- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
Of ik moet doen wat jij zei, spullen op laten sturen naar NL. Maar denk dat het versturen van Mr Popper meer kost dan hij zelf gekost heeft.
Daar ben ik ook bang voor.
Ik heb vandaag toevallig weer een bestelling in de US gedaan (spullen voor mijn westernverzameling)
Postage costs are killing me 
(poor mr. Popper)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha, Avenue Q.. Nouuuu... Ik zag er zo tegenop, dat het reuze meeviel. Dacht dat 't net zo irritant zou zijnn als de Muppets, maar gelukkig totaal niet. Was best leuk zelfs. Hele goede acteurs, leuke stemmetjes en de poppen waren ook grappig (niet allemaal maar ok, in een film vind je ook niet elk personage leuk). Enige nadeel was dat sommige liedjes te lang duurden en dat het stervenskoud was. De airco stond vol open, waardoor je echt constant met de kou bezig was. Ik had een jurkje aan en geen vest bij me, dus was best vervelend. Maar verder dus leuk.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Goh, leuk! Ik ga in de zomervakantie naar Canada (omdat er daar familie woont) en we gaan misschien ook een paar daagjes naar New York of Dallas. Mijn broer en ik willen naar New York en mijn ouders willen Dallas zien. Ik ga ze proberen te overtuigen voor New York.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Cool! Zeker doen. New York is geweldig. De mensen hier zijn zo leuk, ze spreken je gewoon aan ookal kennen ze je niet. Zeggen ze dat je een leuk truitje aan hebt of vragen ze of ze moeten helpen als je de weg zoekt. Ontzettend vriendelijk.
Enige wat ik niet ga missen, zijn die knoerharde en irritante sirenes de hele dag door, de vele trappen die je per dag loopt, en de smerige benauwde lucht in 't metrostation. 
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
Cool! Zeker doen. New York is geweldig. De mensen hier zijn zo leuk, ze spreken je gewoon aan ookal kennen ze je niet. Zeggen ze dat je een leuk truitje aan hebt of vragen ze of ze moeten helpen als je de weg zoekt. Ontzettend vriendelijk.
Ben benieuwd of ze dat ook aan mij zullen vragen. Ze zullen me eerder vermijden, denk ik.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Ja, sirenes zijn inderdaat irritant. Gisteren is er iemand (jammer genoeg) onder de trein gesprongen bij ons in de buurt, de hele dag door sirenes. Best irritant als je even wil slapen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Die had ik ook, maar kwam allesbehalve oprecht over.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mwoah ik weet het niet. Wij hadden met name in de stad van die korte gesprekjes met bijvoorbeeld zwaardere negerinnen of mannen die zagen dat we aan het zoeken waren. In Yellow Rat Bastard kwam een verkoopstertje naar me toe, een heel leuk en spontaan goth meisje, die begon te babbelen over mijn lengte en dat ik zo lang ben voor een meisje, of ik model ben etc. Bladiebla. Had niet echt 't gevoel dat 't fake was.
Al hebben we bijv. in supermarkten of in Chinatown wel vaker 'nep' geinteresseerde verkopers gehad waardoor je merkte dat 't puur ging om geld te vangen. Maar de 'gewone' mens op de straat vond ik toch wel oprecht.
Was een jas aan het passen, een zwart/rode, en stond mezelf blijkbaar heel kritisch te bekijken. Kwam zo'n vrouw van rond de 40 zeggen dat ie me goed stond, zij was ook gewoon aan 't winkelen.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Klinkt heel leuk ja al die bemoeials. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Haha ach, ze bedoelden 't goed, en 't was ook wel fijn af en toe wat meer aanspraak te hebben en te kunnen kletsen met anderen, behalve met elkaar.
heb wel gemerkt dat 2,5 week met een vriend(in) toch wel lang is. Altijd wel een test, zo'n vakantie.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2536 votes
5 dagen met een vriend vond ik af en toe al vermoeiend, laat staan 2 weken+.
Maarja, de Fransen zijn ook niet het allerleukste volk. Nee, ik vind Fransen helemaal niets. Enige leuke is waar ze wonen.
DBTim
-
- 854 messages
- 1151 votes
de New Yorkers zijn erg relaxte mensen ja. Ik werd alleen wel doodmoe van die schooiers die je een ritje op een paard, of de hop on hop off bus, fiets verhuur etc. wilde aansmeren. Vooral bij Central Park was dat echt niet normaal
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Amerikanen beginnen over het algemeen sowieso altijd tegen je te praten. En hele gesprekken, inclusief over hun leven en familie en wat al niet meer.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat was inderdaad irritant. Al vond ik ze in Chinatown erger, daar slingerden ze je bijna met een tas voor je hoofd of spoten ze parfum in je gezicht. Vriendin kreeg zelfs een 'rolex' tegen zich aan gemept. Aparte verkooptechniek wel.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Mwoah ik weet het niet. Wij hadden met name in de stad van die korte gesprekjes met bijvoorbeeld zwaardere negerinnen of mannen die zagen dat we aan het zoeken waren. In Yellow Rat Bastard kwam een verkoopstertje naar me toe, een heel leuk en spontaan goth meisje, die begon te babbelen over mijn lengte en dat ik zo lang ben voor een meisje, of ik model ben etc. Bladiebla. Had niet echt 't gevoel dat 't fake was.
Al hebben we bijv. in supermarkten of in Chinatown wel vaker 'nep' geinteresseerde verkopers gehad waardoor je merkte dat 't puur ging om geld te vangen. Maar de 'gewone' mens op de straat vond ik toch wel oprecht.
Was een jas aan het passen, een zwart/rode, en stond mezelf blijkbaar heel kritisch te bekijken. Kwam zo'n vrouw van rond de 40 zeggen dat ie me goed stond, zij was ook gewoon aan 't winkelen.
Het klinkt allemaal leuk, maar ik kreeg het idee dat het meer een verkooppraatje voor de stad en zijn mensen was, zo van 'kijk ons eens sociaal zijn'. Eerder dit jaar ben ik in Edinburgh geweest en daar kreeg ik wel het gevoel dat de meningen en gevoelens oprecht waren. Niet van die overdreven en verplichte social talk, maar iets waar je uiteindelijk wel wat aan hebt. Wij hebben in NY maar met een iemand echt een normaal en leuk gesprek kunnen houden en dat was een Nederlandse.
Verder ben ikzelf een nuchter persoon, misschien dat dat er ook mee te maken heeft 
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Net terug van een drietal weken rondtrekken in Bolivië met een klein stukje Peru en Chili erbij. De ideale gelegenheid om m'n nieuwe camera uit te testen. Hier enkele foto's van het landschap.

rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
My god, echt elke afbeelding zou prima als een prachtige wallpaper kunnen fungeren. Grote klasse! Uitslover 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
waanzinnige foto's inderdaad! Jeetje!
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Mooie foto's, wat voor camera als ik vragen mag?
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Jee erg mooi man, dat blauw he niet normaal 
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
echt elke afbeelding zou prima als een prachtige wallpaper kunnen fungeren.
. 'k Zie foto's liever in het groot aan een fysieke muur hangen.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ Halcyon: magnifique! Balsem voor de oogjes.
Timmy757
-
- 3365 messages
- 598 votes
Wow Halcyon wat een prachtige foto's
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Bizar hoe je met een goede camera de werkelijkheid tig keer mooier kan maken dan hij eigenlijk is.
Dat wil niet zeggen dat in dit geval de omgeving waarschijnlijk ook prachtig is.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Kan ik deze ook als postkaarten bestellen?