- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Ik ben ook weer terug uit Turkije. Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en zal vanaf nu weer actief zijn op moviemeter! 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Terug uit Hongarije na een gare busreis. Budapest is mooi, de Hongaren niet heel erg vriendelijk en spreken over het algemeen slecht hun talen. Duits wil meestal wel lukken maar met Engels hebben ze meer problemen. Nu maar even op die busreis films stemmen.
Menni
-
- 1762 messages
- 0 votes
'de Fransen', 'de Hongaren', gaat weer lekker jongens.. Gek he, dat 'de toeristen' ook reputaties opbouwen.
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Zaterdag vertrek ik per fiets naar Mainz. Heb er erg veel zin in!! Mocht ik bij de pakketservice ergens aan de beurt komen, sla me dus maar even over.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Mocht ik bij de pakketservice ergens aan de beurt komen, sla me dus maar even over.
Te laat, die is van gisteren al vertrokken. 
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Ik ben ook terug uit Hongarije
Heerlijke vakantie gehad en zal nu wel weer hier veel te vinden zijn 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ja, welkom terug!!
Zekr behoorlijk warm in hongarije? en btw nog naar de GP van Hongarije geweest ? (F1)
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Laatste paar dagen dat ik er was was het zo'n 30-35 graden, minstens. Naar de F1 ben ik niet geweest, daar was het me iets te warm voor. In Budapest zelf was het ook niet echt te houden, uiteindelijk dus vooral veel terrasjes gezien
.
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Bij mij was het in Hongarije ook zo lekker warm en ik heb ook de F1 links laten liggen. Een koel biertje was een prima vervanger. Ik had anders 2 uur met de trein moeten reizen om die autootjes te zien en dat vond ik net iets te veel van het goede 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Zondag terug van Chersonissos (Kreta).
Absoluut een van de betere oorden waar je heen kan gaan. Heerlijk weer (graden 35+, wat ontzettend lekker is aan het srand). Altijd wat te doen. Uitgaan is zeer goed (bijna 24 uur per dag, zolang er geen stroomstoringen zijn). Eten is wat minder (dus alleen voorgerechten bestellen die zijn wel erg lekker).
Ik zit er nu al aan te denken om volgend jaar maar weer eens te gaan. Alles boven verwachting!
Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Ik ben vorig jaar ook naar Chersonissos geweest.
Inderdaad een prima vakantiebestemming. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Matig eten in Griekenland? Nooit wat van gemerkt. Zowel op Kos als op Kreta heb ik heerlijk gegeten. Vooral erg veel souvlaki, mmm wat lekker
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Apart
ik was er 2 jaar geleden, vond het (doordat ik met vrienden was) erg gezellig, maar vond het qua uitgaan enzo nogal droevig. Alleen maar Nederlanders, gemiddelde leeftijd van 17, 1 vrouw op 5 mannen, 2 weken lang in elke tent precies dezelfde muziek, mij zie je daar niet meer.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Haha hmm das raar! ik heb weinig jonkies gezien! Dat vond ik juist wel aardig!
Vrouwen gehalte was inderdaad wat minder maar dat heb je overal.... Hoewel de scandinavische vrouwen waren aardig vertegenwoordigd!
. Die zijn echt gek in hun kop!
Muziek kan wel kloppen!
Soms wordt je doodziek van de herhaling! Maar dat is voornamelijk in de kroegjes. (en ik haat kroegen, daar heb je de meest onsympathieke en saaie mensen zitten)
Maar mijn voorkeur ging voornamelijk uit naar de hardstyle/hardcore tentjes. Dat was dik in orde.
Scandinavische kroegjes. Dat is pas apart.
Scandinaviers kunnen het nummer 'watskeburt' gewoon meezingen
Haha ik heb nog nooit mensen zo uit hun dak zien gaan op een nederlands nummer.
Tich
-
- 130 messages
- 176 votes
Ik ben 't met Jordy eens, veel te veel Nederlanders in Chersonisos. Ben dinsdagochtend teruggekomen van 2 weken eiland hoppen in Griekenland (Kreta, Samos, Mykonos), en ik vind 'Friet van Piet' toch echt te ver gaan! Overigens vind ik Grieks eten bijzonder smakelijk. 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Ik vind het echt belachelijk dat er inderdaad van die irritante Nederlandse eettentjes en (apres ski)kroegjes zijn! Met name Het Hof van Holland (Chersonissos). Er zijn teveel mensen die zich hierbij zweren. Blijf dan thuis. Je bent nog meer in het buitenland als je gewoon naar Amsterdam gaat.
