- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke versnapering bij welke film?
Welke versnapering bij welke film?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Eet jij het dan bescheiden of graai je er op los haha (denk ut laatste, geintje)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik eet heel netjes en zachtjes, want ik ben te druk met lege cola flesjes smijten naar vervelende pubers in de zaal.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik had honger en de appel, de banaan en het yoghurtje waren al op, dus ik zit een vlamtosti te eten nu! Héérlijk die dingen.
goelian
-
- 217 messages
- 323 votes
Moeilijk haha.
Ik begin meestal een filmpje met een zak chips en een glas cola. Als ik geen trek meer heb zet ik het weg en zet ik een bak koffie. Na chips en cola krijg ik gewoon trek in koffie, raar maar waar. 
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
Ik begin meestal met een zak chips met een cakeje, vervolgens een banaan met een snelle jelle, ten slotte crackers met filet american en een blok oude kaas:)
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
@ jazzzz
Ik neem aan dat je ook wat drinkt? Het gaat natuurlijk over wat je eet, maar vermelding van drinken zou ook leuk en misschien een tip zijn.
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
Owja:P. Meestal begin ik met dubbel fris orange (sowieso de lekkerste), vervolgd door het lekkerste Nederlandse biertje, Hertog Jan (in combinatie met het blokje kaas en de crackers filet american, mjammie).
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
En als ik naar de bios ga koop ik van tevoren (in de supermarkt ernaast) een grote zak gele M&M's met een fles Coca Cola.:)
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
In de bios alltijd de Doritos + 0,5L cola/bier combi voor 2 personen. Als ik niet zo'n honger heb mag degene naast me ook een chipje 
Thuis eet ik niet zo vaak onder de film omdat ik vaak zonder ondertiteling kijk en met gekraak in je mond kun je niks horen. Maar anders wel eens chip + cola/bier/water/ijsthee. Ligt eraan wat er koud staat.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vanavond is mijn televisie-avondje. Het is dan wel geen film, dus weet niet of het in dit topic thuishoort, maar ik heb flink wat te snacken gehaald. Donderdagavond is de enige avond in de week dat ik ongezonde dingen mag, dus ik ga lekker ongezond doen! 
Ik heb gehaald: Ketjapballetjes (van die gehaktballetjes met ketjap erin verwerkt die 2 minuten in de magnetron moeten
), frietjeschips, red bull, dummy's, een twix en een pizza salami.
Dat wordt smullen! 
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Haha, nee. Jij gaat voetbal kijken vanavond. Ik niet. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Bij mijn lijstje mag zoute sticks er ook bij. Een leuke alternatief als je geen chips hebt.
jazzzz
-
- 579 messages
- 870 votes
Vanavond is mijn televisie-avondje. Het is dan wel geen film, dus weet niet of het in dit topic thuishoort, maar ik heb flink wat te snacken gehaald. Donderdagavond is de enige avond in de week dat ik ongezonde dingen mag, dus ik ga lekker ongezond doen! 
Ik heb gehaald: Ketjapballetjes (van die gehaktballetjes met ketjap erin verwerkt die 2 minuten in de magnetron moeten
), frietjeschips, red bull, dummy's, een twix en een pizza salami.
Dat wordt smullen!
De enige dag!!? Ik eet elke dag chips, chocola e.d...
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Ik eerst ook, totdat ik het niet meer mocht van de dokter. Eigenlijk mag ik niet eens 1 dag zondigen, maar kan het toch niet laten.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Doe mij maar een kannonetje, bijna hetzelfde.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Vanavond maar vegetarische snacks voor mij. Zelfgemaakte notenpasta met pesto, dit uitsmeren op een halve komkommer (in de lengte gesneden). Daarnaast wat gevulde tomaten met zelfgemaakte guacamole, en als drank groene thee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jij eet spareribs tijdens het filmkijken? 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Poeh VET nog wel. Doorregenlappen tijdens het film kijken? of lekkere vette braadworsten? je moet er maar van houden hé 
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Jij eet spareribs tijdens het filmkijken?
Bij films als Piranha wel ja 
Verder vaak Frikandellen, bitterballen, Kroketten, Mini-snacks, patatje soms ook, chips, kaassoufles, Pizza, ovensauzijcenbroodjes en tegenwoordig zijn de vlammetjes er ook bij gekomen.
Met mayo natuurlijk
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Dat broodje braadworst zie ik wel zitten, de doorregen lappen heel wat minder haha. Spareribs is ook maar onhandig, die doen we erna of ervoor.
Verder profiteert een vroege film van een biertje en een late van een whisky. Daarbij allerhande snacks. Chips, japanse mix, popcorn, vlammetjes, mini frikandellen. Zelden M&M's, hoewel ik groot liefhebber ben, is het niet de meest ideale combi met bier. Dat terwijl ik het in de bios dan weer wel doe.
Edit: Barbaar, vlammetjes met chili saus man!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Vlammetjes! 
Ben tegenwoordig helemaal into de vlamtosti's (tosti met ham/kaas en hetzelfde pittige gehakt dat ook in vlammetjes zit) mayo! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Sinds vandaag voor het eerst ipv chips, snacks en chocola het gedaan met rijstwafels en crackers, met daarbij een zelfgemaakte smoothie en een proteineshake. Wel een stap achteruit maar zeker te doen
. De toon is gezet.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Noem dat maar 2 stappen achteruit, vooral die smoothie. Straks ga je nog wortels eten tijdens de film...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het moet niet gekker gaan worden, een konijn dat wortels gaat lopen bashen
.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes

eh ja, uit schaamte kom ik hier gewoon niet meer in dit topic ofzo. 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Achja alles is beter dan uit je neuspeuteren of nagelsbijten en dit vervolgens opeten tijdens de film...