- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
. 'k Zie foto's liever in het groot aan een fysieke muur hangen. Dat natuurlijk ook, was meer om aan te duiden dat elke foto gewoon iets magisch heeft.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik ben weer thuis na 2,5 week! Hele leuke tijd gehad, maar ook wel fijn om weer terug in het oude, vertrouwde te zijn. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nog in mijn fototoestel, ben net thuis.
Eerst even naar mijn ouders, Spencertje ophalen en wat tijd doorbrengen met mijn vriend, daarna zal ik wat foto's uploaden.
Edit: Heb wel wat Twitterpics:
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zijn dat zonnepanelen of is het een zonnebril op die 1 na laatste foto?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat is de zonnebril die mijn vriendin gekocht had (ze is gek van zonnebrillen) en ik had hem geleend. (Alleen voor de foto, uit verveling) 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
We hebben samen ruim 1000+ kiekjes gemaakt en moeten nog foto's uitwisselen (Zij heeft de meeste foto's gemaakt), maar hier alvast een paar tripjes in NY. (En nee, zal ze niet alle 1000 hier neerzetten!
)
Times Square

Yankees (Jeter was favo
)

Sofia Vergara ontmoeten

Circle Line Cruise

American Museum of Natural History

Broadway (Avenue Q musical)

Filmopnames in onze straat

Louis en -ik ben zijn naam vergeten-, onze tipgevers wat betreft leuke activiteiten.
Top of the Rock

jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Nou je hebt ons aangestoken Eline! 
In december zijn we 10 jaar bij elkaar dus goede reden voor een reisje leek ons Dus vandaag hebben we geboekt voor 9 dagen Orlando! We vertrekken 5 december.
Voor ons de eerste keer in de States.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Mooie foto's Eline! Als het kon, zou ik direct mijn valies pakken en daar terug heen trekken.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Toffe foto's Eline! Helaas nog nooit in NY geweest, maar dat gaat zeker nog gebeuren.
@Jarno1975
Leuk! Ben er zelf slechts 3 dagen geweest, en dat was vooral pretparken bezoeken 
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
leuk! Krijg spontaan ook weer zin om in het vliegtuig te stappen richting NYC 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Dus vandaag hebben we geboekt voor 9 dagen Orlando! We vertrekken 5 december.
Voor ons de eerste keer in de States voor ons.
. Wat is er allemaal te doen op en in Orlando?
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Dat zullen wij zeker ook doen. Disneyworld, Seaworld, Universal Studios en Kennedy Space Center zijn in ieder geval must see voor ons.
Verdere goede kanshebbers zijn, Daytona Beach, een basketball wedstrijd bijwonen van de Orlando Magic, stranden aan de westkust.
We gaan ook een auto huren voor de hele week (uiteraard een cabrio).
@FillumGek: toevallig nog tips waar we de kaartjes van de pretparken het beste kunnen bestellen? Schijnbaar goedkoper om vooraf online te bestellen dan aan de poort te kopen.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
@FillumGek: toevallig nog tips waar we de kaartjes van de pretparken het beste kunnen bestellen? Schijnbaar goedkoper om vooraf online te bestellen dan aan de poort te kopen.
Wij hebben niet online besteld. Wij zaten in het dichtsbijzijnde Days Inn motel en daar stond iedere ochtend een (erg vriendelijke) kerel in de lobby die die kaartjes met korting verkoopt en geeft je verder ook info over uitjes en hoe je er kunt komen (gratis bus vervoer meende ik). En dan kan je inderdaad zo doorlopen als je het park binnenkomt 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Dat zullen wij zeker ook doen. Disneyworld, Seaworld, Universal Studios en Kennedy Space Center zijn in ieder geval must see voor ons.
Verdere goede kanshebbers zijn, Daytona Beach, een basketball wedstrijd bijwonen van de Orlando Magic, stranden aan de westkust.
We gaan ook een auto huren voor de hele week (uiteraard een cabrio).
Oei Florida is erg leuk. Orlando is erg onderschat trouwens. Je hebt daar echt gigantisch veel pretparken en er zijn zelfs meer hotels e.d. dan in New York. Ja, je zou het haast niet zeggen. Jammer dat je 9 dagen in en rondom Orlando blijft. Florida heeft echt veel te bieden. De Everglades zijn prachtig(en niet zo nat in december) en Key West is echt een tropisch paradijsje. Ook de grootste shopping mall van Florida in Fort Lauderdale is een aanradertje. Verder zijn ook de kleinere plaatsjes aan de minder populaire westkust van Florida erg leuk(Clearwater Beach, Fort Myers, Sanibel Island e.d.)
Verder zou ik ook zeker naar Seaworld gaan, leuke mix van een (gigantisch) Dolfinarium en een groot pretpark. Disneyworld is een duurder grapje, ook erg gigantisch. Disneyworld heeft gewoon een aparte ringweg daarzo in Orlando.
De kaartjes voor pretparken zou ik gewoon ter plekke bij de kleine (toeristen) winkeltjes kopen, dan krijg je ze vaak veel goedkoper dan wanneer je het online boekt.
s0062423
-
- 682 messages
- 1739 votes
Wij hebben niet online besteld. Wij zaten in het dichtsbijzijnde Days Inn motel en daar stond iedere ochtend een (erg vriendelijke) kerel in de lobby die die kaartjes met korting verkoopt en geeft je verder ook info over uitjes en hoe je er kunt komen (gratis bus vervoer meende ik). En dan kan je inderdaad zo doorlopen als je het park binnenkomt
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Man... als ik dit zo zie kan ik echt niet wachten tot de volgende zomer. Eindelijk richting Amerika dan, kan ik dat eindelijk van m'n lijstje afstrepen
. Enige plek op aarde waar ik dan nog heen wil, is Japan.
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Wij zitten in het Doubletree by Hilton (zetten ze er stoer bij
) Dit ligt pal naast Seaworld. Vier sterren dus zal wel oke zijn.
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Ik heb nu ook vakantie tot en met 1 november,
Vertrek zaterdag voor 1 maand naar Zuid Spanje.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Leuke foto's Eline! Zo te zien heb je het naar je zin gehad!
Wij zijn net ook weer thuis van een midweekje Landal. Was erg lekker en vooral erg ontspannend. Merkte toen ik er was pas hoe erg ik er aan toe was. Ook de honden hebben zich prima vermaakt!
Zo even spulletjes uitpakken.
Brix
-
- 19677 messages
- 5115 votes
@ 606
Goede reis en veel plezier gewenst.
En kalmpjes aan met die rug van je.
@ melvddonk: Ook eens iets positiefs gelukkig 
@ jarno1975
Florida is prachtig.
Lang geleden dat ik er was, maar onvergetelijk.
Ik had het geluk er bij familie te kunnen logeren, in Titusville, en van daaruit alles te kunnen bezoeken, Orlando en al die pretparken, Daytona, Kennedy Space centre (waar bijna al mijn familieleden werkten) Bush Gardens, Sunken Gardens, etc. etc.
Tijd te kort.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Glad to have you back Mel! Fijn om te lezen dat jullie 't zo fijn hebben gehad, verdienden jullie ook wel na alles van de afgelopen weken/maanden!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mooie foto's, Eline!
Ik zou Sofia Vergara ook wel willen ontmoeten 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Thanks.
Ze was echt cool. Snap wel dat zo iemand knettergek is geworden aan 't einde van de dag. Ze was maar 45 minuten daar, maar constant werd haar naam geschreeuwd door fans, echt een gekkenhuis.
Toen ik aan de beurt was, inclusief rode blosjes op mijn gezicht van de zenuwen, zei ze; Hiii how you doin' today? Dus ik stotterde iets terug van 'Euh ja goed hoor, dankjewel'.
Was helemaal flabbergasted door haar accent, het is nog leuker dan op TV. 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
@ 606
Goede reis en veel plezier gewenst.
En kalmpjes aan met die rug van je.
Bedankt zal ik doen. 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Geen idee wie het is, maar ze ziet er wel apetijtelijk uit!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geen idee wie het is, maar ze ziet er wel apetijtelijk uit!
Je moet maar eens aan Modern Family beginnen