• 178.172 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.574 votes
Profile

Zet hier een foto van je film- of postercollectie

stephan73

• 6269 messages
  • 14444 votes

Bedankt..

Ben pas sinds een kleine 3 maanden bezig met het verzamelen van videobanden, dus het begin is er!

En MoC is voor mij zo'n label waarvan ik alles wil en moet hebben. Tot nu toe heb ik alles compleet en dat zal wel zo blijven!

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

stephan73 wrote:

En MoC is voor mij zo'n label waarvan ik alles wil en moet hebben. Tot nu toe heb ik alles compleet en dat zal wel zo blijven!

Hun reeks wordt groter en groter, dus met het verzamelen van MoC's ben je nog wel even zoet.

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

stephan73 wrote:

Bedankt..

Ben pas sinds een kleine 3 maanden bezig met het verzamelen van videobanden, dus het begin is er!

Ook een heel erg mooie, uitgebreide collectie.

Alleen ik heb een vraag:

Waarom ben je VHS banden gaan verzamelen?

stephan73

• 6269 messages
  • 14444 votes

Bart Simpson wrote:

(quote)

Ook een heel erg mooie, uitgebreide collectie.

Alleen ik heb een vraag:

Waarom ben je VHS banden gaan verzamelen?

Waarom? Klein beetje nostalgie en ook omdat er bepaalde films zijn die ik niet zo snel op DVD zal kopen en op VHS voor 50 cent tot 1 euro zie liggen. En het heeft wel wat zo'n oude huurtape, waar je eerst een paar trailers ziet van films en na de hoofdfilm vaak ook enkele!

stephan73

• 6269 messages
  • 14444 votes

Walkure wrote:

(quote)

Hun reeks wordt groter en groter, dus met het verzamelen van MoC's ben je nog wel even zoet.

Gelukkig gaan ze nog lekker door. Persoonlijk vindt ik ze ook beter dan Criterion, hoewel die ook waanzinnige DVDs uitbrengen!

Walkure

• 1690 messages
  • 0 votes

Ja, ze hebben hele fijne films uitgebracht en zullen dat in de toekomst ook nog gegarandeerd doen. Vind vooral de boekwerkjes bij de MoC's erg leuk. Goed merk!

niethie

• 7319 messages
  • 7244 votes

Je moet er (helaas) alleen diep voor in de buidel tasten.

stephan73

• 6269 messages
  • 14444 votes

niethie wrote:

Je moet er (helaas) alleen diep voor in de buidel tasten.

Ze zijn niet duurder dan de meeste andere normale DVDs. Op play staan ze vaan tussen de 15 en 22 euro, is goed te doen!

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Erg mooie collectie Stephan, ook de VHS

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Mijn kamer word te klein voor mijn 700 nogwat dvd's. Geen ruimte voor nieuwe planken(vanwege de schuine daken ) en kasten. Mijn collectie is op dit moment een opgestapeld zooitje. Dus niet echt waard voor een foto.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Mooie collectie Stephan!

Bart Simpson

• 2153 messages
  • 0 votes

sinterklaas wrote:

Mijn kamer word te klein voor mijn 700 nogwat dvd's. Geen ruimte voor nieuwe planken(vanwege de schuine daken ) en kasten. Mijn collectie is op dit moment een opgestapeld zooitje. Dus niet echt waard voor een foto.

Van een opgestapeld zooitje kun je een mooi uitziend opgestapelde dvd collectie maken. Doe dat, of doe dat niet, maar plaats wel een foto, ik ben namelijk wel benieuwd

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Zal binnekort wel effe doen dan.

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5747 votes

Imageshack - dvdkastje.jpg - img198.imageshack.us

Alle dvds van de hele familie in één kast en ik had de eer dat het op mijn kamer mocht

Aan mij was trouwens ook de klus alles 'ff' op alfabetische volgorde te zetten..

Ik vind het best wel vet, maar aarzel er niet over alles (wat van mij is) in de verkoop te doen als ik moet studeren.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

WOW!

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

@ Stephan: In Utrecht bij de Kringloop lagen nog een paar van die Bruce Lee Collectie tapes. Moet je maar eens langsgaan. (Zal je vast vaker komen.)

Maar, mooie collectie!