Apres-ski kroegjes
What the f**k! Het is 35 graden! Ga je een apres-ski feest geven. Komt dat mega irritante nummer “Wij gaan skieen!!” hoor je die hele kroeg in ene “Apres skieen!!!” Wat bezielt deze groep mensen. Ik begrijp nu waarom iedereen zo hoerentoeters lam als een kudde opeengestapeld in de kroegen staan.
Haha verder was het super!! Zolang je maar deze kroeg en de hele straat ontloopt. Volgend jaar zeker weer!
jordybeukeboom
-
- 6797 messages
- 2423 votes
Groetjes vanuit Lviv (Oekraine)
Als je wilt wetren wat ik daar nou moet, kijk dan op http://www.aegee-lviv.iatp....
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Morgen ga ik naar de Ardennen, zodra ik terugkom ga ik naar praag en als ik dan terug kom ga ik naar Duitsland dus jullie zullen me de komende 3 weken moeten missen
...
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Aahh lekker, ardennen, mooi gebied daar!
Veel plezier uiteraard 
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Hadden jullie niet wat rustiger aan kunnen doen tijdens mijn vakantie? Ik kom net terug van een weekje België, maar kan er meteen een week achteraan plakken om de updates te lezen. (Ik denk dat ik er deze keer maar een paar oversla) 
Fantastisch land trouwens, België 
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Apart
ik was er 2 jaar geleden, vond het (doordat ik met vrienden was) erg gezellig, maar vond het qua uitgaan enzo nogal droevig. Alleen maar Nederlanders, gemiddelde leeftijd van 17, 1 vrouw op 5 mannen, 2 weken lang in elke tent precies dezelfde muziek, mij zie je daar niet meer.Ah, herkenbaar! Ik ben vandaag teruggekomen en ik heb het fantastisch naar m'n zin gehad. Maar idd, het uitgaan is niet geweldig. Ze mogen wel wat creatiever zijn met de muziek, iedere avond overal dezelfde playlist
Maargoed, daar was ik al op voorbereid en ik heb geprobeerd me er niet aan te storen en das nog aardig gelukt ook. Als je maar genoeg zuipt
Idd belachelijk veel nederlanders. Ik ben zeker 40 (!!) bekende van me tegengekomen, bizar 
De boulevard is wel harstikke leuk met al die terrasjes/restaurants direct aan zee. Starbeach vond ik ook leuk, had verwacht dat ik er geen ruk aan zou vinden (zatte jongeren die drankspellen op het strand doen enzo, maar dat was gelukkig niet zo, hing wel een relext sfeertje) En voor de rust heb je er tig kleine strandjes.
Verder quads gehuurd en lekker over het eiland gecrossed. Ook eens een keer op waterscooter gegaan, erg tof. Heb me dus al bij al prima vermaakt en ik baal dat ik thuis zit nu, zit nog helemaal in de vakantieroes
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Je komt wel op een juist moment terug wat betreft het weer! Dat verzacht wel wat denk ik.. 
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Gisteravond laat teruggekomen uit de Ardennen en morgen om 12 uur moet ik op schiphol zijn want dan ga ik naar Praag 
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Welkom terug, en veel plezier op je volgende trip
.
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik zoek nog een invulling van mijn weekend vanaf de 26e. Wie heeft er tips over sites met last-minutes? (betrouwbaar en goedkoop) Graag de prijzen inclusief vliegen en accomodatie.
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Je komt wel op een juist moment terug wat betreft het weer! Dat verzacht wel wat denk ik.. 
Hehe, het weer was flink klote hier hoorde ik, doet me goed 
Da Jando
-
- 1383 messages
- 1062 votes
Ik zoek nog een invulling van mijn weekend vanaf de 26e. Wie heeft er tips over sites met last-minutes? (betrouwbaar en goedkoop) Graag de prijzen inclusief vliegen en accomodatie.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Wat is het goedkoopste?