- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Normaal niet, misschien wel als je er 'Musicalmovie' van wil maken 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
was het maar waar 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Eigenlijk zou er net zoals bij ''Het grote DVD weggeef topic'' een loting moeten zijn. Iedereen die z'n nickname wil veranderen kan een nummer kiezen en 1 keer per week wordt er dan een loting gehouden. Degene die wint, mag z'n nickname laten veranderen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Eigenlijk zou er net zoals bij ''Het grote DVD weggeef topic'' een loting moeten zijn. Iedereen die z'n nickname wil veranderen kan een nummer kiezen en 1 keer per week wordt er dan een loting gehouden. Degene die wint, mag z'n nickname laten veranderen.
Nee gewoon de mogelijkheid via je profiel nickname te veranderen.
En dan een topic maken en, aangeven van oude naam naar nieuwe naam.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Dat gaat niet werken. Wie is wie dan? Moet je dat topic al gaan checken om erachter te komen. Bovendien zijn er dan users die hun naam elke dag veranderen, zonder een melding te doen.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dat gaat niet werken. Wie is wie dan? Moet je dat topic al gaan checken om erachter te komen. Bovendien zijn er dan users die hun naam elke dag veranderen, zonder een melding te doen.
Ja dat klopt ook wel natuurlijk.
Zulke mensen verpesten het bij voorbaat al, is ook gewoon erg jammer.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Heel simpel op te lossen.
Je moet gewoon éénmalig de mogelijkheid hebben om je naam te veranderen. Dan kan er geen misbruik gemaakt worden.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Heel simpel op te lossen.
Je moet gewoon éénmalig de mogelijkheid hebben om je naam te veranderen. Dan kan er geen misbruik gemaakt worden.
Ja dat bedoelde ik in grote lijnen en dan een tijdelijke topic waar je inzet wie je was en nu bent
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Inderdaad. Bij sommige games moet je bijvoorbeeld even wat dokken. Dat werkt ook wel.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Inderdaad. Bij sommige games moet je bijvoorbeeld even wat dokken. Dat werkt ook wel.
Nou ik ga dat zo ie zo niet doen dokken.
Ik vind eenmalig prima optie
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Omdat ik zo'n grote fan ben van de films van P. Verhoeven.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
En dus heeft je familie zich naar hem vernoemd? 
M.Goodkat
-
- 1290 messages
- 1463 votes
Mr.Goodkat klinkt lekker in de oren en heb hem van Lucky Number Slevin
Ja, het is niet origineel maar toch 
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Ging zoiets als: 'Wat zou mijn naam nou moeten zijn? *optie*? Nee toch maar niet, blaaa!' Toen had ik er één.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
En dus heeft je familie zich naar hem vernoemd?
Ik denk andersom. 
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Mijn naam is Jaco... Wat rijmt er op jaco? Heel veel.. Te veel...
Maar ik heb na maanden nadenken gekozen voor JacoBaco.
sHone
-
- 89 messages
- 121 votes
lol
soft HOWLING or night enters
of
Sweet honey on nifty eggs
of ... lamaar
lol
Valura
-
- 29 messages
- 83 votes
Valura is een personage uit de fantasytrilogie "De Verheven Steen" van Weiss & Hickman. Het is een elf en een Vrykyl (een soort zombie). Door deze combinatie van fantasy en horror leek het me wel een geschikte naam.
Ik heb de uitleg maar gecensureerd aangezien het voor een deel verklapt wat er met het personage gebeurd.
De boeken raad ik trouwens iedereen aan die van het genre houdt.
Cole-
-
- 92 messages
- 1077 votes
ik had geen idee
dus toen dacht ik maar: wat is de naam van de hoofdpersoon van de film die ik als laatst gezien heb.
3 keer raden welke film ik het laatst gezien had
Zandadder
-
- 2595 messages
- 3083 votes
Omdat ik veel van slangen weet en het klinkt ... mean. 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2312 votes
JDS = Jochen De Smet
Smetje = wou eigenlijk deze nick maar hij is al bezet, op de meeste sites.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
(Voor het gemak heb ik voor Music/movie/boekmeter maar dezelfde nick genomen)
Meneer Bungel = Mr. Bungle = Mr. Bungle - MusicMeter.nl en dan vooral vanwege hun fabuleuze, alle genres overstijgende plaat 'California'.

Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
ik had geen idee
dus toen dacht ik maar: wat is de naam van de hoofdpersoon van de film die ik als laatst gezien heb.
3 keer raden welke film ik het laatst gezien had
AmazingShikoku
-
- 143 messages
- 463 votes
Als één van de weinige mensen vond ik Land of the Dead de beste film van Romero, die ik omdat ik toevallig een keer de DVD heb gekregen een keer of 5-6 inmiddels had gezien voor ik mijn nickname bedacht.
Kwam ik toevallig een keer op wikipedia een Japanse film tegen met dezelfde titel wat vrij in het japans vertaald 'Shikoku' betekent en wat ook nog eens lekker in de mond lag en er grappig uitzag in kanto. (wat opzich altijd wel stoer staat achter je nickname bij het gamen bijvoorbeeld)
Iets minder enthousiast was ik over het feit dat het ook een hondenras blijkt te zijn, wat overigens maar bar weinig mensen weten. Ik krijg vaker een 'Sudoku' opmerking 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Iets minder enthousiast was ik over het feit dat het ook een hondenras blijkt te zijn, wat overigens maar bar weinig mensen weten.

Tevens is Shikoku een eiland.
Cole-
-
- 92 messages
- 1077 votes
fout
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
(Voor het gemak heb ik voor Music/movie/boekmeter maar dezelfde nick genomen)
Meneer Bungel = Mr. Bungle = Mr. Bungle - MusicMeter.nl en dan vooral vanwege hun fabuleuze, alle genres overstijgende plaat 'California'.
Ik dacht dat je groot geschapen was en het zaakje altijd heel vervelend 'bungelt'.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik dacht dat je groot geschapen was en het zaakje altijd heel vervelend 'bungelt'.