Baard

• 119 messages
  • 72 votes

Zo dan! Wat een collectie Matthijs!

Ondertussen is mijn DVD collectie niet echt gegroeid, maar ik heb er wel een paar toppers bij. O.a. De Oldboy Ultimate Edition !

En ik had nog geen Blu-Ray's een paar maanden geleden, en nu is het uitgegroeid tot dit;

(afbeelding)

Vooral erg blij met de Godfather, Stanley Kubrick en Band Of Brothers boxen.

Pastichio Rocker

• 6344 messages
  • 0 votes

Lelijke blauwe doosjes, bah.

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Ik vind die futuristisch ogende, blauwe Blu-Ray doosjes juist mooier dan die lelijke, ouderwetse, zwarte DVD doosjes.

MNV2

• 6932 messages
  • 1899 votes

Wat een collectie matthijs , zijn die allemaal van u?

stephan73

• 6269 messages
  • 14444 votes

Die Hard,Willis wrote:

@ Stephan: In Utrecht bij de Kringloop lagen nog een paar van die Bruce Lee Collectie tapes. Moet je maar eens langsgaan. (Zal je vast vaker komen.)

Maar, mooie collectie!

Ik ben er inderdaad wel eens geweest, maar toen was FatMike me net voorgeweest (en wist hij de originele huurtape van The Nailgun Massacre mee te nemen.. grrrr!). Ik zal, wanneer ik in Utrecht ben zeker wel weer langs gaan, maar tja.. die FatMike...

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nouja ik vind het wel een mooi begin van een Blu-ray collectie Baard.

Die Hard,Willis

• 4005 messages
  • 1360 votes

stephan73 wrote:

(quote)

Ik ben er inderdaad wel eens geweest, maar toen was FatMike me net voorgeweest (en wist hij de originele huurtape van The Nailgun Massacre mee te nemen.. grrrr!). Ik zal, wanneer ik in Utrecht ben zeker wel weer langs gaan, maar tja.. die FatMike...

Dat zei hij inderdaad ja.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

matthijs_013 wrote:

Alle dvds van de hele familie in één kast en ik had de eer dat het op mijn kamer mocht

hahaha

Goed dat je erbij vermeld dat het een verzameling van de hele familie betreft LOL, zie het al voor me dat bij een nieuwe relatie je vriendinnetje de vraag stelt: "....erhm... en waar hang ik mijn kleding op?"

DVD-T

• 15565 messages
  • 3124 votes

Mooie collecties allemaal!

!!!!*Lucky

• 3933 messages
  • 2935 votes

matthijs_013 wrote:

Aan mij was trouwens ook de klus alles 'ff' op alfabetische volgorde te zetten..

Ik vind het best wel vet, maar aarzel er niet over alles (wat van mij is) in de verkoop te doen als ik moet studeren.

En ik maar denken dat ik er veel had!

GinolaEHV

• 2127 messages
  • 2611 votes

matthijs_013 wrote:

Jesus Christ... hoeveel zijn dat er wel niet? 2000 ofzo?

Als je ze gaat verkopen, houd ik me aanbevolen... er zitten vast wel wat titels tussen die ik wil hebben.

Kraay

• 6190 messages
  • 1474 votes

Een paar schotjes van mijn (snel groeiende) DVD-Collectie.

(afbeelding)

(afbeelding)

Paar banden, ik heb op een ander adres nog ruim 500 stuks liggen, deze banden gaan daar ook naartoe.

(afbeelding)

Vakje voor "troep". Staat bijna allemaal in mijn ruiltopic, zit er iets leuks voor je tussen? Stuur maar een PM

(afbeelding)

Asiamania

(afbeelding)

Een paar lastig te verkrijgen filmpjes

(afbeelding)

Special Editions

Ik ben wel trots op mn dvd's, zijn er niet heel veel, maar het zijn (bijna) allemaal goede, waardevolle, met zorg uitgekozen films. Twee top-10 films zitten in de pakketservice. Eentje moet ik nog achteraan. Ook deel 8 en 11 van mijn Masters of Horror-collectie ontbreken.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Gaat goed Kraay!

Spetie

• 38871 messages
  • 8156 votes

Leuke collectie Kraay.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.