- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ook al eens tegen het lijf gelopen. Toffe kerel ja
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Haha vroeg je dat echt rep_robert? Lachen. Wat zei je? Groningen de beste!
Ja tuurlijk
Wel op een beleefde manier natuurlijk. Ik zei alleen dat die Pleuroborg niet chill is haha 
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Frans is wel een aardige man, ik heb hem eens ontmoet in een restaurant toen ik uit eten was met mijn oma. Omdat mijn oma een beetje hysterisch deed om Frans, is hij naar ons toegekomen en heeft hij zich voorgesteld. Was wel netjes van hem.
Even ontopic; ik heb een bijbaantje in de telecomwereld; aan de telefoon en ik ben nog student,
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Frans Bauer
! Als er iemand is op deze hele aardkloot die ik nooit en te nimmer zou willen tegenkomen, dan is hij het wel. (Ik heb het dus niet zo op hem, hoe aardig hij ook schijnt te zijn, maar ieder zijn ding, natuurlijk.)
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Frans Bauer lijkt me één van de meest sympathieke personen die je kan tegenkomen.
Als hij maar niet begint te zingen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Frans lijkt me een prima kerel ja. Niet mijn muziek, maar wel degelijk een spontaan en aardig mens.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Komt uit mijn vorige woonplaats Fijnaart, nu woon ik in een dorpje 7km verder. 
Nooit echt tegengekomen maar het lijkt me geen verkeerde kerel, alleen als ik die kop teveel op tv zie gaat het me soms wel irriteren.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Frans Bauer, tja, een beetje een dommige goedzak. Zie niet zo waarom iedereen zo enthousiast is. Hij komt niet onaardig over, maar of het allemaal oprecht is, is maar de vraag.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Je hoeft niet persé aardig te doen aan de kassa natuurlijk. Genoeg sporters van Donar en FC Groningen die altijd chagrijnig aan de kassa staan. Je merkt wel snel of iemand oprecht is of nep. En dat merk je sneller in real life. Tenminste, dat had ik
Verder totaal geen fan van hem of zijn muziek, maar dat heeft verder niets met zijn karakter te maken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ook eens bij Paskal Jakobsen (ja, andere BN-ers kennen we hier niet
) in de rij gestaan bij de slager en die vond het maar raar dat ie in de rij moest staan
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Frans Bauer is een merk op zich, dus het zou dom zijn om onaardig te doen, want zijn reputatie levert hem geld op.
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Er zijn zat onaardige sterren die toch populair blijven en geld verdienen. Aardig zijn of niet zit volgens mij gewoon in de mens zelf.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Het verschil is dat bij Bauer aardig en "gewoon" zijn onderdeel zijn van zijn imago en dat is bij veel anderen niet zo. Bij Bauer zou onaardig zijn zijn carriere echt schade toebrengen, bij pakweg Anouk niet,
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Maar suggereer je dan dat Bauer zich inhoudt en speelt dat hij aardig is?
PS vraag mij af of hij veel in populariteit verliest als hij eens of vaker onaardig doet. Misschien krijgt hij dan weer een andere aanhang.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Geen idee of het gespeeld is, ik ken 'm niet. En Bauer krijgt geen andere aanhang als hij zich anders gedraagd, In zijn genre wordt het behoorlijk belangrijk gevonden om dicht bij je fans te staan.
Dreiecke
-
- 2768 messages
- 902 votes
Het zal wel, ik beweeg mij niet echt in zijn genre
sta blijkbaar ook niet dicht bij hem dus kan niet oordelen
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
on ontopic; ik heb een bijbaantje in de telecomwereld; aan de telefoon en ik ben nog student,
me 2.. schijtbaan 
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Ook eens bij Paskal Jakobsen (ja, andere BN-ers kennen we hier niet
) in de rij gestaan bij de slager en die vond het maar raar dat ie in de rij moest staan
.
Hem ook meerdere keren tegen 't lijf gelopen in Zeeland (Renesse, Axel en in Phillipine, waar hij vroeger een huis had geloof ik), en merkte toch ook wel een bepaalde air bij de beste man. Jammer, want wij Zeeuwen zijn nuchter, nietwaar?!
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Oh, ik vind het niet zo erg, het is vaak niet druk en dan kan ik gewoon wat chillen en geld verdienen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hem ook meerdere keren tegen 't lijf gelopen in Zeeland (Renesse, Axel en in Phillipine, waar hij vroeger een huis had geloof ik), en merkte toch ook wel een bepaalde air bij de beste man. Jammer, want wij Zeeuwen zijn nuchter, nietwaar?!
Je zou het wel denken maar zeer vervelende air heeft ie ja. Bart van der Weide is dan wel weer zijn absolute tegenpool.
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Het verschil is dat bij Bauer aardig en "gewoon" zijn onderdeel zijn van zijn imago en dat is bij veel anderen niet zo. Bij Bauer zou onaardig zijn zijn carriere echt schade toebrengen, bij pakweg Anouk niet,
Maar dat is ook ontstaan doordat hij vanaf het begin sympathiek doet tegen alles en iedereen.
Tuurlijk hoort aardig zijn en tijd maken voor je fans bij zijn job en imago, maar als je dat acteert, hou je dat nooit zolang vol. Bij een Joling is het meer gespeeld.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Is best vol te houden hoor. ik doe hier op Moviemeter ook al bijna zeven jaar alsof ik niet aardig ben, maar in het echt ben ik best oké hoor! 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Haha. Maar als mensen acteren, prik je daar altijd wel doorheen. Al is het een klein momentje.
Le Edzel
-
- 879 messages
- 2624 votes
Je zou het wel denken maar zeer vervelende air heeft ie ja. Bart van der Weide is dan wel weer zijn absolute tegenpool.
Inderdaad, Bart komt heel erg sympathiek over. Totaal anders dan de Blof-meneer.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Is best vol te houden hoor. ik doe hier op Moviemeter ook al bijna zeven jaar alsof ik niet aardig ben, maar in het echt ben ik best oké hoor!
LOL! (ik zag dit nu pas)
Al lang doorzien trouwens 
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Rep_Robert kwam dan wel Frans Bauer tegen tijdens zijn werk. Ik had vandaag serieus ene Mike Meijers aan de telefoon!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
I'm jealous
Zei hij nog "Groovy baby"?