- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Gewoon de eerste liefde van mijn leven. ........
Mijn eerste eigen paardje. (echt iets voor meiden , toch?)
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En dat terwijl je zelf zo'n prachtige naam hebt. 
sherena
-
- 261 messages
- 123 votes
Vind je? Lopen er zo veel van rond. hahahaha
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
Ik ben fan van mafia films en de Capo Regime is een baas binnen de familie. ik wilde niet cliche doen met the Don ofzo
Een capo regime is geen persoon, hoor.
Hi-Tek
-
- 666 messages
- 0 votes
Dat zal hij als mafia-liefhebber vast wel begrijpen, maar waar haal je dat vandaan eigenlijk ?
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Ik ben fan van mafia films en de Capo Regime is een baas binnen de familie. ik wilde niet cliche doen met the Don ofzo
Heb je dit niet gewoon van omerta?
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
bij mij is het een vertaling van iets.
Van wat?
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Een capo regime is geen persoon, hoor.
Neen, een caporegime is geen persoon maar een groep. En meestal de laagste criminelen die zelfs helemaal geen maffioso moeten zijn.
Aan de top van de verschillende afdelingen (geleid door families) staan de "Don" (Heer). Zij worden bijgestaan door consiglieri (raadgevers). De Don geven opdrachten aan hun onderbazen Capi (meervoud van Capo), die op hun beurt de caporegimes aansturen. De uitvoerende handelingen worden verricht door de soldati.
Caporegime is een onderdeel van de criminele organisaties die losstaan van de basisfamilie. Deze caporegimes staan ten dienste van de Don en voeren meestal de smerige klussen uit.
Bron: Wikipedia.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Pfff, ik heb meerdere bijnamen, maar dit was geloof ik de oudste.
Snoopy is de naam van mijn parkietje, maar omdat snoopy altijd bezet is, heb ik er lord voorgeplakt. (vanwege de Lord of the Rings hype destijds)
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 messages
- 0 votes
het was 26 Februari 2006, en ik dacht eraan 
prometida
-
- 299 messages
- 257 votes
Van wat?
meisje in het spaans
The Lord
-
- 22 messages
- 12 votes
Ik dacht bij mijn eigen : het moet iets zijn dat als muziek voor mijn oren klinkt. The Lord is gewoon een fantasietje omdat ik me gewoon goed in mijn vel voel. Niet omdat ik graag de baas ben.
Dagonet
-
- 15 messages
- 0 votes
Dagonet is één van de ridders van de ronde tafel, tevens is hij ook het coolst vertolkte personage in de film "King Arthur". Aangezien mijn vaste nickname waarvoor ik op veel fora bekend sta (welke Nightwalker is) al gebruikt was, een andere moeten zoeken dus!
kiriyama
-
- 9849 messages
- 0 votes
Kiriyama is de bad guy in battle royale. Die film had ik net de dag voordat ik me op MM aan had gemeld, gezien.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12841 votes
Dagonet is één van de ridders van de ronde tafel, tevens is hij ook het coolst vertolkte personage in de film "King Arthur". Aangezien mijn vaste nickname waarvoor ik op veel fora bekend sta (welke Nightwalker is) al gebruikt was, een andere moeten zoeken dus!
Zal aan mij liggen, maar ik lees al een aantal keer Dagobert
Mentaal sta je nu geklasseerd als Disneyfan.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Kiriyama is de bad guy in battle royale. Die film had ik net de dag voordat ik me op MM aan had gemeld, gezien.
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
Mentaal sta je nu geklasseerd als Disneyfan.LOL. Ik lees 't ook steeds eigenlijk.
Dagonet
-
- 15 messages
- 0 votes
Oh man, een Disney fan is wel het laatste dat ik ben... 
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
een 8 a 10 jaar geleden heb ik platen gedraait en zat ik in de hardcore scene
FixX komt van het italiaanse FixX records af
vandaar dat ik me zo noem
deze naam gebruik ik al sinds 8 jaar heb alleen lange tijd niet meer gechat sinds dat we een nieuwe comp hebben ben ik weer rustig aan begonne
heb alleen nog niemand kenne vinde van die tijd dat ik chatte
zat eerst op pauze toen op chatzoo en mirc daarna op allerlei kanalen dus nu heb ik nog steeds deze naam
Rudy den Belg
-
- 5 messages
- 0 votes
Mijn naam is Rudy. En ik ben een Belg.
Zodus: Rudy den Belg... 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben... 
somebody
-
- 183 messages
- 0 votes
ja mijn nickname heb ik zomaar een keer bedacht toen ik stick arena ging spelen
Falkor
-
- 45 messages
- 0 votes
Ik dacht aan the neverending story.
toen dacht ik bij mijn eigen hoe heette die roze draak ook alweer toen wist ik het : FALKOR. vandaar mijn nickname. 
U-96
-
- 11875 messages
- 2064 votes
toen dacht ik bij mijn eigen hoe heette die roze draak ook alweer toen wist ik het : FALKOR. vandaar mijn nickname. 
Falkor 
Bob Gray
-
- 1222 messages
- 2045 votes
Bob Gray zo wordt Pennywise ook weleens genoemd in Stephen King's It.
xin1313
-
- 2 messages
- 1 votes
xin was een amerikaanse stripboek over de chinese legende van de apen koning(monkey king
)