• 177.896 movies
  • 12.200 shows
  • 33.966 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.886 votes
Profile

Waar werken de MM-users?

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Doe je dat voor jezelf? Waar film en monteer je mee?

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Tegenwoordig doe ik dat voor mezelf, inderdaad.

Filmen doe ik praktisch altijd met mijn Sony DCR-TRV900E, 3ccd (Ik heb nog twee camera's, maar die zijn van een mindere kwaliteit) en ik monteer altijd met een Casablanca Avio. Ik weet niet of je dat kent, maar ik vind het uitstekend werken ...

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Chainsaw wrote:

Dus bruiloften, toneelverenigingen, jubileums en dat soort feesten filmen, monteren en vervolgens de DVD's verkopen.

Leuk. Ook al 2001: A Space Odyssee in je bruiloftsscenes verwerkt ?

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Nee, nog niet. Zal het eens proberen

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Good Bye Lenin kijken, dan zie je hoe het niet moet

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

U-96 wrote:

Zat leerlingen uit mijn klas zitten van 9:00 tot 15:00/16:00 op school, gaan daarna een paar uur werken, komen rond 22:00 thuis, maken 'even snel' hun huiswerk, en gaan slapen. Ik noem dat echt geen vrije tijd, echt niet. Ik kan ook echt niet begrijpen hoe men dat klaarspeelt.

Ach, het houdt je van de straat.

In mijn 2e en 3e jaar werkte ik 3 avondjes per week en volgde ik 2 avonden ook nog 's avonds colleges. Gek genoeg keek ik in die tijd ook de meeste films.

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Schoonmaak,

Momenteel in de ochtend van half 6 tot 8 uur, en dan vrij tot later in de middag 5 uur tot half 8. Daarna nog even tijd (wel optijd naar bed..) maar tis toch wel zwaar, 's ochtends nogmaar 3 weken

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Herman, op welke middelbare school heb jij gezeten? Visser 't Hooft misschien?

johanm3

• 272 messages
  • 433 votes

Meltje wrote:

ik heb vakantie, heb net mn Mbo Diploma Onderwijsassistent gehaald na de vakantie verder met opleiding Recreatie in Zwolle..woon in lelystand by the way

(nog) geen werk maar wel ingeschreven bij uitzendbureaus e.d.

nog meer mensen uit lelygat en omstreken?

Is Almere "omstreken" ?

Ik werk doordeweeeks ( 40 uur ) op een Debiteuren administratie.

Als bijbaan werk ik bij de bioscoop Utopolis in Almere ( tussen de 15á25 uur p/week )

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Zo dat is niet weinig... Ik zou persoonlijk gek worden op een debiteuren-administratie, al die mensen bellen om geld, of doe je dat niet?

johanm3

• 272 messages
  • 433 votes

Dat is het idd o.a.

Maar het is wel leuk werk hoor. Wij hebben alleen bedrijfen als klanten geen particulieren. Dat had ik denk ik minder gevonden.

gemaster

• 1005 messages
  • 2715 votes

U-96 wrote:

(quote)

Zonder iemand te willen beledigen. Ik noem studeren én werken pas normaal als je in het weekend werkt of doordeweeks, maar dan kort op school zit.

Ik ben voor zover ik weet de enige leerling uit mijn klas die geen werk heeft. Boeit mij verder niets, want ik kan met 10 euro zakgeld per week prima rondkomen. Het enige waar mijn geld naartoe gaat is af en toe een fles cola.

Toen ik nog op de middelbare school zat werkte ik ook 12 uur in de week. Maandagavond, donderdagavond en zaterdagmiddag. Je hebt dan echt meer dan genoeg vrije tijd hoor. Dat jij met 10 euro zakgeld prima kan rondkomen, tsja dat kan. Ik moest echter heel wat biertjes afrekenen iedere vrijdagmiddag en zaterdagavond, dan red je dat niet met 10 euro in de week.

