- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ook al eens tegen het lijf gelopen. Toffe kerel ja
.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Haha vroeg je dat echt rep_robert? Lachen. Wat zei je? Groningen de beste!
Ja tuurlijk
Wel op een beleefde manier natuurlijk. Ik zei alleen dat die Pleuroborg niet chill is haha 
missl
-
- 3866 messages
- 5796 votes
Frans is wel een aardige man, ik heb hem eens ontmoet in een restaurant toen ik uit eten was met mijn oma. Omdat mijn oma een beetje hysterisch deed om Frans, is hij naar ons toegekomen en heeft hij zich voorgesteld. Was wel netjes van hem.
Even ontopic; ik heb een bijbaantje in de telecomwereld; aan de telefoon en ik ben nog student,
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Frans Bauer
! Als er iemand is op deze hele aardkloot die ik nooit en te nimmer zou willen tegenkomen, dan is hij het wel. (Ik heb het dus niet zo op hem, hoe aardig hij ook schijnt te zijn, maar ieder zijn ding, natuurlijk.)
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Frans Bauer lijkt me één van de meest sympathieke personen die je kan tegenkomen.
Als hij maar niet begint te zingen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Frans lijkt me een prima kerel ja. Niet mijn muziek, maar wel degelijk een spontaan en aardig mens.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3220 votes
Komt uit mijn vorige woonplaats Fijnaart, nu woon ik in een dorpje 7km verder. 
Nooit echt tegengekomen maar het lijkt me geen verkeerde kerel, alleen als ik die kop teveel op tv zie gaat het me soms wel irriteren.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Frans Bauer, tja, een beetje een dommige goedzak. Zie niet zo waarom iedereen zo enthousiast is. Hij komt niet onaardig over, maar of het allemaal oprecht is, is maar de vraag.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes