• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

the marsh

• 109 messages
  • 1500 votes

606 wrote:

(quote)
Bedankt jonge En sinterklaas.

Aan de foto's te zien ben je een grote fan van Hellraiser.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

the marsh wrote:

Aan de foto's te zien ben je een grote fan van Hellraiser.

Inderdaad, al heel lang.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Kudo's hoor, voor alle posts van hun nette inrichting, verdeling, verzameling en collectie's. Ik doe het jullie niet na

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Minotaures wrote:

Kudo's hoor, voor alle posts van hun nette inrichting, verdeling, verzameling en collectie's. Ik doe het jullie niet na

Dank je wel, jou lukt het ook wel.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Mja, het is ook niet erg moeilijk.

Maar persoonlijk houd ik het het liefst onder de 500 titels (alleen 'koopwaardig'). Special edition, ultimate collection en alle andere uitgebreide versies zijn mooi om naar te kijken, maar vind ze veel geld kosten (als je alles bij elkaar optelt dan). Zeker als ik het alleen voor de film zou kopen - niet voor de extra's.

Film kijken en enkele sparen is wel een hobby, maar het moet niet uit de hand lopen bij mij

hero88

• 36 messages
  • 502 votes

foto's telefoon kwaliteit en kast nog niet afgewerkt moeten nog strips op enz.

de dvd's staan nog niet op volgorde maar zal snel verrandering in komen:P

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ziet er gezellig strak uit! Vind het altijd wel leuk om af en toe zo'n voorkant te zien i.p.v. al die ruggen

hero88

• 36 messages
  • 502 votes

Jessen0wnt wrote:

Ziet er gezellig strak uit! Vind het altijd wel leuk om af en toe zo'n voorkant te zien i.p.v. al die ruggen

haha ja.. dankje(A)

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Zijn het overigens allemaal titels die je echt goed vindt?

hero88

• 36 messages
  • 502 votes

neo wrote:

Zijn het overigens allemaal titels die je echt goed vindt?

nja zit wel wat tussen wat ik niet voor de 2e keer wil zien maar tog zonde om weg te doen

net zoals de box van emil van m´n vader gehad maar hy vind het zelf leuk en ik niet haha

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Prachtige collecties jullie allemaal, ik zou ook foto's willen maken maar heb geen kast waar ik hem kan erin stoppen ..En plus zit ik nog met een extra hobby dat veel plaats neemt en dat is Gamen.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

@Hero88: Nice collectie! Zie wel een paar goede films ertussen staan! Veel komedie

hero88

• 36 messages
  • 502 votes

disneystore wrote:

@Hero88: Nice collectie! Zie wel een paar goede films ertussen staan! Veel komedie

dankje:P

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

@Hero88 inderdaad mooie collectie en steven seagal mijn favo actie acteur.

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

M'n kleine collectie waar ik toch al blij mee ben.

(afbeelding)

En voor deze spellen en films moet ik nog een plaatsje vinden.

(afbeelding)

(afbeelding)

En een poster die ik eens gratis van de videotheek gekregen heb.

(afbeelding)

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Woon sinds een tijdje op mezelf, dus eindelijk genoeg ruimte voor m'n DVD-collectie. Echt ideaal dat ik nu in no time m'n film te pakken heb i.t.t. minutenlang zoeken in stapels.

Kast is inmiddels weer een paar films rijker.

NB: Das Boot 7x

(afbeelding)

U-96

• 11875 messages
  • 2064 votes

Ben niet zo'n fan van filmposters dus daar heb ik er slechts 1 van (Das Boot). Had nog een zeldzame van Goldfinger maar die is gescheurd, lol.

Wel heb ik 't mooiste shot uit Titanic (rechts) op canvas laten maken:

(afbeelding)

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

zal ik jullie ogen eens uitsteken met mijn imposante VHS collectie

Starmaster501

• 882 messages
  • 174 votes

Ja

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

ja

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Komt goed, maar duurt even, kan er nu even niet helemaal lekker bij

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

VHS? No DVD/Blu-ray?

