• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.156 actors
  • 9.373.477 votes
Profile

Hoeveel zijn jouw sterren waard?

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Was niet echt tevreden met mijn laatste sterrenlijst, dit is representatiever:

0,5* Amateuristische, abominabele slechte film die geen kwaliteiten bevat of simpelweg een film waar ik in de loop der jaren een grondige hekel aan heb gekregen die grote vormen aanneemt.

1,0* Prutswerkje, waar ik niets mee kan. Kon mij misschien heel even boeien, maar verder oninteressant en ronduit irritante film die ik haat.

1,5* Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij de vorige, alleen koester ik niet echt haat tegen de film door omstandigheden. Wellicht doordat het vaak saai was, maar af en toe net even wat afwisseling bood.

2,0* Storende film die teert op een paar vermakelijke momenten. Over de algehele linie verre van boeiend, ik ervaar al het gevoel dat ik het een straf vind om de film uit te zitten. Ergernis viert hoogtij.

2,5* Matige film, het kijkt over het algemeen nog wel redelijk weg maar tegelijkertijd stoor ik mij ontzettend aan bepaalde zaken, zoals gezapigheid die aan het woord saai grenst, cliches etc.

3,0* Voldoende, middelmatige film die op zich wel boeit maar waar enkele onvolkomenheden pijnlijk aan het licht komen. Uiteindelijk maakt het ook echt geen indruk en hou ik een wat ontevreden gevoel over, ondanks dat het wel lekker wegkeek.

3,5* Vermakelijke film die mij niet verveelde, kleine ergernissen zorgen ervoor dat de film niet hoger scoort. ( bv. dingen te standaard weergeven ). Dit komt wel boven de middelmaat uit, doordat sommige dingen wel indruk maakten. Maar ik zou niet wakker liggen als ik het niet gezien zou hebben. Degelijk.

4,0* Zeer amusant! Een film zoals ik hem graag zie, op meerdere vlakken interessant of gewoon geslaagd in zijn doelstelling. De tijd vloog voorbij. Een film die er echt toe doet en die ik gerust vaker op wil zetten. Grote kloof bij mij tussen 3,5* en 4,0* films. Regisseurs die sowieso nooit een 4,0* scoren kan ik weinig mee, waardoor ik geneigd ben ze links te laten liggen.

4,5* Een superieur kunstwerk, dat indruk op mij maakte in wat voor een zin dan ook. Hier ga ik helemaal in op. Voelt fris en authentiek aan, overdonderd mij helemaal op visueel gebied of het verhaal pakte mij helemaal in. Ik laat mij fijn onderdompelen in de juiste sferen en waan mij echt in de film. Uniek. Denk ook regelmatig terug aan meerdere momenten uit een bepaalde film die memorabel waren. Een film met minder memorabele dingen dan mijn 5,0* films.

5,0* Tegen het perfectionisme aan, Kan hier geen oneffenheden aan bespeuren. Muziek, Camerawerk, Verhaal..... Alles draagt bij aan wat de film uitstraalt. De film is af voor mij, doordat ik hem keer op keer kan bekijken. Voelt fris aan, is uniek, aangrijpend of heeft affiniteit met mijn eigen belevingswereld, de manier waarop ik in het leven sta.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2843 votes

Een kleine aanvulling nog: films die een eigen universum weten te creëren, op wat voor een manier dan ook en dit gepaard laten gaan met hun unieke of authentiek aanvoelende tijdsgeest, stijlvolle muziek en een bom vol sfeer voor de dag weten te leggen scoren vaak 4* of hoger. Hoe meer ik mij in het universum waan hoe hoger het cijfer.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

veron35 wrote:

0,5: Slecht. Nooit aanschaffen of zelfs maar kijken. Nog geen 2 cent waard.

1: slecht. Nooit aanschaffen nog geen 5 cent waard

1,5: Heel matig, maar als je hem voor 50 cent op VHS koopt is het niet erg.

2: Matig. Meer niet

2,5: De film is het wel waard om 1 keer te zien.

3: De film kan veel slechter.

3,5: Niks bijzonders maar leuk voor een paar keer.

4: Erg leuk. Niet echt fantastisch maar wel goed.

