- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
In De Site > Gebruikers > Werk i.v.m. film:
Hé jongens,
Het kan zijn dat deze topic al bestaat, maar was eerlijk gezegd te lui om te zoeken. Ik ben 18 jaar en was dit jaar niet aangenomen op de NFTA voor scenario schrijven. Ik was wel door de 1e selectieronde heen en ik ben er nog steeds trots op.
Hoe dan ook, ik zit nu zonder een opleiding en vroeg me af of jullie een passend baantje kunnen adviseren.
Ik wilde zelf bij een bioscoop gaan werken, maar ik weet niet of de reiskosten van bijv de pathé bioscopen vergoed worden.
Alvast bedankt!
Ali
Ik werkte bij Pathé, en reiskosten worden niet/nauwelijks vergoed. Maar als je een baan zoekt richting film zou ik adviseren een stage te zoeken. Dat waarderen ze bij de filmacademie meer dan iemand die schoonmaakt in een bioscoop.
Kijk anders eens op www.nftvm.nl .
Awake78
-
- 1022 messages
- 496 votes
@ Robert & Bardt - ik wil het liefst Engelse les geven in weeshuizen of scholen. Ben bezig met een certificaat daarvoor. Lijkt me interessant en weer eens wat anders dan werken en slapen hier in Nederland. Anders gewoon iets in de recreatie. Ga natuurlijk niet alleen werken, ook reizen en avonturen beleven, net als in Australie destijds.
Ben bezig met het inlezen van het land, je komt telkens weer op de Killing Fields. Ik wil eerst het land goed kennen voordat ik er iets maatschappelijks aan wil toevoegen. Maar slachtoffers van mijnen helpen lijkt me zwaar, weet niet of ik dat aankan. We zien het wel.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Got me a job @ NRC handelsblad. Dus na 4 Jaar weer terug naar Nederland. Als ik er nog in mag van Geert.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De schoonheid van Schotland verveelde je ?
.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Nou nu mijn studie afgerond is moet ik werk hebben om te mogen blijven, en aangezien ik niet aangenomen werd als manager bij de VUE
(werkte ik hiervoor) besloot ik maar terug te gaan. 
Psst...: Tis eigenlijk gewoon heimwee
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Wat wel tof zou zijn is om bij de Arrestatieteam te gaan werken 
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Gister mijn eerste dag bij de BCC gehad. Moet er nu zo weer heen, het is nog donker 
scorsese
-
- 13165 messages
- 11075 votes
Mobiel surveillant voor groot beveiligingsbedrijf.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Nee, dat is gewoon mijn vooroordeel
Waar doe je dat dan?
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Thuiszorg Groningen, op de zorgcentrale, (telefonische) eerste contactpersoon voor clienten. O.a. de alarmering valt onder ons. Je kent het vast van je opa of oma wel, zo'n zendertje dat ze om de nek dragen en waarop ze kunnen drukken als ze gevallen zijn, niet lekker worden of er iets anders met ze aan de hand is. Dan komt hun oproep bij mij terecht en beslis ik aangaande het gesprek met ze of ik een ambulance moet bellen, een dokter, een verpleegkundige van de Thuiszorg of het met wat telefonisch advies zelf af kan. Ik zit op kantoor dus. Voordeel: als er niet gebeld of gealarmeerd wordt, heb ik geen administratie of ander soort werk te doen, dus kan ik mooi een beetje Moviemeteren enzo!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Holyshit, kan me wel ergere baantjes voorstellen.
Heb je het vaak druk op zo'n dag dan? Of ben je daarom zoveel op MovieMeter 
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
Ik heb een maand geleden mijn opleiding netwerkbeheer beëindigd, en sindsdien ben ik aan het werk bij HP op de Customer Delivery Services afdeling.
Ik ben daar momenteel IT servicedesk agent voor het bedrijf Sara Lee (Douwe Egberts enz), voornamelijk voor users in Nederland, België en UK.
Het overgrote deel van de users werkt in Utrecht en ik moet zeggen dat NLers supervriendelijk zijn en erg mooi en duidelijk Nederlands praten
. Zij zullen wel wat anders denken over mijn Mechels dialect, dat ik maar moeilijk kan verstoppen
. LOL
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Werk ondertussen al 5-6 maanden als externe promotor/verkoper voor Sony VAIO in Saturn Meir =).
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
@Belchinees: Lekker hoor, net je studie afgerond en nu al werkzaam bij HP. Overigens mijn favoriete merk, heb twee laptops in bezit en werken prima, maar dat is 5 dagen in de week?
@Goodkat: Langs de deuren enzo, of wordt je ingehuurd bij outlets e.d. ?
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Nee, ik ben een promotor die de klanten moet overtuigen om Sony VAIO aan te kopen...Soms is dat moeilijk als je tegenover Apple en HP hebt...=)
Ik heb in meerdere winkels gestaan wel ondertussen, de Fnac,Saturn Wilrijk,MediaMarkt en Krefel...
Heb ook lange tijd voor Sony Bravia gewerkt (de televisies) maar sinds ik IT doe is dat een pak interessanter =)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dus jij bent één van die mensen die mij elke keer aanspreekt als ik in de Saturn of Fnac rondloop.
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Yes, vooral de beste openingszin ' Wou u iets erover weten' als ze naar de producten kijken...=D Altijd een winner 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
En je hebt uiteraard 1 meegekregen om thuis mee te spelen? 
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Nee dat niet,dat is een van de weinige dingen die ik niet meekrijg...Heb wel al thuis gehad een VAIO en eReader thuis gehad (voor 1 avondje).
Krijg de 30ste wel een presentatie door de top van Sony Tokio =) Super happy wel..
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik heb een eigen zaak; een café om precies te zijn.
Omdat er door de week niet veel te doen is heb ik vorige week mijn eerste filmavond georganiseerd. (Op groot scherm natuurlijk.)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En welke film was het?
Liep het een beetje?
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ja ging goed. We doen een beetje afwisselen en we hebben en poll op onze hyves zodat mensen kunnen stemmen welke film ze willen zien. Volgende week wordt het The A-team (2010) en die keer daarop wordt het waarschijnlijk (aan de poll te zien tot nu toe) Dude, Where's my car.
Het is in Haaren (klein dorpje tussen Tilburg en Den Bosch).
Maar het is in ieder geval wel leuk zo, film kijken tijdens het werken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zing de hele dag kinderliedjes en krijg er nog voor betaald ook.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik zing de hele dag kinderliedjes en krijg er nog voor betaald ook.
Zit je in de politiek mss?