- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Brix 
606, Martijn, veel en veel succes gewenst met je nieuwe baan. Er zijn zat mensen die zulk soort samenvattingen (werkdruk, stress, niet al te veel opdrachten, etc.) toepassen op hun werk.
Helaas heeft 'de grote baas' het uiteindelijk voor het zeggen en helaas zijn het niet altijd van die toffe peren. Je moet het maar treffen.
Hopelijk komt het allemaal goed met jou en je nieuwe baan! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Brix en Minotaures Hartelijk dank Voor jullie steun en lieve woorden
ben er blij mee.
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
@ Martijn, 606: Wat een heftig verhaal zeg. Fijn dat je nu een nieuwe baan hebt, hopelijk gaat dat goed bevallen! Ik wens je daar veel succes mee 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bedankt Matthijs
, Ik hoop ook dat het eindelijk eens beter gaat,
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
@606: Wow, heftig Martijn.
Ik wens je van harte het allerbeste en veel geluk met je nieuwe werk.
Achter een MM avatar gaat heel wat verborgen.
Je gaat veel MM users op den duur toch een beetje als vrienden en vriendinnen beschouwen, ook al is het op afstand, en al ontmoet je elkaar zelden.
Geen wonder dat zo'n verhaal je dan ook raakt.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Moedig om zo open te zijn, 606. Succes en veel plezier met je nieuwe baan!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Moedig om zo open te zijn, 606. Succes en veel plezier met je nieuwe baan!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kun je me korting regelen op leuke schoentjes Martijn?
Onzin natuurlijk, van harte gefeliciteerd!!!
Ben blij dat je iets nieuws hebt, hopelijk gaat het nu de goede kant op!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Kun je me korting regelen op leuke schoentjes Martijn?
Onzin natuurlijk, van harte gefeliciteerd!!!
Ben blij dat je iets nieuws hebt, hopelijk gaat het nu de goede kant op!
Als je mijn partner was kreeg je 20% korting
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Hartleijk gefeliciteerd met je nieuwe baan 606!
Hopen dat het goed voor je uitpakt! En verder sterkte met alles!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hartleijk gefeliciteerd met je nieuwe baan 606!
Hopen dat het goed voor je uitpakt! En verder sterkte met alles!
LimeLou
-
- 2048 messages
- 777 votes
De rest heeft je al gefeliciteerd, maar toch fijn dat je een goede plek heb kunnen vinden
Zit zelf ook met een aantal persoonlijke dingen in de knoop (ben zelf ook licht autistisch) en nog meer dingen, dus vind wel een paar dingen herkenbaar, alleen ben ik juist erg geduldig met discussies, maar soms hebben mensen met veel tegenstellingen juist véél met elkaar gemeen 
Succes met je nieuwe baan, gast 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
De rest heeft je al gefeliciteerd, maar toch fijn dat je een goede plek heb kunnen vinden
Zit zelf ook met een aantal persoonlijke dingen in de knoop (ben zelf ook licht autistisch) en nog meer dingen, dus vind wel een paar dingen herkenbaar, alleen ben ik juist erg geduldig met discussies, maar soms hebben mensen met veel tegenstellingen juist véél met elkaar gemeen 
Succes met je nieuwe baan, gast
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Succes met je nieuwe job Martijn!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Succes met je nieuwe job Martijn!
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3123 votes
Heftig verhaal Martijn. Succes en heel veel plezier met je nieuwe baan
.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heftig verhaal Martijn. Succes en heel veel plezier met je nieuwe baan
.
Number23
-
- 8638 messages
- 5677 votes
Mooi om de gezamelijke harmonie hier te aanschouwen. Mooie, bemoedigende woorden van mede-users. Toch wel dapper van je om daar hier zomaar neer te tikken en je verhaal te delen met tja iedereen eigenlijk.
Ik wens je in ieder geval ook nog veel succes en plezier toe
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
De belastingtelefoon. Erg druk hebben we het vandaag dus niet...
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik loop stage in de topsporthal(bij Kardinge voor de Groningen kenners). van het Alfa College in Groningen.
M.a.w. heb net 2,5 uur buiten gezeten in het zonnetje. Valt niks te doen hier
Stress me net zo erg als Ruud hierboven.
Lennert
-
- 2412 messages
- 1400 votes
De belastingtelefoon. Erg druk hebben we het vandaag dus niet...
Intermediair voor zorgtoeslag, huurtoeslag en belasting terug, waarschijnlijk dat dit de reden is dat wij het zo druk hebben. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Belastinggeld duurt wel lang zeg. Ruud, doe er is wat aan!
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Mooi om de gezamelijke harmonie hier te aanschouwen. Mooie, bemoedigende woorden van mede-users. Toch wel dapper van je om daar hier zomaar neer te tikken en je verhaal te delen met tja iedereen eigenlijk.
Ik wens je in ieder geval ook nog veel succes en plezier toe
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
In al die jaren dat ik in de uitvaart heb gewerkt en meer dan duizend uitvaarten heb meegemaakt, leek het me interessant om een lijstje te maken met muziek wat ik vaak heb gehoord of dat nog in mijn hoofd zich afspelen. Het zijn verschillende nummers met verschillende, prachtige, ontroerende betekenissen.
1. Celine Dion - Fly
2. Whitney Houston (R.I.P.) - I Will Always Love You
3. Josh Groban - You Raise Me Up
4. Michael Jackson (R.I.P.) - You Are Not Alone
5. Marco Borsato - Afscheid Nemen Bestaat Niet
6. Andrea Bocelli & Sara Brightman - Time To Say Goodbye
Allemaal prachtige nummers met emotionele teksten. Mensen vinden het prachtig en beginnen vaak harder te huilen als ik samen met mijn collega's de overledene meenemen naar zijn/haar laatste rustplaats. Met zulk soort nummers dragen we de overledene de aula uit. Dit soort nummers worden voor vele leeftijden gedraaid, jonge ouders, kinderen, volwassenen, ouderen, middelleeftijd, iedereen. Sommige uitvaarten blijf je ook onthouden, zoals een uitvaart van een moeder die aan een ziekte is overleden en zo 2 jongens van rond de 20 heeft achtergelaten. Of een 9-jarig meisje die - huilend - het voor elkaar krijgt om in een drukke kerk haar gedicht aan haar overleden opa voor te lezen, met trotse huilende mensen die hun vriend, vader, oom in haar gedicht herkennen.
Ik kan me zeer goed voorstellen dat het supermooi en emotioneel is voor de familie, vrienden en nabestaanden. Als ik de vele comments lees op YT van mensen die hun dierbaren zijn verloren en één van de bovenstaande liedjes tijdens het uitvaart hebben gedraaid is het ook erg ontroerend om het te lezen.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Je werkt toch in de Media Markt ? Dacht ik tenminste
. Edit: Niet goed gelezen..
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
In al die jaren dat ik in de uitvaart heb gewerkt en meer dan duizend uitvaarten heb meegemaakt, leek het me interessant om een lijstje te maken met muziek wat ik vaak heb gehoord of dat nog in mijn hoofd zich afspelen. Het zijn verschillende nummers met verschillende, prachtige, ontroerende betekenissen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Time To Say Goodbye werd ook bij mijn opa gedraaid. Erg mooi lied.
Ik mis Tears in Heaven en Ave Maria wel in het lijstje.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat een ongeïnspireerde songkeuzes zeg
.