niet getreurd. Ik ben wel aangenomen aan de UU voor Theater-, Film- en Televisiewetenschappen
.
Daar mag je toch niet naartoe zonder VWO-diploma?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3863 votes
Gefeliciteerd moviefreak en eerlijk gezegd zag ik die twee voor wiskunde wel al een beetje aankomen 
gotti
-
- 14075 messages
- 5890 votes
Daar mag je toch niet naartoe zonder VWO-diploma?
Met een (ik meen)21+ test mag dit wel.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3863 votes
Heb zojuist te horen gekregen dat ik de Propedeuse voor mijn studie journalistiek al meteen in het eerste jaar heb gehaald
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Loop een klein beetje achter met de felicitaties, maar beter laat dan nooit 
Feanaro surion: nog gefeliciteerd met je HAVO diploma!
Goodfella_90: Jammer dat je hebt verloren, maar zoals ROOSKY al zei: de volgende keer zal jij zeker winnen!
Lowhusky en veron35: gefeliciteerd met het overgaan!
Sherena: Gefeliciteerd met je certificaat voor Evv-er! Wat houd deze functie binnen de verzorging eigenlijk in?
Moviefreak#1 : Jammer dat je gezakt bent voor je VWO diploma. Maar gefeliciteerd met je aanneming aan de UU voor Theater-, Film- en Televisiewetenschappen!
And last but not least:
Timbo_ Gefeliciteerd met je Propedeuse voor je studie journalistiek! Waar studeer je journalistiek, in Tilburg?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3863 votes
Timbo_ Gefeliciteerd met je Propedeuse voor je studie journalistiek! Waar studeer je journalistiek, in Tilburg?
Yep Tilburg
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
.
Pracht van een studie imo gezien ik eigenlijk alleen maar TFT / THE vakken volg in mijn opleiding Communicatie- en Informatiewetenschappen aan de UU. Achteraf had ik beter TFT kunnen doen denk ik, maar ik vond CIW wel prettig omdat het zo breed is (ook nog communicatietheorie en "nieuwe media"). En ik ben ook niet zo'n theater fan.
Misschien zie ik je nog wel eens rondlopen volgend jaar
. Ben dan druk met practicum video en eindwerkstuk.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Yep Tilburg
Grappig, mijn tweelingzus (ook geslaagd) is nu een aankomend eerstejaars student journalistiek in Tilburg 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3863 votes
zal je wel op de hoogte houden of ze wel voldoende op school is 
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
[quote]lordsnoopy wrote:
L
Sherena: Gefeliciteerd met je certificaat voor Evv-er! Wat houd deze functie binnen de verzorging eigenlijk in?
Je bent dan verantwoordelijk voor een x aantal (in mijn geval 7) mensen, waarvan je vanaf de opname in het verpleeghuis, tot aan overplaatsing of sterven alles moet regelen. Inclusief de hele papier handel
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
gewoon afkijken 
Gaat bij ons niet. Als eerste klasser word je naast een 2e gezet tijdens de compo.
veron35
-
- 4768 messages
- 0 votes
Het is ook vanaf 1 week voor de compo. Dan is het verdomd kort. Iemand anders uit mijn klas 2,5 uur.
The Hunter
-
- 1029 messages
- 0 votes
Gaat bij ons niet. Als eerste klasser word je naast een 2e gezet tijdens de compo.
De compo is de proefwerken-/schoolexamenweek neem ik aan?
Maar zo ging dat bij ons ook altijd. Klassen gesplitst en naast een andere klas.
Maar ook mij is het zo gelukt
Ben nog steeds aan het feesten 
En aan iedereen hierboven met een bepaalde prestatie: gefeliciteerd!
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Het is ook vanaf 1 week voor de compo. Dan is het verdomd kort. Iemand anders uit mijn klas 2,5 uur.
Anyway, gefeliciteerd!
Nu ik nog..
aegron
-
- 4030 messages
- 1268 votes
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat:
Ik ben pappa geworden!!!
Het is een jongetje en hij is 21 juni geboren!!!