- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Die MOC? of die eerdere Nosferatu versie?
Ik vind de MOC een werkelijk briljante release.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Klute hoe zijn die Eureka's van Der Golem en Das Cabinett eigenlijk? Ik heb ooit besloten te wachten totdat ze uitkomen als MOC's, maar als de kwaliteit in deze uitvoeringen al goed zijn denk ik dat ik ze toch maar eens moet aanschaffen.
De uitgaven zijn goed, ik vind er althans niks mis mee.
Toon1
-
- 497 messages
- 2798 votes
De uitgaven zijn goed, ik vind er althans niks mis mee.
Het zijn inderdaad prima uitgaves, en ik denk niet dat er MOC's-uitgaves van gereleased zullen worden.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Merci voor de informatie.
Waarom denk je dat er geen MOC's van gaan komen?
Toon1
-
- 497 messages
- 2798 votes
Op criterionforum.org hebben de mensen van MoC zelf aangegeven dat ze liever hun aandacht besteden aan het uitbrengen van films die nog niet op dvd bestaan dan aan het re-releasen van oude titels. Ik denk dat je er zeker van kan zijn dat er in de nabije toekomst geen oude Eureka-titels op het MoC-label gereleased gaan worden en dat ze het alleen bij die Murnau titels (Sunrise, Last Laugh, Nosferatu) gaan houden. Veel oude Eureka-uitgaves, zoals 'M' of 'Dr. Mabuse', hebben trouwens al uitgaves die tot in de puntjes verzorgd zijn. Ook heeft Eureka onlangs heel wat oudere titels gere-released, dus er is geen reden om ze opnieuw uit te brengen op het MoC label.
Baard
-
- 119 messages
- 72 votes
Zo een tijd geleden dat hier wat is gepost, maar ik ben eindelijk een beetje klaar met me kamer dus ik dacht tijd voor foto's van mijn (bescheiden) collectie. Maar ben er wel heel blij mee. Ben pas een paar maanden 'serieus' bezig met verzamelen. Maar ik heb nog een hele grote wishlist, maar komt goed. Ook komt er nog een plank bij, en moet ik nog meer dvd standaards aanschaffen voor de SE's en voor in de vitrine erbij te zetten.
Overzicht;

Één van mijn favorieten, Requiem for a Dream.

Vind het persoonlijk een prachtige box, geweldige film ook natuurlijk.

Alltime favoriet, voor mij de mooiste box uit de collectie.

Ik blijf sparen, dus de collectie gaat zeker nog groeien, maar ben voor nu al best tevreden.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4895 votes
Ziet er goed uit en wow: die Braveheart box, geweldig 
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Ziet er inderdaad erg mooi uit, die Braveheart box is heel mooi, en ook mooie editie van OUATITW.Ziet er top uit
.
klute89
-
- 3649 messages
- 0 votes
Waar haal je die DVD standaards?
Dat zijn volgens mij gewoon van die servies standaards, die zijn als het goed is gewoon te krijgen bij de blokker.
MXO
-
- 1449 messages
- 532 votes
Mooi beginnende collectie, met prachtige titels en uitgave's. Je weet overgens wel goed hoe je je dvd's uit moet stallen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Ja dat kun je van mij helaas niet zeggen.
*Nientjah*
-
- 1441 messages
- 369 votes
Mooi gedaan hoor, je hebt veel special edition boxen!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mooi opgesteld, zo zou ik het ook wel willen maar geef mijn geld liever uit aan nóg meer DVD's dan aan zulke glazen kasten
.
Waar heb je die Requiem For A Dream uitgave vandaan? En die Shawshank Redemption box komt uit Japan of niet?
Scarecrow
-
- 563 messages
- 170 votes
Mooi uitgestalde collectie, met prachtige S.E.'s!
PascalvE
-
- 308 messages
- 22 votes
Mooie presentatie _o_ en veel mooie uitgaves (al zijn sommige films het niet echt waard om zo'n uitgave te hebben).
Baard
-
- 119 messages
- 72 votes
Allereerst bedankt. En die DVD standaards zijn 'bordenstandaards' 18mm. Verkrijgbaar bij o.a. Blokker.
Die Requiem for a dream premium edition komt uit Duitsland, o.a. te krijgen op amazon.de. Alleen heb er een originele R2NL in zitten. En die Shawshank box komt inderdaad uit Japan, echt blij mee.
De enige specials waarvan ik de film niet zo goed vind zijn the Hulk en Saw IV, voor de rest allemaal super films.
Baard
-
- 119 messages
- 72 votes
Trouwens die vitrinekasten kosten niet zoveel hoor, 40 euro, Ikea.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Die Requiem for a dream premium edition komt uit Duitsland, o.a. te krijgen op amazon.de. Alleen heb er een originele R2NL in zitten.
Da's wel een mooie combinatie inderdaad
.
Mja, ik heb mijn zinnen gezet op de R1LE. Erg schaars maar ooit wil ik hem hebben.
Zal binnenkort weer eens wat nieuwe kiekjes plaatsen. Heb deze zomer behoorlijk wat nieuw spul.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
nou baard dat is precies wat ik later ook wil als ik op mij zelf ben
je hebt alles keurig staan complimenten
Baard
-
- 119 messages
- 72 votes
Nogmaals bedankt mensen, leuk om te horen dat iedereen het netjes vind, ik ben nog lang niet tevreden, er moeten er meer komen
.
Mja, ik heb mijn zinnen gezet op de R1LE. Erg schaars maar ooit wil ik hem hebben.
Zal binnenkort weer eens wat nieuwe kiekjes plaatsen. Heb deze zomer behoorlijk wat nieuw spul.
Is de R1LE versie deze; http://ecx.images-amazon.com/images/I/51GRR0WFD0L._SS500_.jpg ? Die ga ik ook zo snel mogelijk aanschaffen.
Groetjes, Erik.
Baard
-
- 119 messages
- 72 votes
Ja, die ja.
Ondertussen misschien al gevonden.
Argh, prachtig Baard! 
Bedankt.
Ondertussen weer een paar bordenstandaards erbij, het staat in mijn ogen nu nog mooier. Vrijdag heb ik er nog een paar standaards bij. Ook komen er weer wat DVD's aan. Ik zal binnenkort weer is updaten.
FixX
-
- 622 messages
- 456 votes
hey baard waar heb je de shawshank vandaan en braveheart