- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
stephan73
-
- 6269 messages
- 14444 votes
Bedankt..
Ben pas sinds een kleine 3 maanden bezig met het verzamelen van videobanden, dus het begin is er! 
En MoC is voor mij zo'n label waarvan ik alles wil en moet hebben. Tot nu toe heb ik alles compleet en dat zal wel zo blijven!
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
En MoC is voor mij zo'n label waarvan ik alles wil en moet hebben. Tot nu toe heb ik alles compleet en dat zal wel zo blijven!
Hun reeks wordt groter en groter, dus met het verzamelen van MoC's ben je nog wel even zoet. 
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Bedankt..
Ben pas sinds een kleine 3 maanden bezig met het verzamelen van videobanden, dus het begin is er! 
Ook een heel erg mooie, uitgebreide collectie.
Alleen ik heb een vraag:
Waarom ben je VHS banden gaan verzamelen?
stephan73
-
- 6269 messages
- 14444 votes
Ook een heel erg mooie, uitgebreide collectie.
Alleen ik heb een vraag:
Waarom ben je VHS banden gaan verzamelen?
Waarom? Klein beetje nostalgie en ook omdat er bepaalde films zijn die ik niet zo snel op DVD zal kopen en op VHS voor 50 cent tot 1 euro zie liggen. En het heeft wel wat zo'n oude huurtape, waar je eerst een paar trailers ziet van films en na de hoofdfilm vaak ook enkele!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14444 votes
Hun reeks wordt groter en groter, dus met het verzamelen van MoC's ben je nog wel even zoet.
Gelukkig gaan ze nog lekker door. Persoonlijk vindt ik ze ook beter dan Criterion, hoewel die ook waanzinnige DVDs uitbrengen!
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Ja, ze hebben hele fijne films uitgebracht en zullen dat in de toekomst ook nog gegarandeerd doen. Vind vooral de boekwerkjes bij de MoC's erg leuk. Goed merk!
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Je moet er (helaas) alleen diep voor in de buidel tasten.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14444 votes
Je moet er (helaas) alleen diep voor in de buidel tasten.
Ze zijn niet duurder dan de meeste andere normale DVDs. Op play staan ze vaan tussen de 15 en 22 euro, is goed te doen!
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Mijn kamer word te klein voor mijn 700 nogwat dvd's. Geen ruimte voor nieuwe planken(vanwege de schuine daken
) en kasten. Mijn collectie is op dit moment een opgestapeld zooitje. Dus niet echt waard voor een foto.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Mijn kamer word te klein voor mijn 700 nogwat dvd's. Geen ruimte voor nieuwe planken(vanwege de schuine daken
) en kasten. Mijn collectie is op dit moment een opgestapeld zooitje. Dus niet echt waard voor een foto.
Van een opgestapeld zooitje kun je een mooi uitziend opgestapelde dvd collectie maken. Doe dat, of doe dat niet, maar plaats wel een foto, ik ben namelijk wel benieuwd 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5747 votes
Imageshack - dvdkastje.jpg - img198.imageshack.us
Alle dvds van de hele familie in één kast en ik had de eer dat het op mijn kamer mocht 
Aan mij was trouwens ook de klus alles 'ff' op alfabetische volgorde te zetten..
Ik vind het best wel vet, maar aarzel er niet over alles (wat van mij is) in de verkoop te doen als ik moet studeren.
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
@ Stephan: In Utrecht bij de Kringloop lagen nog een paar van die Bruce Lee Collectie tapes. Moet je maar eens langsgaan. (Zal je vast vaker komen.)
Maar, mooie collectie!
Baard
-
- 119 messages
- 72 votes
Zo dan! Wat een collectie Matthijs!
Ondertussen is mijn DVD collectie niet echt gegroeid, maar ik heb er wel een paar toppers bij. O.a. De Oldboy Ultimate Edition
!
En ik had nog geen Blu-Ray's een paar maanden geleden, en nu is het uitgegroeid tot dit;

Vooral erg blij met de Godfather, Stanley Kubrick en Band Of Brothers boxen.
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Ik vind die futuristisch ogende, blauwe Blu-Ray doosjes juist mooier dan die lelijke, ouderwetse, zwarte DVD doosjes. 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Wat een collectie matthijs
, zijn die allemaal van u?
stephan73
-
- 6269 messages
- 14444 votes
@ Stephan: In Utrecht bij de Kringloop lagen nog een paar van die Bruce Lee Collectie tapes. Moet je maar eens langsgaan. (Zal je vast vaker komen.)
Maar, mooie collectie!
Ik ben er inderdaad wel eens geweest, maar toen was FatMike me net voorgeweest (en wist hij de originele huurtape van The Nailgun Massacre mee te nemen.. grrrr!). Ik zal, wanneer ik in Utrecht ben zeker wel weer langs gaan, maar tja.. die FatMike... 
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nouja ik vind het wel een mooi begin van een Blu-ray collectie Baard. 
Die Hard,Willis
-
- 4005 messages
- 1360 votes
Ik ben er inderdaad wel eens geweest, maar toen was FatMike me net voorgeweest (en wist hij de originele huurtape van The Nailgun Massacre mee te nemen.. grrrr!). Ik zal, wanneer ik in Utrecht ben zeker wel weer langs gaan, maar tja.. die FatMike...
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Alle dvds van de hele familie in één kast en ik had de eer dat het op mijn kamer mocht
hahaha
Goed dat je erbij vermeld dat het een verzameling van de hele familie betreft LOL, zie het al voor me dat bij een nieuwe relatie je vriendinnetje de vraag stelt: "....erhm... en waar hang ik mijn kleding op?" 
!!!!*Lucky
-
- 3933 messages
- 2935 votes
Aan mij was trouwens ook de klus alles 'ff' op alfabetische volgorde te zetten..
Ik vind het best wel vet, maar aarzel er niet over alles (wat van mij is) in de verkoop te doen als ik moet studeren.
En ik maar denken dat ik er veel had! 
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Jesus Christ... hoeveel zijn dat er wel niet? 2000 ofzo?
Als je ze gaat verkopen, houd ik me aanbevolen... er zitten vast wel wat titels tussen die ik wil hebben. 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Een paar schotjes van mijn (snel groeiende) DVD-Collectie.

Paar banden, ik heb op een ander adres nog ruim 500 stuks liggen, deze banden gaan daar ook naartoe.

Vakje voor "troep". Staat bijna allemaal in mijn ruiltopic, zit er iets leuks voor je tussen? Stuur maar een PM 

Asiamania

Een paar lastig te verkrijgen filmpjes

Special Editions
Ik ben wel trots op mn dvd's, zijn er niet heel veel, maar het zijn (bijna) allemaal goede, waardevolle, met zorg uitgekozen films. Twee top-10 films zitten in de pakketservice. Eentje moet ik nog achteraan. Ook deel 8 en 11 van mijn Masters of Horror-collectie ontbreken.