• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.299 votes
Profile

Hoe kom je aan je nickname?

Bla

• 769 messages
  • 2146 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
Dan zou jouw nick betekenen dat je teveel kletst...?

Dat doe ik ook.

Cole-

• 92 messages
  • 1077 votes

Meneer Bungel wrote:

The sixth sense?

JA, die is goed. gefeliciteerd

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Cole- wrote:

(quote)

JA, die is goed. gefeliciteerd

Dank je, wat heb ik gewonnen?

Cole-

• 92 messages
  • 1077 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
Dank je, wat heb ik gewonnen?

you can see dead people (mwhaha)

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Laundromat is een liedje van zangeresje Nivea. Ik heb helemaal niets met haar, behalve Laundromat dus. Memories.

Moest een keer een nick bedenken en nu gebruik ik deze nick bij meerdere sites. Had ook een leuk plaatje van een wasserette maar die krijg ik niet upgeload.

Dit is het nummer btw: YouTube - Nivea-Laundromat

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Ik heb een soort tik/gewoonte dat ik altijd moet overgeven in het midden van de nacht.

Meestal in de wc maar ook weleens in bed of op de hond.

Daarom heet ik nachtbraker.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Moet je maar niet zoveel drinken, zuipschuit.

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Jij snapt het

Me levensmotto is ook :

Een blije ik is een fles sambucca in me mik en een vrouw op me pik.

Heb em wel ter plekke verzonnen maar ik ga hem houden denk ik.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

nachtbraker wrote:

Jij snapt het

Me levensmotto is ook :

Een blije ik is een fles sambucca in me mik en een vrouw op me pik.

Heb em wel ter plekke verzonnen maar ik ga hem houden denk ik.

Zijn daar geen andere fora voor?

hellboy.ray

• 2056 messages
  • 2100 votes

eerste gedeelte van mijn nick is "gejat" van Mike Mignolia.

tweede gedeelte is mijn voornaam (Raymond) afgekort.

lekker simpel dus

misterwhite

• 4726 messages
  • 656 votes

Ik ben niet tevreden met mijn nickname, die is zo onorgineel

Het komt gewoon van reservoir dogs, wat iedereen al zou hebben door gehad

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Mijn nickname komt van mijn (inmiddels) overleden konijntje Tommy. Leek me wel een leuke username ook.

dj96

• 8 messages
  • 15 votes

ik het Davey Jansen (DJ) en ben geboren in 96 = dj96

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

In een ver grijs verleden hadden vrienden van mij een voetbaltournooi in Ze Zermany, waar ze een indiër "Richma' ontmoetten. Ikzelf heet Richard, dus ze vonden het wel grappig klinken en noemden me daarna zo. Dat is verbasterd/vernederlandst naar riesma, mede doordat richma@hotmail niet meer beschikbaar was, maar riesma wel .

ASman

• 1715 messages
  • 929 votes

Als ik de mijne uitleg dan klinkt die nog kreupeler dan hij nu al voor jullie is !

Gewoon mijn initialen : A ( Arne) S ( Seneca ) en dan man... tsja .

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Die van mij is een eerbetoon aan een filmacteur die ik als acteur én als privé persoon zeer hoog aansla, Herman Brix (ook bekend onder zijn artiestennaam Bruce Bennett)

Brix was oorspronkelijk een allround sportman, die in de discipline kogelstoten, tijdens de Olympische spelen in Amsterdam (1928) zilver behaalde.

(Tekenend voor zijn karakter is het feit dat hij, bewust, goud misliep door zijn hulp aan een collega kogelstoter)

(afbeelding)

De destijds mega-filmster Douglas Fairbanks ontdekte Brix voor de filmwereld.

Brix zou de hoofdrol krijgen in de eerste 'Tarzan' geluidsfilm, Tarzan The Apeman' (1932) Helaas brak hij tijdens de opnames voor een andere film ('Touchdown') zijn schouder, en ging de rol naar Johnny Weissmuller.

Enkele jaren later kreeg Brix echter alsnog zijn kans als 'Tarzan', in 'The New Adventures of Tarzan' (1935) een filmserial opgenomen onder barre omstandigheden in de binnenlanden van Guatemala.

Brix en de overige leden van de filmcrew kregen het hard te verduren (zonder betaling ook nog!)

Maar zijn vertolking van de beroemde 'aapmens', die eigenlijk een 'lord' was, staat bij de echte kenners van het genre te boek als de beste ooit.

Hij speelde de rol zoals schrijver Edgar Rice Burroughs, de schepper van 'Tarzan', het bedoelde.

(afbeelding)

Alvorens zijn naam te veranderen in Bruce Bennett (om aan het 'Tarzan' imago te ontkomen) speelde hij nog in een hele reeks 'filmserials', die erg populair waren destijds.

Twee daarvan behoren tot de beste serials ooit: 'The Lone Ranger'(1938) en 'Hawk of the wilderness'(1938)

Nadat Brix zijn naam veranderd had in Bennett kreeg hij zijn kans als karakter-acteur, en speelde in zeer veel films, vaak naast grote sterren, zoals Joan Crawford, in 'Mildred Pierce (1945)', en aan de zijde van Humphrey Bogart, in 'Sahara'(1943) 'Dark Passage'((1947) en 'The treasure of the Sierra Madre' (1948)

(afbeelding)

Brix/Bennett naast Joan Crawford

Na vele filmrollen, en gastrollen in TV series werd Brix een succesvol makelaar.

Als vriendendienst aan zijn goede Nederlandse vriend filmproducent Henk Bos, speelde Brix / Bennett in 1980 nog één keer mee in een film, 'Laat de dokter maar schuiven'.

In 2007 stierf Herman Brix, op 100-jarige leeftijd.

