- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Niels_G60
-
- 71 messages
- 4 votes
Kan niet wachten tot ik van de zomer weer naar het zonnige Salou vertrek 
stinissen (crew films & series)
-
- 23442 messages
- 76929 votes
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ga deze zomer waarschijnlijk met vrienden op vakantie , word leuk !
stinissen (crew films & series)
-
- 23442 messages
- 76929 votes
kos
-
- 46692 messages
- 8850 votes
Je dacht, ik doe iets camouflerends aan in het oerwoud?
.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ja, camouflagetechnieken met fluo kleding aan. 
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Tussen Kerst en Nieuw ben ik een weekje naar Kopenhagen/Malmö geweest. Vooral koud en veel sneeuw... Maarja, dat weet je als je daar naartoe gaat rond deze tijd. Mij viel overigens op dat Zweden het laten merken als ze niet zo tevreden zijn met hun auto:
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
ff een weekje wintersporten..je gaat gewoon deze site missen 
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Ik ben net een week terug uit Slowakije.
Mijn oom is daar heen verhuisd, omdat hij daar een vrouw heeft ontmoet. Het is daar erg leuk, maar ze weten daar niks van films 
Het is daar alleen wel koud (-10). Maar er zitten daar wel leuke meisjes en ik kom daar minimaal 1x per jaar, dus sommige mensen ken ik daar wel
En ze hebben daar hele rare gewoontens... Ze zijn daar erg bijgelovig en ze zoenen je al voordat ze je kennen... Dat is soms leuk, maar als je een jongen leert kennen, piep je wel anders 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Tussen Kerst en Nieuw ben ik een weekje naar Kopenhagen/Malmö geweest.
(afbeelding)
En nu denkt iedereen: gaat Speedy iets zeggen over die nummerplaat? NEEN DUS!!! 
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
mijn vakantie in februari komt ook weer lekker dichtbij!!! 10 dagen naar Gambia!! yes 
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
In februari ga ik lekker op wintersport in Oostenrijk. 
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2596 votes
Spreekt me allebei ook wel erg aan. 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
In juli ga ik 2 weken naar IJsland, wiiiiiiiiii
.
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
net terug van Ostenreich..heerlijk ski-weer gehad..en nu wachten op mei..ga ik mooi 21 daagjes naar de V.S...iemand tips (universal studio's of iets in die trent)?
Remi
-
- 6720 messages
- 0 votes
Rare jongens die Slovaken... 
jup... 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Zometeen 10 dagen naar Oosterijk met school 
Ik heb er zo een zin in, want ik ga voor get eerst op wintersport, aangezien ik niet kan skieen of snowboarden ga ik maar gewoon snowboarden 
Ik ga naar Uttendorf en zit in het huis Innerwiesen
Ga om 9 uur weg (van huis, naar school) en ga op school rond 10 uur weg, het is slecht weer in Oosterijk dus hopelijk klaart het wat om en zijn de wegen begaanbaar 
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Zo, leuke schoolreis zeg 
Zelf ga ik morgen ook 10 dagen weg. Eerst 1 dag in Ljubljana (Slovenie), vervolgens 5 dagen skieen en feest in Maribor (Slovenie) en dan nog anderhalve dag carnaval in Rijeka (Kroatie)
Dat betekent wel 10 dagen geen films
, maar als ik thuiskom ligt Rocco e i suoi fratello te wachten 
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Veel plezier. Ik heb nog geen vakantie, maar over ruim een week....... carnaval!
Ik heb zo'n idee dat er hier weinig carnaval liefhebbers zijn...
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Ik vier in Holland nooit carnaval, maar in Rijeka schijnt het het 2 na grootste carnaval ter wereld te zijn. Ik ga meer voor het skieen in Maribor, carnaval is extra, k zie het wel
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Love it. Wij hebben hier, in alle eerlijkheid, (na Aalst natuurlijk) één van de mooiste carnavalsoptochten van Vlaanderen.
Officiële site Carnaval Ninove.
Kom even langs op zondag 5 maart aanstaande en laat je aangenaam verrassen. Voor de echte feestvierders op maandag vanaf 19 uur tot dinsdagnamiddag 15 uur in de ganse binnenstad. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Carnaval zitten we elk jaar op te wachtten man.
.
Zuipen, feesten & los gaan..................
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Ga vier dagen naar het Duitse plaatsje Lennep dus zal zondag pas weer online komen op moviemeter.. 
Achilles
-
- 1049 messages
- 218 votes
ga dinsdag 20 dagen naar Florida...iemand tips?
Thailand