- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Prijsvragen dóór Users
Prijsvragen dóór Users
Skyper
-
- 646 messages
- 0 votes
er moet hier ook niet teveel gepost meer worden want dan gaan mensen hier weer eerder kijken en wordt de kans dat je wint kleiner:P
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Gewoon een pm sturen naar timbo als je mee wilt doen, toch ? 't Lijkt de pakketservice wel ...
Ik vind dit eigenlijk nog makkelijker heb ik het lijstje meteen bij de hand.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Skyper
Jazzman J
Halios
Remi
Turkeyloverz
Goodfella_90
The One Ring
eRCee
Aegron
Boordappel
Maikeru
Kai
Feanaro surion
V
jordybeukeboom
stinissen
U-96
moviefreak#1
Skyper
-
- 646 messages
- 0 votes
Stop dan ook met dat gepost van je...

zo erg is het toch niet 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
Oke dit zijn dus alle deelnemers ik gooi alle namen in een kom en trek er 1 naam uit.
Skyper
Jazzman J
Halios
Remi
Turkeyloverz
Goodfella_90
The One Ring
eRCee
Aegron
Boordappel
Maikeru
Kai
Feanaro surion
V
jordybeukeboom
stinissen
U-96
moviefreak#1
Salvatore
timbo_
-
- 13116 messages
- 3859 votes
en de winnaar is
eRCee 
Ik zou zeggen stuur je gegevens maar via PM en dan komt die na je toe.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Aangezien de talloze reacties in dit topic klikkerdeklik niet van de lucht waren
heb ik besloten Analyze That te verloten. Tada:

Wat moet je doen? Laat mij weten waarom jij ons aller Robert De Niro zo'n briljant acteur vindt. Waarom? Dat vind ik leuk. 
Je hoeft uiteraard geen 86 A-4tjes aan lofzang te produceren. Kan makkelijk natuurlijk, maar is nogal tijdrovend. Doe wat het eerst in je opkomt. Schrijf een gedicht, maak je punt met één rake zin duidelijk, etcetera. The choice is yours.
De leukste inzending wint de dvd van Analyze That. Tevens maak ik je inzending hier bekend, zodat iedereen kan zien wat een creatief persoon jij toch bent. Wat wil je nog meer? 
Je kunt je reactie pm-en naar klikkerdeklikklikklik tot en met zaterdag 11 maart 15.00 uur. Ik verwacht ditmaal op z'n minst 1 reactie!!! 
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Je hebt geen idee hoe gelukkig je me hiermee maakt.

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Op zijn minst 1 kan ik verzekeren 
Twee dan maar. 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik vind Robert de Niro geen goede acteur, mag ik dan niet meer mee doen ?

salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Tuurlijk wel, alleen weinig winkans. 
Dat dacht ik al 
Je moet een echte liefhebber zijn om deze te winnen. Erg goeie acteur, dat zeker maar ik ben niet echt een fan van hem. Jammer want zou de film graag willen zien en dan ook nog eens gratis op dvd, daar is een Nederlander niet vies van.
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Winkans is natuurlijk alleen nihil als je hem tot op het bot affikt. 
Je vindt hem een goed acteur, dus dan zou ik zeker een poging wagen als ik jou was. 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
en de winnaar is
eRCee 
Ik zou zeggen stuur je gegevens maar via PM en dan komt die na je toe.
Heel tof. 
Bedankt voor de felicitaties!
V
-
- 8369 messages
- 3362 votes
Herinnering:
Aangezien de talloze reacties in dit topic klikkerdeklik niet van de lucht waren
heb ik besloten Analyze That te verloten. Tada:
(afbeelding)
Wat moet je doen? Laat mij weten waarom jij ons aller Robert De Niro zo'n briljant acteur vindt. Waarom? Dat vind ik leuk. 
Je hoeft uiteraard geen 86 A-4tjes aan lofzang te produceren. Kan makkelijk natuurlijk, maar is nogal tijdrovend. Doe wat het eerst in je opkomt. Schrijf een gedicht, maak je punt met één rake zin duidelijk, etcetera. The choice is yours.
De leukste inzending wint de dvd van Analyze That. Tevens maak ik je inzending hier bekend, zodat iedereen kan zien wat een creatief persoon jij toch bent. Wat wil je nog meer? 
Je kunt je reactie pm-en naar klikkerdeklikklikklik tot en met zaterdag 11 maart 15.00 uur. Ik verwacht ditmaal op z'n minst 10 reacties (
) !!! 
Tot nu toe nog maar vier kandidaten voor

, te kennen:
- Speedy23
- Remi
- Halios
- Turkeyloverz
Dat zijn er dus veels te weinig. Remember, het is GRATIS!!! Dus beste Nederlanders, druk op die pm-knop en beantwoordt een simpele vraag. Maak daar gebruik van enzo, want het is zo gepiept!!!

speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Of je moet het anders doen. Koop er drie bij en maak er vier gelukkig. 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Op zich wil ik best meedoen, maar ik gun de anderen ook een kans...
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik doe ook niet mee omdat ik de dvd niet per se wil hebben, terwijl de andere deelnemers dat wel willen, stel je voor dat ik dan win dat is toch idioot. En na dit bericht kan ik nooit nog een geloofwaardige reden verzinnen waarom ik de dvd graag wil hebben
.