- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Zet hier een foto van je film- of postercollectie
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Wellicht een tip om de foto's wat kleiner te maken. Geen zin om daar op te wachten
FrisoBoei
-
- 395 messages
- 809 votes
Hmm misschien goed idee, niet aan gedacht
.
Ben een beetje een noob wat dat betreft. Moet ik ze zeker ff opnieuw uploaden? Nou doe ik morgen wel
.
DVD-T
-
- 15565 messages
- 3124 votes
Erg mooie collectie Friso.Leviwosc, ook een mooie collectie.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Hmm misschien goed idee, niet aan gedacht
.
Ben een beetje een noob wat dat betreft. Moet ik ze zeker ff opnieuw uploaden? Nou doe ik morgen wel
.
Laat maar even staan, anders raak ik de tel kwijt.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Erg leuke films in de collectie Leviwosc, alleen zijn de goedkope films een doorn in het oog, Innocence naast Last Emperor vormt zo'n beetje het ultieme contrast.
Bij Friso zijn het vooral de boxsets die de punten scoren, twee posters van V for Vendetta word ik minder blij van.
Starmaster501
-
- 882 messages
- 174 votes
ik heb amper origineel. mijn vader wil altijd downloaden. en hij word kwaad als ik met en originele film thuiskom.
''ja zit je gewoon bakken vol geld uit te geven terwijl je ook gewoon kan downloaden, jezus'' zegt ie dan. ik vind origineel uit de winkel veel beter maar daar word ik eigenlijk voor tegengehouden om dat te kopen. :S 
doodah
-
- 1538 messages
- 1233 votes
Als je in 1855 geboren bent, is het nogal raar dat je nog steeds bij je vader woont, is het zelfs raar dat je vader en jij nog leven. 
Maar inderdaad het origineel in huis hebben heeft iets. Het is compleet anders dan bergen gekopieërde schijfjes.
Starmaster501
-
- 882 messages
- 174 votes
Niks op zo'n achterlijke reactie uitdoen.
bedoel je wat ik net zei of de reactie van mn vader?
Starmaster501
-
- 882 messages
- 174 votes
Als je in 1855 geboren bent, is het nogal raar dat je nog steeds bij je vader woont, is het zelfs raar dat je vader en jij nog leven. 
Maar inderdaad het origineel in huis hebben heeft iets. Het is compleet anders dan bergen gekopieërde schijfjes.
ik ben iemand die origineel moet hebben. ik had laats morrowind. niet origineel. maar omdat ik hem zo leuk vond wou ik gewoon de originele.
ik verheugde me er wel op want ik zag dat er bij de GOTY edition 4 dvd zijn (elk spel 1 = construction set) dat keek ik dus naar uit want ik ivnd het leuk om zon doos te heben. kreeg ik tog maar een gewoon hoesje met het enige erin een dvdtje van het spel. daar baalde ik van. het zelfde heb ik bij dvd's... 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
bedoel je wat ik net zei of de reactie van mn vader?
Die van je vader inderdaad.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
ik heb amper origineel. mijn vader wil altijd downloaden. en hij word kwaad als ik met en originele film thuiskom.
''ja zit je gewoon bakken vol geld uit te geven terwijl je ook gewoon kan downloaden, jezus'' zegt ie dan. ik vind origineel uit de winkel veel beter maar daar word ik eigenlijk voor tegengehouden om dat te kopen. :S
Je vader is een ordinaire dief.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Heeft lang geduurd maar heb eindelijk een foto kunnen maken.
Titels zijn niet echt goed zichtbaar maar het is een aardig overzicht.

Missen een paar films die uitgeleent zijn jammer genoeg..
(Mocht er vraag naar zijn heb ik nog ingezoomde fotos)
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Erg mooi uitgestald, en laat de ingezoomde foto's maar komen. 
Starmaster501
-
- 882 messages
- 174 votes
ingezoomd? dat worden weer 30 plaatjes op deze pagina
welke film staat er rechts van rocky?
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Trilogy Box van Species.. meer als opvulling haha
Morgen zet ik er een paar(niet allemaal) maar een paar ingezoomde fotos op van de hoekjes waarmijn beste films staan 
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
Heb je trouwens twee verschillende boxen van Van Sant? Zo ja, welke films zitten er in die box onderin
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
bol.com | Gus Van Sant Collection (5DVD), | Dvd
Nee is de zelfde 
MNV2
-
- 6932 messages
- 1899 votes
Mooi Mescaline, ik ben vooral jaloers op die poster van Reservoir Dogs..
Iketes
-
- 1968 messages
- 1377 votes
Excuses als ze een beetje groot zijn.

En mijn paradeplanken 

Jammer dat een paar van mijn pronkstukken (
) utigeleend zijn.
Kraay
-
- 6190 messages
- 1474 votes
imageshack.us 
Iketes: Zit veel leuks tussen, maar wat moet je met twee keer dezelfde uitgave van Lost in Translation?
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
imageshack.us
wablief?
Doe maar net of je praat tegen iemand die achterlijk is en gisteren nog in een ei zat zich suf te trekken want ik heb echt geen idee wat je bedoelt... 
Please explain..
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3225 votes
Even op google zoeken naar imagehack de rest wijst zichzelf uit..
Of zetze op je hyves.. zo heb ik het gedaan??
Netjes bytheway Iketes! mooi op rijtjes gezet en zo tezien netjes bijgehouden! 
En mensen nog bedankt voor de complimenten