- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Foto 3, rechts. Ik bedoel het ook niet lullig, laat dat duidelijk zijn (mijn top-3 zijn nota bene alle LOTR).
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
kan er niks aan doen, van mijn film verslaving is /LOTR mijn grootste 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Complimenten Sasja, mooie collectie!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Heel vet en die LOTR-merchandise is om van te smullen! Verder grappig om te zien dat jij ook die Terminator-skull hebt. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Foto 3, rechts. Ik bedoel het ook niet lullig, laat dat duidelijk zijn (mijn top-3 zijn nota bene alle LOTR).
Aha, ik was er al naar op zoek, kon het niet vinden. Daarom dacht ik, waar slaat het op
Nu zie ik het inderdaad. Mooie LOTR extraatjes inderdaad, die heb ik ook 
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
bedankt, ik was ook eigenlijk een beetje aan het spelen met de indeling maar ik vond het toch een beetje te uitgebreid staan dus nu ben ik bezig met kijken of ik ruimte kan besparen
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2535 votes
Spullen (met name films) reorganiseren; altijd leuk.
Als ik dat doe, zet ik altijd een filmpje aan, maar dan duurt het opruimen wat langer omdat ik telkens naar de film sta te kijken 
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
dat doe ik ook altijd als ik met iets bezig ben, opruimen, puzzelen, maakt niet uit. Anders is het zo stil 
En aangezien ik een tijdje geleden ben begonnen om alles opnieuwe te bekijken heb ik er genoeg om te zien (had namelijk ook veel gekocht die ik of nog niet heb gezien of wel heb gezien maar nog niet weet waar die over gaat omdat ik tussendoor bezig was met andere dingen
)
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
kan natuurlijk ook, maar dan vind ik een filmpje opzetten toch leuker 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Kan, maar weinig nut als je met een kast indelen bezig bent. Dat is soms wel behoorlijk wat werk(spreek ook uit ervaring
)
Sasja
-
- 1338 messages
- 120 votes
True, maar als ik bezig ben en ik zet een film op dan kies ik er 1 die ik meerdere malen heb gezien. (zoals ik al zei ben ik alles opnieuw aan het kijken)
Voor de films die ik minder of nog niet heb gezien ga ik er wel voor zitten.
En met indelen van mijn planken en kasten ben ik ook vaak mee bezig, kennelijk ben ik er heel snel ontevreden over, of omdat er telkens weer titels bij komen.
clockwork72
-
- 2780 messages
- 1738 votes
Posters (dvd's moet ik nog ff een keer 'n foto van maken)

PetraD
-
- 19 messages
- 936 votes
Dat zijn een paar hele mooie posters. Leuk dat je ze ook op het plafond hebt gehangen.
disneystore
-
- 1760 messages
- 0 votes
bij die van mij van Pirates kwam bij action vandaan een tijdje geleden en van Avatar is een puzzel.
In het algemeen: large, expo
Expo heeft fucking irritante posters. Moet je echt graaien naar Tarantino tussen Justin Bieber, One Direction, posters van naakte vrouwen en katjes en hondjes. Ga ik liever nog online bestellen op http://www.posters.be/ dan vijf minuten in die kutwinkel binnen te zijn.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Enkele nieuwe pics van mijn collectie... Wat is het toch een mooie hobby! 

Enkele special editions, boxen, QFC's,...

Mijn toekomstvisie...
Vorige week gaan kopen vermits de rest bijna vol is...

De plaats waar het allemaal gebeurd.. 

Of bij meer vermoeidheid kan het (filmkijken dus) ook hier gebeuren... 

Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
The more I get to know some people - the more I like dogs. 
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
The more I get to know some people - the more I like dogs.
Hehe, jep, that's my quote.

filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
Kimberly mag ik vragen waar je die kasten gekocht hebt. Die zijn namelijk erg mooi en passen ook wel in mijn interieur.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Zijn de billy kasten van IKEA..
Oorspronkelijk zitten er wel maar 5 schappen bij elke kast.. Dus telkens 2 bijkopen. En verder kan je ze maken zoals je wil.. Glazen deuren eraan bijvoorbeeld..
filmliefhebber92
-
- 1196 messages
- 2571 votes
oke bedankt. Ik meende wel ikea er in te zien, maar wist het niet zeker.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Zijn de billy kasten van IKEA..
Ik wist het niet zeker maar ik had al het vermoeden. Toevallig dat ik laatst ook een bij de IKEA heb aangeschaft en dan nog drie van die losse CD/DVD rekjes (die ik alleen gebruik voor DVD), al zijn die drie volgens mij niet van billy maar van een ander merk. Handige kasten iig daar bij de IKEA, past prima en ziet er mooi uit 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Nou, aangezien ik deze week ben verhuisd heb ik net even 2 uur lang mijn kasten weer op orde gebracht. Tegen het einde werd ik er helemaal zat van dus die heb ik maar even naast en tegen de kasten aan gezet. Moet nodig nieuwe kasten erbij hebben. Zucht...het houdt ook nooit op haha.

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Netjes man, ziet er goed uit! Hoevaak verhuis jij alleen niet? Vorig jaar toch ook meen ik?