- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
BlueVelvet
-
- 1316 messages
- 785 votes
1 decennia
sanderjansma
-
- 11 messages
- 21 votes
Jarenlange berispering en uiteindelijk hierop uitkomend!
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
Pink is mijn bijnaam die ik op de LAS heb gekregen van een paar klasgenootjes, Mijn naam is Rosemarijn En dat hebben ze omgetoverd tot Roze Konijn. dat vonden ze niet leuk klinken dus werd het Pink Rabbit. dat Rabbit is heel snel verdwenen en het werd Gewoon Pink.
Toen ik een nick voor het net moest hebben was Pink snel gevonden maar dit is niet genoeg. dus heb ik er Pink_Roosje van gemaakt, deze nick gebruik ik overal waar mogelijk. dat lage streepje mag je weer niet overal gebruiken.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Van de beroemde componist John Williams natuurlijk. Hij is de meest genomeerde man samen met Alfred Newman in de filmwereld...echt geweldig. Ook heeft hij al héél lang een vriendschapsband met Steven Spielberg wat genoemd mag worden als de grootste samenwerking allertijden.
Ook heeft hij mooi werk natuurlijk en die spaar ik thuis en beluister ik nog atlijd met veel plezier.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Gewoon Mark met een 'e' ertussen waardoor ikzelf ook niet weet hoe je het uit moet spreken...Ma(a)rk ..of..Mehrk? 
Hectometerpaal
-
- 722 messages
- 964 votes
Een van mijn klassiekers is mijn "Hectometerpaal ole ole"...zoals er vaak wordt gescandeert op voetbal tribunes....alleen dan geen hectometerpaal natuurlijk
Japie Mol
-
- 354 messages
- 1995 votes
Mijn nickname komt uit Studio Spaan, waarin Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten een aantal spelers van het Nederlands Elftal 1934/1938 nadoen. Er werd toen nogal geklaagd over ene `Japie Mol` met zijn ******accordeon (en dat dan lekker op zijn platte Amsterdams). Tevens een speler van dit elftal. Dit stukje vond ik zo grappig dat ik die nickname heb aangenomen.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
mijn voornaam kevin en mijn leeftijd was toen 13 jaar.
dus Kevin13
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Omdat ik héél veel met de Tweede Wereldoorlog bezig ben en uiteraard ook met wo2 films, documentairs etc.
Heb ik mijn naam wo2-freak
Wo2 was dus mijn idee. Nou ja,oke:
Op school word ik heel vaak (door bijna alle 500 leerlingen :l) wo2-freak genoemd, omdat ik bekend sta dat ik altijd en meteen over wo2 begin als iets maar ook een héél klein beetje er mee te maken heeft. En omdat ik hoogste cijfers haal voor geschiedenis en voornamelijk wo2-geschiedenis.
Dus ja, eigenlijk de naam gepakt waar ik altijd mee op aangesproken wordt. Wo2-freak 
Ik vind het trouwens niet erg hoor, ik zeg dan meestal dat ik tenminste ergens goed in ben 
Maar ja, sinds ik moviemeter ken (bijna 1/4 jaar
) ben ik ook begonnen met het sparen van ''normale'' dvd's dus die geen oorlog/drama als genre hebben. Op dit moment heb ik meer
geen oorlogsfilms dan wel
.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Wo2 was dus mijn idee.
Dus JIJ was het! Je wordt bedankt zeg. 
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Lol:P Zo bedoel ik het niet..
Goed gevonden die zin, zou nooit wo2 op mijn geweten willen hebben!!
Ik was dan al lang dood trouwens, dat wil ik niet want dan kon ik de wo2-films niet mee maken en de dvd's niet 
Goblin
-
- 60 messages
- 85 votes
Er stond een kleine action figure van de "green goblin" naast m'n p.c toen ik een naam moest bedenken.
Dus daarom Goblin.
Had ook een watermeloen kunnen liggen of een nagelvijl dus ik kom nog goed weg.
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Mijn naam is naar de hoofdpersoon van een paar actiethrillers van de Australische schrijver Matthew Reilly.
Zijn hoofdpersoon in de boeken Icestation, Area 7, Scarecrow en Hell Island is kapitein Shane "Scarecrow" Schofield.
Reilly is een van de weinige schrijves die ik ken die mij boeken in een ruk door laat uitlezen (letterlijk). Mijn moviemeter-naam wijst dus direct naar de ultieme held in zijn boeken 
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Ik was vroeger fan van Tim Burton, nu echt niet meer. Weet iemand of ik mijn NickName kan veranderen?
timburton
-
- 1296 messages
- 632 votes
Er stond een kleine action figure van de "green goblin" naast m'n p.c toen ik een naam moest bedenken.
Dus daarom Goblin.
Had ook een watermeloen kunnen liggen of een nagelvijl dus ik kom nog goed weg.
Nagelvijl was anders een hele goede naam geweest...
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Ik was vroeger fan van Tim Burton, nu echt niet meer. Weet iemand of ik mijn NickName kan veranderen?
NielsP
-
- 29 messages
- 205 votes
Saaaai.. MIjn nickname is saai en eigenlijk heb ik het gewoon genomen omdat mijn YouTube account ook zo heet. Meestal gebruik ik een andere nickname, op fora, maargoed. Deze is gewoon mijn voornaam + eerste letter van familienaam. Helemaal niet origineel dus.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Klute komt van de film 'Klute' en 89 is mijn geboorte jaar.
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Klute komt van de film 'Klute' en 89 is mijn geboorte jaar.
Waarom de film Klute als ik het vragen mag
. Alleen omdat je het een goede film vindt of zit er meer achter?
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Waarom de film Klute als ik het vragen mag
. Alleen omdat je het een goede film vindt of zit er meer achter?
Ja, eigenlijk alleen omdat ik het een goede film vind, en de titel Klute zo mysterieus en raar klinkt. Er zit zeker niks meer achter 
maerk
-
- 4249 messages
- 2702 votes
Ja, eigenlijk alleen omdat ik het een goede film vind, en de titel Klute zo mysterieus en raar klinkt. Er zit zeker niks meer achter 
Oke, is een leuke nickname ja 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Oke, is een leuke nickname ja 
Dank je wel. Deze nickname gaat mee tot ik weer een andere mooie titel van een film heb gevonden, maar daar gaat nog wel een tijd over heen. 
GoodPirate
-
- 13 messages
- 0 votes
Een combinatie van mijn 2 lievelings films. Goodfellas en Pirates.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Een combinatie van mijn 2 lievelings films. Goodfellas en Pirates.
Simpel, maar effectief 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ajax en Jari Litmanen horen bij elkaar, ze zijn 1. Kortom, Ajax&Litmanen1
Quaero
-
- 357 messages
- 818 votes
Quaero betekent 'Ik zoek' in het Latijn. Het was de naam voor een zoekmachine die de Franse regering wilde beginnen, als tegenhanger van Google. Ik vond het een mooie naam, die ook wel bij me past.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Quaero betekend 'Ik zoek' in het Latijn. Het was de naam voor een zoekmachine die de Franse regering wilde beginnen, als tegenhanger van Google. Ik vond het een mooie naam, die ook wel bij me past.
het is inderdaad een mooie naam, en er zit een interessant verhaal achter 
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Betekent tevens: Ik vraag.
Wat is latijn toch een mooie taal