• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.531 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

jumpstylemovie wrote:

Ik wil ook een filmkast! Ik kan het beste naar Ikea gaan of niet?

Mooie foto's allemaal

Mijn kast (foto's staan ietsje boven) heb ik bij de IKEA gehaald voor 19,99 geloof ik. Een Kilby kast is de naam. Prima kast voor weinig geld.

Je hebt op 5 plekken ruimte om je DVD's in te doen. Je krijgt 4 planken mee. Ik moest wel een 5de hebben, dus ik ging bij de klantenservice verhaal halen dat ik 1 plank mis, dus kreeg er één extra

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

Bij mij staat het in een kast maar op slechts een plank. En daar staan drie rijen achter elkaar (is dus een vrij diepe ruimte waar ik ze kan zetten), een stukje van de plank daarboven gebruik ik ook nog en een klein gedeelte van een kast die niet in de woonkamer staat. Alle Disney- en animatiefilms die ik vroeger verzamelde heb ik boven op mijn kamer liggen. Het ligt dus erg verspreid. Ik hoop het ooit eens samen te hebben allemaal. Misschien als ik mijn kamer eens vernieuw.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Bij mij ligt alles verspreid. Onder m'n bed, boven op de kast, in de meter kast etc...

Maar ik wil wel organiseren dus ik moet een keer zo'n kast hebben

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Ik moet eigenlijk ook eens foto's maken van mijn collectie. Natuurlijk is het niet zo uitgebreid en groot zoals de meeste hier hebben ,maar het mag wel wezen.

Ik had vroeger wel meer ,maar omdat mijn ouders deden klagen dat ik een hoarder aan het worden was , moesten de mindere films (in mijn ouders ogen vaak) het huis uit. En ik had nog niet eens een hele kast vol .

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Dit is mijn dvd-kast. Er zitten niet zo veel dvd's in maar het zijn er toch ongeveer 150. Er ontbreekt er eentje (2 films in 1 dvd) op de tweede plank. Harold & Kumar 1 en 2.

(afbeelding)

De bovenste plank

(afbeelding)

De tweede plank

(afbeelding)

De derde plank

(afbeelding)

En m'n Blu-rays.

(afbeelding)

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Best veel dvds voor iemand die, laat ik het zo zeggen, niet werkt en dvds moet kopen met zakgeld! Toen ik 12 was deed ik al mijn geld op aan dvd's, maar nu ik wat ouder ben koop ik er ook mijn kleren, treintickets, eten (als ik weg van huis ben), festivals etc mee... Wat dus betekend minder dvd's. Anyways, goed verzameld hoor!

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Dank je. Ik werk wel al. Weekend hulp in een restaurant. Ik ga ook niet veel uit, koop niet vaak nieuwe kleren en zo. Maar ik kies (bijna) altijd films uit acties zoals 1+1 gratis en 2=15. Dat bespaart ook een hoop.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Ah ok. Maar dan heb je ook niet altijd goede dvds. Maarja, dat is subjectief. Wil ook graag weekend/vakantie hulp gaan doen in 2013 om meer te kunnen betalen want 20 euro per week is niet echt ideaal....

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Omdat ze goedkoop zijn wil niet zeggen dat ze slecht zijn. Het is gewoon een kwestie van tijd.

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Dat is waar. Films zoals Inception, Shaun of the Dead en Kick-Ass zijn allemaal erg mooie films en zitten/zaten ook bij de 2=€15 actie. Je kan best erg goede en recente films kopen bij zo'n acties. Ik koop ook geen films de boven de €15 per stuk kosten, dat is me net iets te duur. Super 8 vond ik een erg mooie film, maar €17,99 vind ik toch wel te veel.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Nog even wachten. Het zal niet lang duren voordat die 2 voor 15 wordt.

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Minotaures wrote:

Omdat ze goedkoop zijn wil niet zeggen dat ze slecht zijn. Het is gewoon een kwestie van tijd.

Zeg ik ook niet hoor, Minotaures. Was iets te slecht geformuleerd. Ik zie soms ook echt goeie films liggen tussen die acties. Bedoelde gewoon dat als je alleen daarbij gaat zien, dat je dan nooit een film gaat vinden je echt zoekt. Maar betwijfel ook of Iben daar ook effectief ATLIJD kijkt. The Shawshank Redemption zag ik overlaatst ook liggen voor 2 euro, maar heb 'm niet gekocht ook al moet ik 'm eens dringend eens kijken. Sorry om het zo slecht te verwoorden (ik zei ook niet altijd).

Minotaures

• 7810 messages
  • 2535 votes

Je hebt altijd films die je 'goed lijken' die je wel eens wilt zien en die vind je vaak tussen de goedkopere titels. Niet alle supergoeie films zijn de dure, enkel de wat nieuwere.