Tegenwoordig heb ik zeeën van tijd, omdat ik meestal maar een paar uurtjes naar school ga en ongeveer 10 uur in de week werk.

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

U-96 wrote:

Herman, op welke middelbare school heb jij gezeten? Visser 't Hooft misschien?

Aan de andere kant van het slootje. Ik zat op het Bonaventura College, dat in mijn tijd fuseerde met het Agnes College in de Eijmerspoelstraat (waarvan het gebouw nu leeg staat). Het heeft toen een tijdje het Thomas van Aquino College geheten. Nu heet het weer Bona, volgens mij.

Ik heb nog wel 's getennist op jullie tennisbaan.

Linn

• 3289 messages
  • 3798 votes

ik ben peuterjuf op een kinderdagverblijf

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

starbright boy wrote:

Mensen die werk hebben dat ze ècht leuk vinden, zo leuk dat ze het voor de lol doen: dat is schat ik minder dan 10% van de beroepsbevolking. Ook werken vinden maar weinig mensen leuk.

ja is waar! Maar goed ik heb zo'n leuke collega's dat ik elke dag puur voor de lol ga! maar goed ik doen het natuurlijk ook niets voor niets

Voor de geintreseerde onder ons: Account Manager Assurantien!

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik ben redactrice van een regionaal nieuwsblad.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

ik werk op woensdag avonden/nachten als nachtportier bij een hotel vlakbij Nijmegen, in berg en dal. Het is een erg mooi baantje film technisch want ik heb van 2 tot 5 meestal nix te doen en dan ga ik films kijken. Mooi mijn collectie bij werken en goed geld verdienen!

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

- Ik werk in een paar cafe's als cabaretier

- Ik werk in een supermarkt (Hoogvliet)

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Ik werk nu als leerkracht Nederlands/Engels in het kunstonderwijs. Tot aan de kerstvakantie. Verder geef ik vrijwillig bijles talen (Nederlands, Frans, Engels, Latijn) aan kansarme jongeren.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Respekked wrote:

ik werk op woensdag avonden/nachten als nachtportier bij een hotel vlakbij Nijmegen, in berg en dal. Het is een erg mooi baantje film technisch want ik heb van 2 tot 5 meestal nix te doen en dan ga ik films kijken. Mooi mijn collectie bij werken en goed geld verdienen!

Ik zal binnenkort eens langslopen .

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Remi wrote:

Ik werk in een supermarkt (Hoogvliet)

Werk sinds een paar weken daar vlakbij in de buurt bij een bedrijf in de Productieweg

SuperSideSwipe

• 4464 messages
  • 2890 votes

Ik werk 40 uur p/w op het Bedrijfsbureau van een redelijk groot, in Rotterdam gelegen schoonmaakbedrijf.

Ik ben eigenlijk het Bedrijfsbureau gezien er niemand anders momenteel werkt.

Niels_G60

• 71 messages
  • 4 votes

Eerst Automonteur en APK keurmeester, 40 uurtjes in de week

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

kos wrote:

(quote)
Ik zal binnenkort eens langslopen .

doe dat!

kan niet zeggen dat het altijd even gezellig is om 6 uur in je eentje in een hotel door te brengen

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Ik werk in de Tweede Kamer bij één van de vele fracties als beleidsmedewerker sociale en internationale zaken. Ik houd me officieus ook bezig met het mediaportefeuille van een Kamerlid, waardoor ik vaak mee kan naar film awards, premieres, feestjes e.d. Ik ben momenteel ook bezig met het maken van een korte film, hier later misschien meer over...

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Oh ja, ik ben ook nog student. Dat is ook hard werken.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

chiquita wrote:

Ik werk in de Tweede Kamer (...)

Je krijgt toch wel reiskostenvergoeding ?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Haha

Ik werk in een kwekerij het verdiend wel aardig 4 euro p.u.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

erg veel voor een 14-jarige

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Ik werk als brug/sluiswachter voor gemeente Amsterdam. Zeer relax werk .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.