- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
Ik ben geslaagd/afgestudeerd/ bevallen/getrouwd!!!
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Gefeliciteerd aegron met je nieuwe baan 
ROOSKY
-
- 29923 messages
- 7953 votes
Gefeliciteerd Aegron! Veel plezier in je nieuwe baan.
dafoefan
-
- 373 messages
- 1519 votes
Veel succes met je nieuwe baan!
Lijkt me best wel een leuk beroep.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
CV De Keboalmoakers 3e jaar op rij 2e in d'n opstoet van Kruikenstad
Dit jaar als Ballontiem Skaaj Haaj
In 2010 is het 11 jarig bestaan dus dan komt vast eindelijk de 1e prijs 

Finisterra
-
- 15532 messages
- 4703 votes
Zojuist mijn punten gaan afhalen van de 1e semester (1e bach communicatiewetenschappen):
Politicologie 16
Communicatiewetenschap 15
Sociale Statistiek 15
Fundamentele Wijsbegeerte 14
Samenleving: feiten en problemen 13
Sociologie 12
Heel tevreden dus. 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Gefeliciteerd Ramon! Je mag trouwens wel wat positiever zijn, die 1e plek behoort ten tijde van 2011 al een aantal maal te zijn behaald. 
kos
-
- 46700 messages
- 8856 votes
Die cijfers moet je door 2 delen neem ik aan? (om het te relateren aan het nederlandse systeem).
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4703 votes
Dit is gewoon op 20. Weet niet hoe het Nederlandse systeem in elkaar zit eigenlijk. Als het daar op 10 gequoteerd wordt, moet je het inderdaad door 2 delen...
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Gefeliciteerd Ramon! Je mag trouwens wel wat positiever zijn, die 1e plek behoort ten tijde van 2011 al een aantal maal te zijn behaald. 
Ach... gaat mij toch vooral om de lol hoor. In 2000 hebben we ook eens de publieksprijs gewonnen, dat vind ik wel een erg mooie prijs die zou ik nog best wel eens een keer willen winnen.
Maar goed zit er weer op voor een klein jaartje, tis een leuk feestje dat carnaval maar het geeft wel een enorme bende 5 dagen feesten... en dan heb ik het nog niet eens over m'n fysieke gesteldheid 
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2866 votes
Hoera, ik kom zometeen misschien op Hart van Nederland op SBS6 
Zat in de finale bij het NK striptekenen voor de Jeugd (niet gewonnen overigens) en er was een HvN-cameraploeg aanwezig. Grote kans dat ze het er echter uit hebben geknipt, want volgens mij komt er bij mij vaak niet zo veel zinnigs uit 
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Dat i s leuk. Jammer dat ik alleen never nooit naar hart van nederland kijk.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Had Hart van Nederland puur toevallig voor eens meegepikt. Toen ik het striptekenaarsgedeelte zag dacht ik zelfs nog aan jou, maar ik heb je niet herkend.
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2866 votes
Ik ben niet echt te zien geweest, alleen mijn zijkant en mijn rug wanneer er iemand andere werd geïnterviewd. Wel werd er tijdens het aankondigen van het onderwerp in de studio op het scherm mijn pagina getoond. Op tv-Gelderland zoomde ze daar ook al een paar keer op in, mijn tekeningen worden blijkbaar een stuk leuker gevonden dan mij zelf, maar ik ben dan ook best een wazig mannetje dus dat begrijp ik best 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Na het afronden van mijn studie in maart 2006 ben ik tijdelijk (iets langer) aan het werk gegaan bij Wehkamp als klantenservice medewerker. Niet echt een bijzondere baan, maar er moet toch geld worden verdiend. Ondertussen ben ik natuurlijk druk blijven solliciteren en eindelijk heb ik een nieuwe baan gevonden. Het betreft een winkel waar ik klanten zal adviseren op het gebied van computers en het randassortiment. Daarbij zullen ook alle reparaties op mijn dak komen en zullen er verscheidene websites gebouwd moeten worden.
Ik ga 22 maart beginnen met deze nieuwe baan waar ik uiteraard erg blij mee ben. Ik werk tot en met woensdag bij Wehkamp. Daarna even een film-vakantie van 14 dagen. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Gefeliciteerd Ruud, je bent goed bezig