- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
garlic senior
-
- 4690 messages
- 0 votes
ik ben groots fan van de anime Dragonball Z en ik heb me daarom naar een schurk vernoemd waarvan ik de naam heb aangepast.
schurk heet Garlic Jr. en ik heb er Garlic Senior van gemaakt want dat leek me wel grappig 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
ik heb er Garlic Senior van gemaakt want dat leek me wel grappig 
En je bent zeker dat het niets met je adem te maken heeft???

garlic senior
-
- 4690 messages
- 0 votes
nee het heeft niets met mijn adem te maken 
brymj
-
- 758 messages
- 829 votes
een samenvoeging van m'n twee favoriete artiesten: bryan adams en michael jackson
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Zou gebruiker Vinokourov zijn naam niet willen veranderen?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Zou gebruiker Vinokourov zijn naam niet willen veranderen?
Hoe dan? In Rasmussen? 
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Ik weet wel dat het niet kan maar ik vroeg me af of hij het zou willen.
ace leader
-
- 3343 messages
- 0 votes
Ace leader, ik ben een tennis-fan en ik zie mijzelf graag aces slaan of door iemand anders. Een van mijn favoriete tennisspelers is andy roddick en die slaat veel aces met zijn harde opslagen. Dus ace leader = degene die de meeste aces heeft geslagen
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Komt van de track Shinobi vs Dragon Ninja van Lost Prophets, verder is Shinobi ook een ninja. Leek me wel een leuke naam om als nick te hebben.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Serpico was in de jaren zeventig een of andere hippie-agent met waanideeën die dacht dat het complete politiekorps corrupt was. Was het eerste wat me te binnen schoot bij het kiezen van een nickname. De man schijnt wat weg te hebben gehad van Al Pacino...
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
gekregen van me geweldige pa 
Wie zou dat nu kunnen wezen?...

W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Mijn voorletters. (Wil)helmus Matteus Jacobus Martinus
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Lord Flashheart is een typetje uit "Blackadder", gespeeld door Rick Mayall, die weer bekend is van "Bottom" en "The Young Ones". Mijn avatar is een afbeelding van deze arrogante Lord.
Perfectly clear
-
- 283 messages
- 18 votes
Op het moment van inschrijven stond er een flesje Perfectly clear bronwater uit Frankrijk naast mijn computer, zodoende.
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Die zal de geschiedenis ingaan als één van de meest spontane en impulsieve nicknames ooit
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Die zal de geschiedenis ingaan als één van de meest spontane en impulsieve nicknames ooit
.
En nog een leuke nick ook. 
Couch Potato
-
- 411 messages
- 0 votes
Een Couch Potato is een lui, vet, zappend zwijn dat dus godganse dagen voor zijn televisie nog luier en vetter ligt te worden; Hij (zij) vreet zich vol en ziet er niet meer uit natuurlijk.
Letterlijk vertaald : Een Zetel-aardappel. In Vlaanderen is een zetel een ding om op te liggen of te zitten, wat bij jullie Nederlanders meestal een BANK heet. Wij dragen enkel geld naar de bank.
In onze auto's zitten zetels, bij jullie stoelen. raar taalgevoel die Nederlanders, maar daar heb ik met mijn vrienden uit Arnhem ook al uuuuuren zitten over lullen. Of ouwehoeren, ook zo'n vreselijk woord. Om over hartstikke maar te zwijgen.
Enfin, (Frans stopwoordje dat Vlamingen dan weer makkelijk in de mond nemen), wie een couch potato is zal wel veel film zien dacht ik, vandaar dus die nick.
Maar ik doe gelukkig aan sport (badminton, mountainbike, wandelen en zwemmen) en ben eigenlijk geen full-time couch potato, gelukkig maar.
En verder vind ik YEAH! zowat de leukste nick die ik hier al aantrof. Erg positief en je moet er maar aan denken natuurlijk.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
In onze auto's zitten zetels, bij jullie stoelen.
En onze stoelen staan rond de tafel. 
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
Het zijn de eerste drie letters van mijn voornaam en aangezien Mat al bestond, heb ik er maar Mat_ van gemaakt
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ochhhh, ik dacht dat het zo'n ding was dat aan de voordeur ligt. 
Mat_
-
- 737 messages
- 1335 votes
nee, dan zou iedereen zijn voeten aan mij vegen 
Mac Hammer Fan
-
- 6026 messages
- 7446 votes
De mijne komt van het feit dat ik altijd met Macs (Apple Computer) werk en een enorme fan ben van de Britse Hammer Horror Films.
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Ik heet Nina dus als bijnaam wordt het *Nientjah*
Chulaa
-
- 87 messages
- 32 votes
Ik heet Petula, - spreek uit, peej-tjoe-la, voor de oudere mensen onder ons, Petula Clark? -
Een aantal jaren geleden was er zo'n vreselijk k*t nummer helemaal in. Dat ging ongeveer zo '' papi papi, papi chulo'' Omdat mensen wisten dat ik een hekel aan dat nummer heb, gingen ze mij Chulaa noemen, ergens is het ook nog een aftreksel van mijn naam een aantal mensen noemde me namelijk ook tjuula klinkt als chulaa
naja daarom dus
heel verhaal xD
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
van de film Dragnet, dus niet te verwarren met een Drag of Dragqueen....
Gebruik deze nickname meer dan 1 decennia, sinds 1994 toen ik voor het eerst gebruik maakte van het internet en begon te "chatten" op IRC op #digistad.
mechemcu
-
- 2 messages
- 128 votes
de eerste letters (meche) van de gemeente waar ik werk, en de laatste (mcu) is de eerste letter van mijn voornaam en de twee eerste letters van mijn achternaam 
bazillion
-
- 253 messages
- 1209 votes
bazillion is een fictief oneindig nummer. Naja, je hebt zoveel keus bij nicknames. Dat ik gewoon niet weet waar ik het moet zoeken, vandaar. Sindsdien eigenlijk altijd gebruik gemaakt van bazillion op het net.