Ben benieuwd hoe het uitziet. Ik heb nog nooit een grote verzameling van videobanden gezien, eerlijk gezegd.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Nou dat geloof ik. Maar toen ik die verzameld was DVD net 'the talk of the town', iedereen wilde het maar een dvd speler kostte 800-1000 gulden. Ik had alles prachtig gesorteerd op acteur in kasten staan. nu ligt het maar opgestapeld tegen de zolder muur. misschien vanavond even op de kiek zetten

Maar ik heb wel een dvd verzameling hoor, paar jaar verzameld, hoop gekocht dat ik al op VHS had. je kunt begrijpen dat ik niet stond te springen om gelijk alles weer op blu-ray te gaan kopen. Bovendien ben ik een van the 'Last of the Mohicans' met een bakbeest tv. elke keer als ik een big ass flatscreen wil kopen gaat de wasmachine stuk, of een apk van 1000 euro, dat soort dingen. Heb al wel een blu-ray speler maar geen HD tv in woonkamer. Kijk dus meestal op mijn monitor waangezien die wel full hd is en ik daar een lekkere geluidsset heb staan

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Overstap van VHS naar DVD is duur. Laat staan nog voor een 2de keer naar een nóg duurdere versie overstappen. Ik snap het.

Vroeger ook een paar VHS gehad (onder de 40), dus overstap van VHS naar DVD was niet zo'n probleem. DVD naar Blu-ray is wel kneiterduur en daar heb ik wat meer moeite mee. Vandaar dat ik niet zo'n wekelijkse shopper ben, maar eerder kwartale shopper.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Ach voordeel van DVD naar Blu-ray is wel dat je dvd's gewoon in de blu-ray speler kan proppen. Blu-ray is trouwens bij veel films gewoon bout, vooral bij oude films.

Sommige films moet je niet in High Definition zien en heeft die "oude look" veel meer voordelen. Keek laatst een rauwe film(Bad Lieutenant) op Blu-ray, maar het zag er niet uit omdat alles haarscherp in beeld wordt gebracht. De hele kracht en sfeer van zo'n film gaat door Blu-ray naar de knoppen omdat je meer bezig bent met zweetdruppels tellen en mensen allemaal een stapje sneller lijken te lopen omdat het beeld te soepel gaat.

Tsjah...doe mij maar lekker dvd's en Blu-rays enkel bij nieuwe films waarbij het draait op special effects. Het overstappen is in ieder geval geen noodzaak op korte termijn.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

rep_robert wrote:

Ach voordeel van DVD naar Blu-ray is wel dat je dvd's gewoon in de blu-ray speler kan proppen. Blu-ray is trouwens bij veel films gewoon bout, vooral bij oude films.

Sommige films moet je niet in High Definition zien en heeft die "oude look" veel meer voordelen.

Tsjah...doe mij maar lekker dvd's en Blu-rays enkel bij nieuwe films waarbij het draait op special effects. Het overstappen is in ieder geval geen noodzaak op korte termijn.

Ik snap wat je bedoelt, maar er zijn oude films die er op blu-ray juist veel beter uitzien, dan denk ik aan 12 Angry Men en Metreopolis bijvoorbeeld.

Maar: die zien er waarschijnlijk meer goed uit door de kundige restauratie dan omdat het blu-ray is, denk dat als ze die gerestaureerde versie op dvd knallen dat het er ook goed uit ziet!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Daarom Anyway, de nood is minder hoog en je hoeft niet (gelijk) je hele dvd collectie om te zetten naar Blu-ray

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

Even een update:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

filmliefhebber92

• 1196 messages
  • 2571 votes

Waar halen jullie al die posters?

Kun je die zo kopen ergens?

Sasja

• 1338 messages
  • 120 votes

bij die van mij van Pirates kwam bij action vandaan een tijdje geleden en van Avatar is een puzzel.

In het algemeen: large, expo

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.