- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Als jij regisseur zou zijn...
Als jij regisseur zou zijn...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Leading Roles:
Naomi Watts
Zhang Jingchu
James Franco
Supporting Roles:
Scarlett Johansson
Toshiro Mifune
Jack Nicholson
Ernie Hudson
Miguel Ferrer
Director(s): David Lynch & Shinya Tsukamoto
ellen haan
-
- 53 messages
- 29 votes
dan zou ik een komedie regiseren met rowan atkinson
John cleese, jim carey, em steve martin. Lijkt me geweldig 2 x engelse humor en 2x amerikaase humor bij elkaar lachen verzekerd.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Stijn Vreven in een cameo als Indiaan.
Maakt niet uit in wat voor een setting: hard-boiled detective-film, postmoderne western, romcom:
Stijn Vreven als Indiaan.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
een ultieme droom om met de volgende 6 acteurs 1 film te maken:
Norton, Pitt, Depp, del Toro, De niro en Pacino.
Kweet niet wat voor verhaal, maar als er ooit een film komt met die 6 erin..
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Good guy: Johnny Depp als supernerd en Eric Bana als politieheld.
Bad Guy: Brad Pitt als ultieme *ssh*l* en Orlando Bloom als dom hulpje
Girl: Cameron Diaz en Emma Watson
Verhaal: IMDb en MovieMeter zijn de twee grootste sites op filmgebied. Omdat hoofd van IMDb Jake (Pitt) liever geld telt dan de site te verbeteren en hoofd van MM Jordy (Depp) zijn creatieveteit in MM steekt raakt IMDb achter op de veel beter lopende site. De vestiging van MM zit in London (internationaal) en Bloom word erop uitgestuurd om undercover te gaan. Als Bloom zijn werkje verprutst en MM beter blijft geeft Pitt hem de opdracht Jordy te doden. De dochter van Pitt (Watson) voelt zich er niet goed over en schakelt rechercheur Bana in. Die gaat samen met Depp opzoek naar de boosdoener in het MM-bedrijf. Als Bloom bijna gepakt word moet hij van Pitt de vrouw van Jordy ontvoeren (Diaz). In een spannende film vol actie en wraak spetteren de hoofdpersonen (behalve Bloom) van het scherm af..In 2007 komt het vervolg.
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2285 votes
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Good guy: John Travolta
Bad Guy: Brad Pitt
Girl: Julia Roberts
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Batman, the musical
Met Ali G. als Batman, Eminem als zijn hulpje en George Lucas als de Butler (ontwerper van rare gadgets en snelle voertuigen).
Bassie (van Adriaan) als the Joker.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Vreemde keuzes voor het camerawerk.
Huh? En dat zeg je met Roberts in de hoofdrol?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Niet echt een origineel gegeven Eminem als Robin maar voordat ik dit topic weer te serieus neem.
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Dan zou ik alleen maar mooie natuurdocumentaires en documentaires over wild leven maken.
Don Gertus
-
- 1543 messages
- 0 votes
Huh? En dat zeg je met Roberts in de hoofdrol?
Dat dat vreemd is, is te vanzelfsprekend om te posten.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Niet echt een origineel gegeven Eminem als Robin maar voordat ik dit topic weer te serieus neem.
Nee, Bassie als Joker ook niet
. maar wel een stuk interessanter dan als die Boy: Brad Ptt, Girl: Julia Robberts achtige films die het gros voorstelt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Daar heb je een punt en Bassie als Joker is natuurlijk geniaal gecast. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Misschien zou de vraag moeten zijn; "als jij producer zou zijn..." Dan zou ik heel graag David Lynch het boek Vurt van Jeff Noon laten verfilmen. Niemand schijnt dat boek te kennen maar het is echt super weird en bizar. Op de kaft wordt het omschreven als "Alice in wonderland meets Clockwork Orange".
Voor de hoodrollen niet al te moeilijk doen gewoon nieuw fris talent de kans geven.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Vurt
. Inderdaad, niemand lijkt dat boek te kennen, erg jammer, want indrukwekkende literatuur. 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Ja en ik weet bijna zeker dat het echt een superfilm zou kunnen opleveren.
Onderhond ken je trouwens http://www.leeoconnor.com/ die gast heeft er een leuke webcomic van gemaakt.
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
dan zou ik 'Vertraging' van Tim Krabbé eindelijk verfilmen, maar wel het verhaal- het einde- aanpassen.
Hoofdrollen:
Gene Bervoets, Renée Fokker
Camerawerk: Benoît Debie
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Leuk Topic
.
Good Guy = Eric Bana
Bad Guy = Russel Crowe
Girl = Kate Beckinsale.
- Strijd tussen Hel & Hemel.
De poorten van de hel gaan open en de gure Uruk-hai / --Alienachtige legers Marcheren richting de Poort van de Hemel onder de leiding van Satan Himself. ( Crowe)
Intussen Mobiliseert God zijn elf-achtige wezens ( deze gekleed in lange witte gewaden) om de ultieme strijd aan te gaan die voor de poort van de Hemel zal gaan plaatsvinden.
De generaal van het Hemelse leger ( Bana) zal ervoor moeten zorgen dat geen een iemand van het Satanische leger voet zet binnen het Hemelse Koningrijk.
Indien dit toch gebeurt zal zowel Hemel als Aarde verdoemt zijn en zullen de poorten van de Hel nooit meer sluiten.
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Als ik regisseur zou zijn, dan zou ik een paar verschillende acteurs gebruiken die ik bij elkaar vind passen zoals:
- Brad Pitt & John Travolta
- Michael Madsen & Christian Bale
Maar ik zou dan het liefste een leuke misdaad-komedie maken waarbij het erg overdreven wordt gespeeld 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Joaquin Phoenix (good guy)
Edward Norton (bad guy)
Jamie Lee Curtis (girl...uiteraard)
en Brad Pitt in een bizar bijrolletje 
soort film: seven-achtige thriller zonder clichés
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Dus niet Se7en achtig ?
mja, wou gewoon ff een voorbeeldje geven om duidelijk te maken wat voor 'n film het zou zijn. maar idd, géén kopie van seven.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Een leuk slasherfilmpje a la John Carpenters Halloween, met een onbekende Nederlandse cast, en al mijn bekende figurantenkennissen, en voor mezelf een klein rolletje als iemand die vermoord wordt. Of natuurlijk de serial-killer spelen. En met een verhaal waarin een beetje een pscyhologische achtergrond inzit, net zoals in bijv Friday the 13th of Silent Night Deadly Night.
die Lange
-
- 228 messages
- 0 votes
good guy: sean penn
bad guy: jim carrey
girl: uma thurman
film met twee verhaallijnen, een komische met jim carrey en iets 'thriller-achtigs' met sean penn, die op het einde bij elkaar komen doordat beide acteurs iets hebben met uma thurman, een beetje in de stijl van tarantino
beyron
-
- 76 messages
- 186 votes
Good Guy: Sean Penn, Brad Pitt
Bad Guy: Kevin Spacey
Girl: Naomi Whatts
In een psychologische thriller. Spacey is het best in rollen van een 'intelligente' badguy.
Sean Penn zou nogtans ook sterk zijn als Bad Guy, maar meer in een uitgesproken rol (zoals Mystic River)
Brad Pitt kan nu eenmaal ALLE rollen aan.
En Naomi Watts is gewoon de beste actrice van het moment.