4,5: Top 250 waardig.

5: Moet eigenlijk in de top 100 allertijden komen.

Ik ben iets strenger geworden:

2=Ik heb me nog net kunnen vermaken.

3=Niks bijzonders maar leuk voor een of 2 keer.

3,5=Erg leuk. Niet echt fantastisch maar wel goed.

4=Heel erg goed. Net geen top 250.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Mescaline wrote:

Klassiekers zoals welke..?

The Godfather 1 en 2, Once Upon a time in the West, Scarface....

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

veron35 wrote:

4=Heel erg goed. Net geen top 250.

Dat is wel streng. Dan zou ik stoppen met filmkijken als ik 250 films met 4,5* en hoger had.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Omdat tegenwoordig zoveel ongein wordt gemaakt die niet hoger dan 1 kunnen scoren heb ik een aantal 'klassiekers' maar doorgestuurd nnaar de 1.5 hoek. Jaws 3d en blue lagoon en zo. Zo blijft dit topic filosofisch en artistiek gezien best interessant.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

Je kan ook je 0.5* hoop groter maken. Zo hou je de eer van je 1.5* films nog een beetje hoger.

En artistiek gezien blijft dit topic natuurlijk gruwelijk interessant

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

0.5 is de uithoek voor die films die zo intens slecht zijn dat ik ze als EVIL beschouw.

gideonvdb

• 1795 messages
  • 0 votes

* is 1 ster waard

** zijn 2 sterren waard

*** zijn 3 sterren waard

**** zijn 4 sterren waard

***** zijn 5 sterren waard

Onderhond

• 87594 messages
  • 12843 votes

mikey wrote:

0.5 is de uithoek voor die films die zo intens slecht zijn dat ik ze als EVIL beschouw.

Staan nochthans mooie films tussen

Wat mij betreft is 0.5* het overblijfsel na alle andere quoteringen. Hoeven daarvoor niet hartstochtelijk slecht te zijn. Overdreven saai en té knullig zijn ook mogelijkheden

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

0,5* = 1

1* = 2

1,5* = 3

2* = 4

2,5* = 5,5 (kantje kantje dus...)

3* = 6,5

3,5* = 7,5

4* = een dikke 8

4,5 * = 9

5* = 10!!!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Blue Velvet schreef bij American Beauty

Ik geef nooit vijf sterren aan een film want ik ben van mening dat iets als de 'ultieme film' niet bestaat, daaraan wil ik nog toevoegen dat sterren niets zeggen over een film. Misschien krijgen mensen wel een idee van "wow, dat ziet er goed uit" maar die ideeën zijn allemaal ongegrond want ze hebben de film nog nooit gezien dus kunnen ze er geen oordeel over vellen.

Een film moet je van het begin tot het einde bekijken zoals David Lynch zegt en daar sluit ik mij volledig bij aan, als een film je beweegt als een film iets met je doet dan weet je... dit is het.

Sterren geven is niet de juiste manier om een film te beoordelen, je moet het onder woorden brengen wat je gezien hebt en erover nadenken. Als je dat doet kun je objectief oordelen over een film en dat is precies wat ik wil in de filmwereld, objectiviteit over films en de essentie trachten te omvatten.

Het was een totaal onschuldig berichtje van mij maar nu je toch zo hapt...

Dat over de perfecte film kan ik nog inkomen. Dat is gewoon een kwestie van de betekenis van je sterren. 5* alsin "beste film ooit" gemaakt, of 5* alsin "de beste film die ik heb gezien". Bij mij is het toekennen van sterren puur gevoelsmatig. Als ik na het zien van een film zin heb die film 5 sterren toe te kennen dan doe ik dat. Ik probeer zo min mogelijk rationeel na te denken maar puur de nasleep van de ervaring te laten spreken (in woorden maar ook in sterren).

En tuurlijk is over een film schrijven de beste manier om een film te beoordelen. Maar dat is juist de minst objectieve manier. Objectief over een film schrijven is onzin natuurlijk. Júist de schaalverdeling zorgt voor een zo objectief mogelijk (klemtoon) beeld van de kwaliteit van een film.

En als je het toedienen sterren geen goede beoordelingsmethode vindt, waarom gebruik je hem dan toch?

maerk

• 4249 messages
  • 2702 votes

0,5*= vies/te erg (1)

1*= erg slecht (2)

1,5*= slecht (3)

2*= niet goed maar kan slechter (4,5)

2,5*= tegenvaller/had meer in gezeten (5-5,5)

3*= wel leuk/geinig (6-6,5)

3,5*=gewoon goed (7,5)

4*= erg goed (8-8,5)

4,5*= geweldig (>8,5-9+)

5*= Briljant (9,5-10)

Groeten, Mark

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

0.5* - Gewoonweg erg droge, saaiie troep.

1.0* - Er is een pluspunt maar voor de rest....

1.5* - Één of meerdere pluspunten maar een knullig eindresultaat.

2.0* - De film had z'n momenten.

2.5* - Paar leuke dingen, niet meer of minder.

3.0* - Geinig filmpje, heb wel genoten.

3.5* - Fijn filmpje maar weet toch niet helemaal te overtuigen.

4.0* - Sterke film waar ik erg van heb genoten.

4.5* - Prachtige films die echter ergens net een steekje laten vallen.

5.0* - Meesterwerken, perfectie bestaat niet maar het komt wel erg dichtbij.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

0,5* = Cijfer 1 (Ongelooflijke crap, geen minuut aan besteden)

1* = Cijfer 2 (Nog altijd dramatisch maar iets is er wel goed)

1,5* = Cijfer 3 (Ik had goede verwachtingen, wat viel het tegen)

2* = Cijfer 4 (Soms leuk maar toch blijft ie gewoon slecht)

2,5* = Cijfer 5 (Best aardig maar alles bij elkaar niet goed genoeg)

3* = Cijfer 6 (Middelmaat. Niet slecht maar ook nergens erg goed)

3,5* = Cijfer 7 (Lekkere wegkijker maar geen topper)

4* = Cijfer 8 (Grote klasse, deze raad ik iedereen aan)

4,5* = Cijfer 9 (Behoort tot mijn favorieten, bijna perfect)

5* = Cijfer 10 (Voor mij is de film perfect, heb elke minuten genoten)

Beitel

• 415 messages
  • 0 votes

Ik ga meestal uit van gehele sterren maar gebruik de halve sterren om zaken wat te nuanceren. Laat ik wat voorbeelden erbij voegen:

Films die mijn haat kunnen opwekken:

0,5 - Films die bij mij volledig in het verkeerde keelgat schieten (The Butterfly Effect) of films die op elk vlak het weten te verpesten (The Whole Ten Yards).

1.0 - Films die mijn haat hebben maar nog noemenswaardige momenten kennen (The Simpsons Movie) of gewoon net wat beter zijn dan in de laatste categorie.

Slechte films:

1,5 - Er valt naar te kijken, maar de ervaring is van geen enkele waarde (Wild Wild West).

2.0 - Och, het kijkt weg (Azumi).

Matige tot vrij goede films films:

2.5 - Vermaakt, maar ik raad het niet aan. Roept eigenlijk weinig emoties bij me op (Smokin' Aces, Closer).

3.0 - Kennen hun waarde en zijn altijd wel de moeite, maar zijn ook niet echt bijzonder (Aliens, Garden State, Walk The Line). Het is ook de categorie van de 'guilty pleasures' (Chocolat, Domino).

Echt toffe films:

3.5 - De subtoppers. Films die je nog regelmatig uit de DVD-kast haalt, vermaken en geslaagd zijn. Misschien net niet speciaal of niet 100% geslaagd, maar toch wel genieten (Any Way The Wind Blows, Dogma, Sin City).

4.0 - Geslaagde, krachtige, vermakelijke films. Ik raad ze iedereen aan en zijn altijd de moeite waard. Helemaal verliefd ben ik er ook niet op, maar zo horen films op z'n minst te zijn (Minority Report, Ober, The Royal Tenenbaums).

Ik ben er verliefd op!

4.5 - Bizar krachtige films die je meeslepen, ontroeren en op elk punt geslaagd zijn. Een eigen wereldje waar je je als kijker in kan dompelen en voor mij persoonlijk heel veel waarde hebben (Before Sunrise, Mulholland Dr., The Shining, Bin-Jip).

5.0 - Vrijwel gelijk aan 4.5-films, maar met heel veel persoonlijke waarde, of wel heel erg dicht grenzend aan perfectie. Momenteel is die score slechts weggelegd geweest voor drie films: Eternal Sunshine of the Spotless Mind, 2001: A Space Odyssey en Spirited Away.

Isabeau

• 33 messages
  • 26 votes

0.5- Heeft de scriptschrijver de film slapend geschreven? Al kijk je de hele tijd naar een zwart scherm, dan is het nog beter.

1.0- Het verhaal is cliché of klopt van geen kanten, er gebeurt niks, het spreekt me totaal niet aan, het geld waar de film van gemaakt is had beter in een geluksfonteintje gegooid kunnen worden.

1.5- Op zich wel een aardig verhaal, maar het is niet mijn ding, het zal nooit blijven hangen en na een half uur loop ik weg of lig ik te slapen.

2.0- Ik had mijn tijd beter kunnen verdoen.

2.5- Ik snap dat mensen het een leuke film vinden, maar zelf vind ik het niks.

3.0- Leuk, absoluut geen tijdverspilling, maar niet voor herhaling vatbaar.

3.5- Deze film komt in aanmerking voor een plaatsje in mijn kast, ik wil hem zeker vaker zien, ook al is het niet de beste aller tijden. Zeker tof als ik me eens een keer verveel.

4.0- Deze film moet iedereen zien, zonde als je deze mist! Goed verhaal, spreekt me aan, maakt emoties los, ik zit er helemaal in.

4.5- Wauwie! Nog een keer, nog een keer! Niemand krijgt me van mijn stoel voordat deze film afgelopen is. En daarna ga ik iedereen af om samen deze film te kijken.

5.0- Ik vergeet álles om me heen. Dit is hét moment! Perfect, geweldig, ultiem! Al moet ik nog zo nodig, ik ga niet naar de wc voordat ik deze film helemaal afgekeken heb. Aan het eind zit ik minstens een kwartier na te genieten en kijk ik alle extra's die er op de dvd staan of in de bioscoop lees ik de gehele aftiteling. Ik kan mijn mond de komende week niet meer houden over deze film.

Legan

• 18121 messages
  • 4947 votes

0,5* = (0,5 - 1,5) :

Wees trots op jezelf als je dit bijna uitgestorven ras ooit te zien krijgt. Want zoiets kom je meestal maar eens in je leven tegen!

1,0* = (1,5 - 2,5) :

Elk jaar komt er ergens wel een abominatie ter wereld dat zijn weerga niet kent.

1,5* = (2,5 - 3,5) :

Sommigen zijn gewoonweg zo verdorven dat tijdens het schijnproces de brandstapel al in gereedheid wordt gebracht.

2,0* = (3,5 - 4,5) :

Heb medelijden met deze verdwaalde zielen want ze bedoelen het goed.

2,5* = (4,5 - 5,5) :

Velen nemen de makkelijke weg want hoewel ze het wel kunnen, willen ze gewoonweg niet.

3,0* = (5,5 - 6,5) :

Deze zijn zo gewoon dat ze je eigenlijk niet eens opvallen.

3,5* = (6,5 - 7,5) :

Opvallen zullen ze zeer zeker maar echt herinnert worden nauwelijks.

4,0* = (7,5 - 8,5) :

Een voorbeeld voor eenieder maar slechts aan een select aantal voorbehouden.

4,5* = (8,5 - 9,5) :

Verschijningen die zozeer schitteren dat men de ogen bijna moet afwenden.

5,0* = (9,5 - 10,0) :

Werp jezelf neder ter aarde in aanbidding.

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Tegenwoordig beoordeel ik alleen nog maar met hele sterren.

1* = Het dieptepunt tot gewoon slecht. Film is irritant, extreem saai of je valt tijdens het kijken in slaap.

2* = Matige film, heeft niks nieuws te bieden, het oogt allemaal wat saai. Aan het einde van de film denk je: Mwah.. jah..

3* = Gemiddelde film, het was een leuke ervaring om deze film eens te zien. Verder niks bijzonders aan.

4* = Erg goede tot supergoede film. Tijd ging snel voorbij, het verhaal was sterk, de acteurs overtuigden en de film liet je met een goed/slecht gevoel achter(hangt ervanaf wat voor film het is).

5* = Fantastische tot perfecte film. Film wist je van begin tot eind te pakken, de film blijft nog zeker een paar dagen in je hoofd zitten. Alles van de film van muziek tot camerawerk was dik in orde. De film wordt gelijk aan je "kopen lijstje" toegevoegd.

HaanHoen

• 107 messages
  • 384 votes

Ook maar eens een overzicht gemaakt:

0,5: In deze categorie valt alleen het grootste bocht dat er op de markt is. Heeft helemaal niks te bieden en er is werkelijk geen positief punt te noemen. Een kwelling om naar te kijken, en ik zou de dvd nog niet meenemen als ik geld toe kreeg.

1,0: Waardeloze creatie, en bij het kijken zit ik alleen nog maar te wachten op het einde. Af en toe nog een positief puntje te noemen, maar dat is het dan ook.

1,5: Slechte film, schiet op veel punten te kort, erg saai en wist nergens te boeien. Al zit hier vaak toch nog wat positiefs aan dat de vorige 2 categorieën niet hadden.

2,0: Onvoldoende. Soms een goed concept, dat veel beter uitgewerkt had moeten worden. Ik irriteer me bij het kijken aan veel punten.

2,5: Voor mij nog net aan voldoende films. Over het algemeen heel matig, maar had vaak toch nog wel wat aardigs te bieden. Kijkt over het algemeen wel weg. Veel 'familie' films voor een zondag middag vallen in categorie.

3,0: Hele aardige film om eens gezien te hebben maar weet geen grote indruk achter te laten. Vaak wat gewonere makkelijk wegkijk filmpjes of gewoon degelijk vermaak voor een avond met mensen die wat minder artistieke films kunnen waarderen.

3,5: Hele degelijke films, die absoluut geen straf zijn om te kijken, maar een artistieke topper is het niet. Vaak erg leuk vermaak, of een leuk concept met een wat mindere uitwerking.

4,0: Vaak zeer goede films, die veel te bieden hebben, en genoeg in valt te ontdekken, maar op sommige punten toch net wat mistten. Bijzonder zijn ze echter wel altijd, en vaak wil ik ze in de collectie opnemen.

4,5: Zeer bijzondere en geniale film. Vaak ontzettend knap uitgewerkt, en in de film valt van alles te ontdekken. Sterk op vele punten, al valt er soms nog een opmerking te plaatsen bij bepaalde aspecten.

5,0: De volmaakte film. Laat nergens te wensen over. Alles was perfect uitgewerkt, en de film weet een gigantische indruk achter te laten. Alles om je heen wordt vergeten tijdens het kijken. Vaak heeft de film ook een grote persoonlijke waarde, zoals bijvoorbeeld Castle of Cagliostro voor mij (jeugd sentiment en tevens voor mij het opstapje naar Japanse cinema)

...!!john!!...

• 544 messages
  • 0 votes

Het is eigenlijk heel moeilijk te zeggen hoeveel een ster bij mij waard is.

Ik kan alleen deze 3 beschrijven de rest van de stemmen zit er tussen in .

0.5* is zwaar waarde loos

3* / 3.5* is een film waar ik me goed me kan vermaken

5* een levens ervaring,of een belangrijke les

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Hier een lijsje van de waarderingscijfers zoals ik ze toepas.

5* = meesterwerk

4,5* = uitstekend

4* = zeer goed

3,5* = goed

3* = redelijk, gemiddeld

2,5* = matig

2* = zeer matig

1,5* = slecht

1,* = zeer slecht

De waardering van 0,5* zijn normaal voor films die ik zo slecht vind dat ik ze niet afkijk. Omdat ik allen mijn stem uitgeef voor films die ik tot het einde toe gevolgd heb, wordt dit waarderingscijfer door mij daarom niet gegeven.

NielsP

• 29 messages
  • 205 votes

Onder de 2.5 is een film zowiezo slecht.. Zodra hij onder de 2.5 zit, heeft ten eerste het verhaal me zeker niet geboeid, maar ging het ook de mist is als het op filmtechnieken draait en/of acteerpresaties. Films kunnen dus al snel onder de 2.5 zitten bij mij en vanaf dan kijk ik naar dingen zoals acteerpresaties, die dan een verschil kunnen maken tussen 1.5 en 2.

Boven de 3.0 zit zeker goed en hoe hoger het gaat, des te meer ik van de film genoten heb / des te vaker ik deze film nog wil zien, of heb gezien. Zodra ik een 4.0 geef, gaat het om echt hele goede, leuke, emotionele, grappige, etc films die echt sterk aan te raden zijn.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

0.5* = Verschrikkelijke film, geef ik niet zoveel omdat ik hem meestal dan niet uitkijk en ik kijk alles of ik stem niet.

1* = Sloeg erg tegen.

1.5* = Nog altijd zeer erg.

2* = Vrij matig, er had meer met gedaan kunnen worden.

2,5* = matig niet genoeg uitgewerkt.

3* = Heb me wel geamuseerd.

3,5* = Vrij vermakelijk.

4* = Zeer goede film.

4.5* = Prachtfilm (eigenlijk horen de meeste van mijn 4.5* films tot de 5* films maar er is maar één perfecte film voor mij en soms mis ik toch iets aan de 4.5* films. Vaak iets kleins maar toch, het belet me om de volle pot te geven.

5* = Er is maar één perfecte film voor en dat is The Godfather. Dus ook de enige film met een 5*

redondo

• 58 messages
  • 179 votes

-2,75 = Vaak niet de moeite waard om te kijken.

2,75 - 3,25 = Leuke/vermakelijke film. Leuk om een keer gezien te hebben maar verder niet echt bijzonder.

3,25 - 3,75 = Erg goede/vermakelijke film. De moeite waard om een keer te zien.

3,75 - 4,25 = Hele goede films. Films die iets speciaals hebben. Een bijzonder verhaal of een ijzersterk verrassend einde.

4,25+ = Zijn unieke films. Ik ben van mening dat mensen te snel een film 5.0 sterren geven.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jij kan een 2,75 of een 4,25 uitdelen? Knap...wij niet.

Avitas Sibannac

• 521 messages
  • 621 votes

0.5 *: schandalig slecht (1/10 ; 1,5/10)

1 *: dikke flop, rotzooi (2/10 ; 2,5/10)

1,5 *: (op een beperkt aantal scènes na) slecht (3/10 ; 3,5/10)

2 *: onvoldoende, zwak (4/10 ; 4,5/10)

2.5 * met de hakken over de sloot, maar (net) voldoende (5/10 ; 5,5/10)

3*: redelijk/onderhoudend (6/10 ; 6,5/10)

3.5 *: goed (vanaf hier wordt het eigenlijk pas echt interessant en dan nog niet in alle gevallen) (7/10 ; 7,5/10)

4*: zéér goed (8/10 ; 8,5/10)

4,5*: schitterend (9/10 ; 9,5/10)

5*: perfectie (zéér zelden) (10/10)

thunderball

• 5880 messages
  • 1414 votes

Ik doe nooit zo moeilijk, maar pak gewoon alles x2.

vijf sterren is een tien en dus fantastisch in zijn genre.

vier sterren is dus een acht

drie sterren een zes

en 2,5 een vijf en vanaf daar zitten we op een onvoldoende.

enz, enz.

Volgens mij is dit ook de enige logische beoordeling, dus mensen die bv 2,5 ster aan een film geven en zeggen dat ze dit nog wel als een redelijk film beschouwen en dit als net een voldoende zien begrijp ik niet helemaal.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

0,5 * : Ergerlijk

1,0 * : Afzichtelijk

1,5 * : Saai

2,0 * : Aandoenlijk

2,5 * : Onderhoudend

3,0 * : Respectabel

3,5 * : Fascinerend

4,0 * : Hypnotiserend

4,5 * : Ontroerend

5,0 * : Grensverleggend

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Avitas Sibannac wrote:

2.5 * voldoende

3*: matig

? Klopt dat wel?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.