• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.399 votes
Profile

Waar werken de MM-users?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Lefgozer wrote:

Misschien een paar wietplantjes neerzetten, 606.

Ja, bij verdienen is erg lastig, op de kleintjes letten moet wel.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Goed dat je zo bezig bent, gast Keep at it.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Minotaures wrote:

Goed dat je zo bezig bent, gast Keep at it.

Bedankt Minotaures

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Inmiddels ben ik alweer meer dan vijf jaar werkzaam voor Universiteit Leiden, op het hoofdkantoor (imo ook het mooiste pand die we hebben)

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mooi Pand U-96.

En ik heb vandaag op het katten verblijf gestaan, schoon gemaakt, nieuw voer gegeven en vers water.

Erg leuk om te doen ook.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gisteren 4 honden uitgelaten bij opvangcentrum, 2 uur lang gewandeld in de bossen.

Was perfect weer ook om dat te doen.

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Positieve berichten. Ik lees ze graag

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Brix wrote:

Positieve berichten. Ik lees ze graag

Ja en ik schrijf ze graag, beter dan de afgelopen tijd. ook al is het vrijwillig met behoud van uitkering. Ik ben 2 halve dagen bezig met iets wat il leuk vind.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vanaf 1 oktober ga ik het proberen als freelancer. Best wel spannende tijden breken nu aan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Succes Roel. Spannende tijden idd.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Freelancer als wat?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

AHWA wrote:

Vanaf 1 oktober ga ik het proberen als freelancer. Best wel spannende tijden breken nu aan.

Zoiets Freelancers (2012)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Freelance ondertitelaar/vertaler.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

AHWA wrote:

Mooi werk, is zat te doen.

Ataloona

• 734 messages
  • 4258 votes

Ik werk nu al zo'n halfjaar (weliswaar als stagiair, maar loopt lekker) bij ARAG Rechtsbijstand in Leusden op de afdeling Schade-administratie. Het reizen is vreselijk (deze week bijvoorbeeld elke dag al vertraging gehad) en zorgt ervoor dat het samen met het werk 12 uur van mijn dag inneemt. Behoorlijk pittig dus wanneer school weer begint met projecten, examens en later m'n scriptie. Daarbij wil ik ook weer gaan zwemmen (als sport) en heb ik een ernstig obsessieve filmverslaving. Mijn muziekverslaving heb ik ondertussen redelijk onder controle, dankzij de reistijd

Alleen nog het komende schooljaar en dan hbo. Waarschijnlijk rechten, maar ben d'r nog niet helemaal over uit. Misschien nog een jaartje werken tussendoor. Ben nog jong zat

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

ARAG die ken ik wel daar heb ik ook mijn rechtsbijstand verzekering, ze hebben mij al veel geholpen en nog.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

AHWA wrote:

Cool! Je zat toch bij Comedy Central, niet? Hoe gaat het freelance gedeelte dan juist in zijn werk want ik veronderstel dat de televisiezenders hun eigen ondertitelaars hebben?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Veel succes Roel! Geen lange reistijden meer dus?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De meeste tv-zenders gaan elk jaar shoppen bij de ondertitelbedrijven om de laagste prijs te zoeken voor ondertitels, dus dat wil nog wel eens verschuiven. De ondertitelbedrijven trekken dan weer freelancers aan als ze zelf niet genoeg capaciteit inhouse hebben.

@ Eline...

Nee, het scheelt me 20 uur reistijd per week, dus daar ben ik wel blij mee. Dat was ook de voornaamste reden. Elke dag om vijf uur op, half acht op het werk, en kwart over zes 's avonds thuis om weer om half 10/10 uur naar bed te gaan, en ook nog eens twee kleine kids, begon me een beetje op te breken allemaal. Doe het toch alweer vijf jaar dat op en neer gereis.

Awake78

• 1022 messages
  • 496 votes

Toch ook maar ff update hier

Ben vorig jaar bij effectenbank Kasbank (Amsterdam) vertrokken voor een wereldreis van 6 maanden (alleen). Heb die nu achter de rug en werk nu sinds een paar weken alweer bij ING Amsterdam (in de Bijlmer). Ook weer in de effecten.

Nog meer ING-ers hier?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ben in te huren als trainingsacteur. Mooiste werk!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

(afbeelding)

Had gisteren een erg vrolijke gast op werk Verbaasde me hoe normaal die gast is gebleven eigenlijk. Of deed hij aardig omdat wij zijn eten hebben gemaakt hehe?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hahaha, geweldige foto! Werk je bij een Chinees?

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

En ik maar denken dat hij alleen bij de chinees in Fijnaart at Wat trouwens wel een aanrader is als je in de buurt komt van Roosendaal

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Geweldige foto

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Elineloves wrote:

Hahaha, geweldige foto! Werk je bij een Chinees?

Denk dat de chinezen al dicht zijn na elf uur Hij had sowieso twee honing mosterd wraps en dtie kleine shakes. Zijn kids zaten volgens mij ook in de auto. Ik vroeg Frans ook al of hij niet een klein beetje uit de koers was. Maar hij zei dat hij op had getreden in de Euroborg en gisteren dan in Martiniplaza.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh haha, zie nu de zak pas op zijn schoot! Was me eerder niet opgevallen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Haha vroeg je dat echt rep_robert? Lachen. Wat zei je? Groningen de beste!

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

Heel leuk plaatje rep_robert !

Bauer lijkt mij echt een vrolijke Frans.

Als hij dat sympathieke alleen maar speelt, dan is hij de beste acteur van Nederland

kos

• 46687 messages
  • 8844 votes

Frans is gewoon een baas.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.