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Ibendb schreef:

Foto,foto,foto

Ondertussen zit de derde plank ook al vol...

disneystore

• 1760 messages
  • 0 votes

Minotaures wrote:

Je hebt altijd films die je 'goed lijken' die je wel eens wilt zien en die vind je vaak tussen de goedkopere titels. Niet alle supergoeie films zijn de dure, enkel de wat nieuwere.

Is ook zo. Maar echte klassiekers ben ik toch zelden tegengekomen bij de (zeer goedkope) acties. Achja hangt er ook vanaf waar je gaat enzo. Laatste tijd besteed ik mijn geld ook echt niet zo veel meer aan dvd's omdat niemand thuis de dvd speler nog gebruikt. Maar als je vaak gaat kijken in winkels zal je vast wel super koopjes vinden.

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Ik heb onlangs Saving Private Ryan gekocht bij de actie 3 voor €10 (Bart Smit).

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

ibendb wrote:

Dat is waar. Films zoals Inception, Shaun of the Dead en Kick-Ass zijn allemaal erg mooie films en zitten/zaten ook bij de 2=€15 actie. Je kan best erg goede en recente films kopen bij zo'n acties. Ik koop ook geen films de boven de €15 per stuk kosten, dat is me net iets te duur. Super 8 vond ik een erg mooie film, maar €17,99 vind ik toch wel te veel.

Kick-Ass heb ik zelfs bij een tien dvd's voor tien euro actie van Veronica gids. Het is zonde om nieuwe films te kopen voor de volle pond, tenzij ze het echt waard zijn. Je kan inderdaad beter op de acties wachten.

disneystore wrote:

(quote)

Is ook zo. Maar echte klassiekers ben ik toch zelden tegengekomen bij de (zeer goedkope) acties. Achja hangt er ook vanaf waar je gaat enzo. Laatste tijd besteed ik mijn geld ook echt niet zo veel meer aan dvd's omdat niemand thuis de dvd speler nog gebruikt. Maar als je vaak gaat kijken in winkels zal je vast wel super koopjes vinden.

Je had bv. bij FRS tot 2 jaar geleden elke week wel een shitload aan €2,50 euro toppers liggen(DFW of RCV edities). Dus dat van die klassiekers gaat ook niet helemaal op. Heb films als the Shawshank Redemption, Kill Bill, Reservoir Dogs etc. allemaal voor een prikkie gekocht. Ware het niet dat ik ook een special edition virus heb/had, waardoor ik ook veel films dubbel heb.

Beste koopje blijft denk ik wel de Blade Runner 5 disc collector's edition ( http://ecx.images-amazon.com/images/I/51JQd9Q9EWL._SL500_AA300_.jpg ) bij de Blokker twee jaar geleden voor een tientje. Toen hadden ze echt wekelijks extreem goede aanbiedingen.Nu is het allemaal maar povertjes bij de Blokker.

Kan me ook nog wel herinneren dat ik de 4 disc collector's box van Titanic daar voor een tientje heb gehaald. En ik had de 5x 2 disc special edition "Action of the Universe" box voor een tientje heb gehaald met titels als Terminator 2, Serenity, Resident Evil, Total Recall en Chronicles of Riddick). Ligt nog steeds bij de Saturn en Mediamarkt voor 35-48 euro te koop.

Wanneer je goed kijkt zie je overal de aanbiedingen wel liggen.

j0enne

• 9606 messages
  • 3775 votes

ibendb wrote:

Super 8 zit al in de 2 voor €15 bij Bol.com! Sinds vandaag trouwens!

ibendb

• 5037 messages
  • 3216 votes

Bedankt voor te melden! Ik ga hem direct bestellen.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Prachtig!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Die bioscoop stoelen zijn wel vet.

TheSopranos

• 11 messages
  • 40 votes

Veel mooie collecties hier!

Hier wat foto's van mijn collectie, ben er zo'n 2 jaar mee bezig. De laatste tijd zijn er wat mooie edities bijgekomen

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mooie collectie TheSopranos goed gespaard voor iemand van 16 jaar, dat belooft nog wat

TheSopranos

• 11 messages
  • 40 votes

Zou ik jou collectie ook kunnen zien? Ik zie dat je nummer 1 van de top 10 scarface is!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

TheSopranos wrote:

Zou ik jou collectie ook kunnen zien? Ik zie dat je nummer 1 van de top 10 scarface is!

Ik zal eens foto' s maken.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Nieuwe vitrine kast.

(afbeelding)

(afbeelding)

posters

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Dvds

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

TheSopranos

• 11 messages
  • 40 votes

Respect voor deze mooie en grote collectie dvd's. Ik zie dat je veel van gangster films houdt en hier heb je ook mooie posters van. Vooral The Godfather Trilogy.

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Prachtige collecties/museums weer.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

TheSopranos wrote:

Respect voor deze mooie en grote collectie dvd's. Ik zie dat je veel van gangster films houdt en hier heb je ook mooie posters van. Vooral The Godfather Trilogy.

Bedankt jonge En sinterklaas.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.