Heel zijn leven is hij de energieke sportman gebleven.

Toen hij 97 jaar oud was deed hij nog aan sky-diving!

Een waarlijk bewonderenswaardige man, die overigens ook niet te beroerd was om enige correspondentie met een Nederlandse fan te voeren.

(afbeelding)

Popeye Doyle

• 276 messages
  • 0 votes

Popeye Doyle is het hoofdpersonage uit de film The French Connection uit 1971 en 1973. Een voortreffelijke rol van Gene Hackman.

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

riesma wrote:

In een ver grijs verleden hadden vrienden van mij een voetbaltournooi in Ze Zermany, waar ze een indiër "Richma' ontmoetten. Ikzelf heet Richard, dus ze vonden het wel grappig klinken en noemden me daarna zo. Dat is verbasterd/vernederlandst naar riesma, mede doordat richma@hotmail niet meer beschikbaar was, maar riesma wel .

Je hebt wel een meisjesnaam gekozen.

Er is een Indonesisch meisje dat Riesma heet:

Friendster - Riesma Nastinasari - profiles.friendster.com

Nog wel een vakantiefoto in A'dam.

En op Facebook een Riesma Nanda:

Riesma Nanda | Facebook

nachtbraker

• 276 messages
  • 0 votes

Omdat ik een nachtmens ben.

Als ik de volgende dag vrij ben slaap ik niet voor 4:00

En ook om de link naar deze site te geven vind ik het ook heerlijker s'nachts films te kijken,vooral als het dan thriller/horror-films zijn.

Zit je er veel meer in zonder afleiding en geen geluiden van buiten.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hahaha, een meisjesnaam, vandaar dat ik zo vaak van die oncontroleerbare huilbuien heb!

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

AmazingShikoku wrote:

Kwam ik toevallig een keer op wikipedia een Japanse film tegen met dezelfde titel wat vrij in het japans vertaald 'Shikoku' betekent en wat ook nog eens lekker in de mond lag en er grappig uitzag in kanto. (wat opzich altijd wel stoer staat achter je nickname bij het gamen bijvoorbeeld)

Shikoku is 1 van de 4 grote eilanden van Japan, en ik denk dat je "kanji" i.p.v. kanto bedoelt.

Ik ben overigens niet zo tevreden met mijn nickname, met name het feit dat ik een hoofdletter aan het begin ben vergeten. Het betekend "de verboden techniek", volgens mij iets wat ik een aantal jaar geleden uit de anime serie Naruto heb opgevangen.

decicco

• 2856 messages
  • 1143 votes

Zo'n 2 jaar geleden was ik tv aan het kijken en ik zapte langs een maffia-film die net begonnen was. In die film zat een maffia baas genaamd: Frankie Decicco. ( Bestaat tevens ook echt is alleen al doodgeschoten.) Ik heet zelf ook Frankie dus vond het wel leuk om dit erachter te plakken, mijn vrienden noemen mij al sinds die film dus ook frankiedecicco. dus vandaar hehe.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Amity komt uit Jaws, zo heet het dorp waar het zich afspeelt. Voorheen ging ik altijd voor Snooze, maar die was al bezet ofzo. Mijn vrienden noemen me vaak Jiggie, die was eigenlijk ook wel leuk geweest, kan ik nog ruilen?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Amity wrote:

Amity komt uit Jaws, zo heet het dorp waar het zich afspeelt. Voorheen ging ik altijd voor Snooze, maar die was al bezet ofzo. Mijn vrienden noemen me vaak Jiggie, die was eigenlijk ook wel leuk geweest, kan ik nog ruilen?

Toen ik je naam laatst voor het eerst zag dach ik ech dat het met de film Amityville Horror, The (2005) te maken had haha.

Had de link met Jaws nooit zelf kunnen maken, maar het is op zichzelf staand al wel een woord dat lekker bekt en blijft hangen.

En tsja ik heet moviemafketel, omdat ik maf kan doen(op een goede manier). Ben bijna altijd vrolijk. En verder als mensen hier snel op een recensie van mij willen reageren kunnen ze gewoon mm typen(wat dan weer refereert aan moviemeter).

Maar merk al dat iedereen me mafketel noemt ipv moviemafketel haha. Wat overigens wel grappig staat hier in het forum.

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Voor iemand die altijd vrolijk is heb je een behoorlijk serieuze top 10!! Requiem for a dream vind ik echt een van de meest depressieve films ooit. Je zoekt een balans?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Amity wrote:

Voor iemand die altijd vrolijk is heb je een behoorlijk serieuze top 10!! Requiem for a dream vind ik echt een van de meest depressieve films ooit. Je zoekt een balans?

Goed gezien. Heb beide in me. Gevoelsmens en bijna altijd positief en vrolijk. In films haal ik dan ook graag de gevoelskant van me omhoog,maar kan ook helemaal dubbel liggen om de domste lachfilms. Je moet psychiater worden

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Haha, vind het wel interessant, en zoals vaak bij psychiaters ben ik zelf nog veel vreemder Maar nee, professioneel zie ik het niet zitten

SITH_LORD

• 79 messages
  • 50 votes

Peace is a lie, there is only passion.

Through passion I gain strength.

Through strength I gain power.

Through power I gain victory.

Through victory my chains are broken.

The force shall free me.

There is no fear, there is power.

There is no death, there is immortality.

There is no weakness, there is the Dark Side.

I am the Heart of Darkness.

I know no fear,

But rather I instill it in my enemies.

I am the destoyer of worlds.

I know the power of the Dark Side.

I am the fire of hate.

All the Universe bows before me.

I pledge myself to the Darkness.

For I have found true life,

In the death of the light.

• 186 messages
  • 0 votes

Hoe zou ik eraan komen?

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Je bent fan van de Animatie serie Avatar ?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.