- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Wie heeft er de meeste films in zijn/haar bezit? (originelen)
Wie heeft er de meeste films in zijn/haar bezit? (originelen)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Ja ze zeggen het he!!!
Maar een arme schoolgaande jongen kan dat echt niet allemaal betalen!!! als een dvd gemiddeld 8 euro is...
dan heb je 350 maal 8 en dan heb je het antwoord: FAILLIET
Dat is pas een goed excuus. 
Als arme scholier MOET je natuurlijk gewoon minstens 300 illegale DVD's in bezit hebben...
Zo kan ik ook wel auto's gaan jatten, en als ik gepakt wordt zeg ik: "Als ik die auto's allemaal had moeten kopen was ik nu failliet!"
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
ik moet ze toch echt eens een keertje gaan tellen... 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik ben vanaf Januari aan het sparen en zit nu alweer op 255, plus 21 boxen.
Het is niet mega veel, maar als ik mijn collectie samenvoeg met die van mijn vriend, begint de berg dvd's toch lekker te groeien 
Lola3
-
- 892 messages
- 1556 votes
Dat is pas een goed excuus. 
Als arme scholier MOET je natuurlijk gewoon minstens 300 illegale DVD's in bezit hebben...
Zo kan ik ook wel auto's gaan jatten, en als ik gepakt wordt zeg ik: "Als ik die auto's allemaal had moeten kopen was ik nu failliet!"
en er is toch niks leukers dan een goeie film in bezit hebben. Ik ben binnenkort jarig, en ik ga DVD's vragen, aanraders iemand??
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ja ze zeggen het he!!!
Maar een arme schoolgaande jongen kan dat echt niet allemaal betalen!!! als een dvd gemiddeld 8 euro is...
dan heb je 350 maal 8 en dan heb je het antwoord: FAILLIET
Maar (ik vind) 10 orginele dvd's veel meer waard dan 350 gekopieerde dvd's. Dan kun je nog ergens echt trots op zijn. Ik heb er nu 173, allemaal orgineel. Ik spaar ze vanaf mijn 13. Dus dat is al 6 jaar, maar ik koop wanneer ik ze kan kopen 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Ondanks de vele films die ik heb gezien en opnieuw zie, heb ik niet erg veel titels op dvd. Misschien een stuk of 40 hooguit. Heb er wel meer gehad, maarheb er een boel doorverkocht. Sinds een jaar koop ik pas echt heel af en toe een titel waar ik veel waarde aan hecht. Sommige 5 sterren films heb ik geen eens in mijn collectie, wat al veel zegt over hoe ik verzameld heb tot nu toe. Met filmmuziek pak ik het wat dat betreft veel doeltreffender en grootschaliger aan.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik heb net mijn lijst bijgewerkt
ik heb nu 222 dvd. s
maar ben nog niet klaar.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
ik ga geen lijst maken van hoeveel dvd's ik bezit want heb er veel te veel.. ongeveer 500 ofzo 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
ik ga geen lijst maken van hoeveel dvd's ik bezit want heb er veel te veel.. ongeveer 500 ofzo 
ja zeker dat zijn er veel 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
BEn 14 en heb er een stuk of 800-900 (mijn in bezit lijsten zijn nog hartstikke oncompleet). Toch wel aardig veel dan (voor een 14jarige)
edit: allemaal origineel en ik reken dan vhs + dvd mee (heb wel meer dvds dan video's)
Toen ik een lange weekend in Londen was, zat ik bijvoorbeeld al met 44 dvd's in het vliegtuig (krijg je als je hotel vlakbij oxford street is)
Tsja, zo ghaat dat dan meestal. Veel tegelijk kopen.
Raoul Duke
-
- 35 messages
- 122 votes
Zit inmiddels in de buurt van de 300 denk ik. Hiervan zal toch zeker 80 procent origineel zijn. Zelfs de beste kwaliteit dvd-r schijfjes gaan veel minder lang mee dan originele dvd's. vandaar dat ik de echte klassiekers en must-haves niet brandt.
Moviestar1979
-
- 1671 messages
- 975 votes
Ik heb er momenteel 386, maar ik ben er nog lang niet. 
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Damn mensen hoe komen jullie aan zoveel dvd's, want dat moet toch echt een mega inverstering zijn geweest. Dat geldt zeker voor Matthijs die nota bene 14 is en er potverdorie pakweg 500 dvd's orgineel heeft liggen. Men zegt altijd wel ''het geld groeit me niet op de rug'' nou nu begin ik toch echt te twijfelen 
edit: lol ik zit nog steeds op 9 dvd's, niet eerlijk !
