- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Prijsvragen dóór Users
Prijsvragen dóór Users
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dreigberichten worden niet in behandeling genomen. 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Ik denk dat ik maar een keer meedoe, al is het maar om te zien of ik Hannibal kan overtuigen 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Haha, dan moet je wel met hele sterke argumenten komen! 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Ik heb ook nog een filmpje in de aanbieding. The Killer van John woo heb ik dubbel en dus is hij beschikbaar. Ik zou graag een prijsvraag bedenken maar ik mis de creativiteit dus overtuig me maar net als bij de rest. Over drie weken zien we we wie de uiteindelijke winnaar is geworden.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Grommmelgrommelgrommel...
Waarom altijd films die ik al heb?....
Als deze verlopen zijn, zal ik er eens van mijn dubbele ingooien. 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
O God 2 films die ik super graag wil zien 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Hier net zo, maar ik ben niet creatief genoeg om iets leuks te verzinnen. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Hier net zo, maar ik ben niet creatief genoeg om iets leuks te verzinnen. 
En dat is nu echt jammer, want niet iedereen kan zijn gevoelens schriftelijk uitdrukken, over het hoe en waarom hij graag deze film in bezit zou krijgen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
En dat is nu echt jammer, want niet iedereen kan zijn gevoelens schriftelijk uitdrukken, over het hoe en waarom hij graag deze film in bezit zou krijgen.
Daar heb je een goed punt en aangezien ik dergelijke prijsvraagjes ook afschuwelijk vindt om zelf in te vullen zal ik er dan toch maar een echte prijsvraag tegenaan gooien. Deze volgt nog.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Oke hier komt die dan. Zijn 3 foto's van acteurs of regisseurs. Bij meerdere goede antwoorden verzin ik nog wel even een beslissende gokvraag.
http://picserver.student.utwente.nl/v/0SCM654RCY7C
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
Ik ga hem veranderen: Stuur gewoon een PM dat je belangstelling hebt, en ik laat het lot bepalen. Jammer voor de (3) mensen die al hebben gereageerd, maar het is mijn prijs! 
Ik gooi volgende week alle namen in de hoge hoed en trek een winnaar. Nu kan iedereen meedoen, ook de minder creatieve zielen. 
Dus bij deze nogmaals:
Casablanca met de übercoole Humphrey Bogart.

EXTRA:
*Interactieve menu's
*Directe scénetoegang
*Bioscooptrailer
*Korte speelfilm: You must remember this
Hebben??? Gewoon PM'men, de kans is klein dat je wint, maar je weet maar nooit! 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ik begrijp de prijsvraag van Timbo niet, moeten we de namen van die personen pmen?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Yep heb gewoon drie willekeurige acteurs of regisseurs gepakt en diegene met de meeste goede antwoorde wint.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Dat is je eigen schuld natuurlijk. Het is best moeilijk een DVD te vinden die jij nog niet hebt. 
Btw. Casablanca heb ik zelf nog aan jou verkocht. 
@ De deelnemens voor Casablanca: Uw kans is op dit moment 1 op 14. 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Juist ja! Je hebt gelijk, kieken dat ik ben. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Aangezien ik nog steeds geen aanmeldingen heb doe ik het maar hetzelfde als Hannibal. Stuur maar een pm en dan loot ik daar wel uit wie de winnaar is.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
vier deelnemers toe nu toe. Volgende week vrijdag zal ik de winnaar wel bekend maken.
Turkeyloverz
Goodfella_90
The One Ring
eRCee
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ik doe het vanmiddag: Ik had morgen gezegd, maar heb morgen waarschijnlijk niet veel tijd.
Overigens heb ik voldoende (23) deelnemers en verwacht geen aanmeldingen meer.
Mocht je nog mee willen doen: stuur een PM voor 15:00 vanmiddag, dan haal ik de hoge hoed erbij. 
Edit:
Ik ben helaas mijn hoge hoed vergeten mee te nemen en zal de winnaar op een andere manier bepalen: Ik zal iedere deelnemer een nummer toekennen en laat vervolgens een balletje in een online roulettespel draaien. Aangezien een roulettespel 37 mogelijke nummers kan laten winnen en er 23 deelnemers zijn draai ik door tot het balletje op een nummer valt tussen 1 en 23.
De 0 en nummers 24 t/m 36 doen dus niet mee.
Bij deze alvast de deelnemers met de bijbehorende nummers:
01: U-96
02: Salvatore
03: Pink_Roosje
04: Quido
05: Skyper
06: Feanaro Surion
07: Goodfella_90
08: Kos
09: Aegron
10: Turkeyloverz
11: Chainsaw
12: Remi
13: Maikeru
14: Danuz
15: Jazzman J.
16: Boordappel
17: Alastor
18: Moviefreak#1
19: Anatolia
20: ErCee
21: Roberthino
22: V
23: Kai
Vanmiddag rond 15:00 een screenshot van het gevallen balletje. 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Lucky number 13

Nee joh... 12 is veel leuker 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
He, ik ben een groot voorstander van de zgn. 'gewogen' loting en wel op basis van de DVD-collectie. Hoe minder DVD's iemand heeft, hoe groter de winkans. Dat zou in dit geval betekenen dat ik ook win als er een van de nrs. 23-37 uitrolt. 
Hoewel, het is nu ook al een tamelijk briljant spel. Hannibal 
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
¨Aangezien een roulettespel 37 mogelijke nummers kan laten winnen en er 22 deelnemers zijn draai ik door tot het balletje op een nummer valt tussen 1 en 22.¨