• 177.923 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.308 votes
Profile

Wie heeft er de meeste films in zijn/haar bezit? (originelen)

dafoefan

• 373 messages
  • 1519 votes

Over de 300 films.

Ik dacht dat dit heel veel was, maar als ik naar sommige van jullie kijk dan stelt mijn aantal eigenlijk niet zo veel voor

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Zo'n schijfje of 600.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

dafoefan wrote:

Ik dacht dat dit heel veel was, maar als ik naar sommige van jullie kijk dan stelt mijn aantal eigenlijk niet zo veel voor

Kop op jong. Je bent pas 14. Geef het zijn tijd en je zal zien, na verloop van tijd heb je een collectie om U tegen te zeggen.

dafoefan

• 373 messages
  • 1519 votes

Dank je, Speedy

jaspertje3

• 578 messages
  • 1466 votes

Ik heb er nu 585, alles in een excel bestandje staan, wil ze hier wel ff neerzetten als iemand dat leuk vind

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

mmmz ja in mijn ogen in kwaliteit belangrijker dan kwantiteit. Heb er nu zo'n 250 maar wel (op een stuk of 20 na) dvd's die ik zeer waardeer, heb ook bijna geen dvd's die ik lager dan een 4* waardeer.

Heb een wishlist van iets van 50 films (die altijd rond dat aantal blijft staan gek genoeg) die ik altijd in me portomonnee heb zitten en probeer dan ook altijd films te kopen die daar op staan. Gek genoeg kom ik vaak met totaal andere films thuis .

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Wouters wrote:

, heb ook bijna geen dvd's die ik lager dan een 4* waardeer.

Ik lees dit wel vaker. Hier ben ik blijkbaar toch een soort van uitzondering op. Zat 4.5* films die ik niet in mijn collectie hoef, terwijl er ook een pak 3.5* films zijn die een must zijn voor mijn collectie.

timbo_

• 13116 messages
  • 3859 votes

Goodfella_90 wrote:

Ik lees dit wel vaker. Hier ben ik blijkbaar toch een soort van uitzondering op. Zat 4.5* films die ik niet in mijn collectie hoef, terwijl er ook een pak 3.5* films zijn die een must zijn voor mijn collectie.

Heb ik ook al is het bij mij dan 4 en 3,5. De 4,5* films wil ik toch wel graag hebben.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Alle 4* en hoger films wil ik gewoon hebben. Daarna zien we wel verder .

Remi

• 6720 messages
  • 0 votes

216 dvd's, nu in bezit

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

Goodfella_90 wrote:

(quote)

ik snap wat je bdoelt. Heb ik ergens ook wel. films die ik hoog waardeer neem ik vaker mee als ik ze zie liggen, maar ken ook zat voorbeelden van films uit een trilogie of van een bepaalde regisseur waar ik gek van ben, die ik niet zo heel goed vind maar wel koop dan omdat ze een essentieel onderdeel vormen van iets wat ik wel heel goed vindt.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

ongeveer 300 dvd's en 200 video's.

Ik ben allang gestopt met tellen en elke dag komen er meer films uit die ik ook wil hebben, dus ik heb besloten om maar eens te stoppen met kopen en eerst alle films te bekijken die nog steeds in een celefaantje in de kast staan, maar ik heb lang niet zoveel films als een aantal van jullie, ik schat ongeveer 500 incl. VHS (dat zijn er ong. 120)

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Nog maar 317 dvd's en 27 serie's.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Heb er 162, maar 99% ervan wil ik ook erg graag in mijn collectie wat het nog wel een redelijk aantal maakt, ook al heeft iedereen hier er honderden.

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

ik heb pas 20 dvd's , maar ik ben pas een klein maandje aan het sparen.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Ik heb op dit moment 923 Nederlandse producties in bezit (incl. korte films en series). En daarbij nog zo'n 1200 buitenlandse.

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Meer dan 2100 dvd's en 2200 stemmen?

mister blonde

• 12693 messages
  • 5825 votes

Waar laat je het allemaal, Quido? Ga nu richting de 600 en heb al amper ruimte meer.

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

Ik ben blij dat ik deze hobby niet heb .

streeter

• 1436 messages
  • 6799 votes

Wow Quido.

Ik wou dat ik zoveel geld verdiende toen ik 18 was!

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Goodfella_90 wrote:

Meer dan 2100 dvd's en 2200 stemmen?

Bij die Nederlandse zitten toch wel een stuk of 100 korte films (minder dan 45 minuten in ieder geval). En natuurlijk lang nog niet alles gezien. De laatste tijd ook erg weinig gekocht en ben ook van plan dat even zo te houden om de achterstand in te lopen.

mister blonde wrote:

Waar laat je het allemaal, Quido? Ga nu richting de 600 en heb al amper ruimte meer.

Ik heb nu vijf vrij grote kasten met allemaal dvd's erin. Twee staan op mijn eigen kamer en drie op een kamertje dat vrij is gekomen door een verbouwing. Daarnaast staan er boven op zolder nog allemaal oude videobanden en in kastjes die aan de muur hangen ook nog wat videobanden van (Nederlandse) films die nog niet op dvd zijn.

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

Dus die rotzooi op ja kamer is nu weg?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Quentin wrote:

Dus die rotzooi op ja kamer is nu weg?

Gelukkig wel

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

342 DVD's

En uiteraard films en shows die ik per se op DVD moet hebben. Er zit misschien een keer een Four Rooms tussen maar los van wat uitzonderingen zijn het allemaal persoonlijke favorieten

morpheus

• 1034 messages
  • 675 votes

Totaal iets meer dan 500 films ongeveer 50/50 gespreid tussen mijn pc en het dvdrek. Helaas niet in de top tien

joshua81

• 12 messages
  • 5 votes

ik heb 362 films meeste vhs maar die zet ik allemaal op dvd over wat een karwei!! maar ik heb al heel wat gedaan! ik heb altijd van tv horror films opgenomen! en als ik een mooie film op vhs bij de kringloop of de rommelmarkt zie liggen gaat die mee voor een eruo en dan zet ik hem op dvd hehe

dario agrento ruelessssss

david cronenberg ook

en george a romero

stinissen (crew films & series)

• 23434 messages
  • 76919 votes

1200 Orginele

en ongeveer 10000 copies.

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

dus in totaal 11200 ongeveer dus dan heb je bijna elke film die je gezien hebt ook op dvd ?

nummervlinder

• 1463 messages
  • 365 votes

haha *yeey* ik was zo al blij met iets rond de 140 maar als ik de vorige berichten zie

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.