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Valt mee als je voorstelt dat er ook mensen zijn die ook periodiek geld spenderen aan 'andere' hobbies en bezigheden.
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Met series erbij? en series als 1 dvd tellende?
Zou moeten gaan tellen dan maar denk meer dan 200.
anders nog pietsie meer.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5736 votes
Damn mensen hoe komen jullie aan zoveel dvd's, want dat moet toch echt een mega inverstering zijn geweest. Dat geldt zeker voor Matthijs die nota bene 14 is en er potverdorie pakweg 500 dvd's orgineel heeft liggen. Men zegt altijd wel ''het geld groeit me niet op de rug'' nou nu begin ik toch echt te twijfelen 
edit: lol ik zit nog steeds op 9 dvd's, niet eerlijk !
Geef mijn geld nergens anders aan uit en heb jaren gespaard en ik verdien ook bij via eBay (doe ik tegenwoordig niet meer, maar heeft heel wat centjes opgeleverd). Ook koop ik dvd's van meestal onder de 6 euro. Ik ga altijd naar rommelmarkten (zo nu en dan ook in die vlak bij Den Haag) en daar kan je originele ex-rentals voor al gauw 5 voor 10 euro krijgen.
Ik zou alleen 9,99 uitgeven voor films die ik echt leuk vindt. En degene die ik geweldig vind, koop ik ook niet tweedehands. Als ik online koop doe ik altijd via vergelijk.nl de goedkoopste (tenzij het een onbetrouwbare winkel is)
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Heb eens geteld.
heb er 159 op dvd, 124 op vhs
en dan de complete series van
buffy, angel, x files, millennium, the crow, kingdom hospital, showgun en het eerste seizoen van lost.
koiboy
-
- 165 messages
- 3380 votes
Ik moet bekennen dat ik 1418 dvd's op mijn dvd planken heb staan.
dan tel ik mijn serie boxen als 1 dvd. Dit zijn geen gebrande en allemaal echte dvd's..... tja weet het.
het is een verslaving geworden.
KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4741 votes
Ik moet bekennen dat ik 1418 dvd's op mijn dvd planken heb staan.
dan tel ik mijn serie boxen als 1 dvd. Dit zijn geen gebrande en allemaal echte dvd's..... tja weet het.
het is een verslaving geworden.
1000 meer dan mij 
ik ben wel jaloers nu, maar ik heb ook wel een verslaving hoor 
prometida
-
- 299 messages
- 257 votes
Hahah, ik heb er echt heel weinig!
Mijn broer heeft er wel veel. Maar degene die ik zie, leen ik meestal. Ik vind het niet nodig om ze allemaal te hebben
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Dvd's nog geen 100, een 50tal of zo maar opgenomen video-cassettes, gaat toch wel tegen de 500. Stom eigenlijk, geen tijd om die allemaal nog eens te zien, maar vrienden zijn altijd welkom om er te lenen...
Poisonthewell
-
- 4939 messages
- 13393 votes
Teller staat inmiddels op 589 originele dvd's.
Dagonet
-
- 15 messages
- 0 votes
Hmm, dat zullen een 250-tal dvd's zijn, en hetzelfde aantal VHS'.
Allen origineel welteverstaan...
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
me heb er z,n 350 orgineel en mijn wens lijst z,n 60
maar wel mijn eigen collectie
ik kan wel 800 dvd,s kopen maar dan is het niet mijn collectie dan is het gewoon een hebben dvdcollectie
dit is gewoon mijn smaak en wat ik goed vind
en ja je komt er vanzelf wel meer tegen die je wilt
en ik tel mijn vhs banden niet mee
Monza
-
- 18 messages
- 2861 votes
ik heb er ongeveer 900 origineel op dvd, 300 gebrande dvd's en minstens 1500 staan nog bij mij op de computer.
laatst heb ik nog opruiming gehouden, anders kan ik wel aan de gang blijven met externe harde schijven kopen. De nieuwste films staan meestal wel op internet (ik download ze legaal en voor niets) en als ik ze dan echt goed vindt, koop ik ze weleens.
jaspertje3
-
- 578 messages
- 1466 votes
Ik zit nu op 543 dvd's, de meeste zijn origineel gekocht en ex-rentals. Best cool! Zoveel verschillende titels en vaak weet ik nog niet wat ik moet kiezen!
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Alles bij elkaar zit ik nu op zo'n 370 originele dvd's.
KristofBeckers
-
- 1733 messages
- 4741 votes
Joepie 510! en in oktober had ik hier gezegd 418 hmmm dan ben ik goed opgeschoten