• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.236 votes
Profile

Vakantie

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hoelaat ga je ongeveer aan boord?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Ik schijn er lief uit te zien, ja. Heb al alles geprobeerd, maar niets helpt daar tegen, dus ik accepteer het maar en soms maak ik er zelfs gebruik van.

ibendb

• 5038 messages
  • 3221 votes

Ik heb bijna altijd problemen bij de controle. Oftewel heb ik een jeans aan met van die ijzeren bolletjes, of ik vergeet wel eens iets af te doen. Is wel vervelend. Hopelijk krijg ik geen problemen als ik mijn beugel krijg...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

13.25 de lucht in, dus verwacht over/binnen een half uur in te stappen ofzo. Heb nog steeds niet het gevoel dat ik weg ga, zo raar! Ben helemaal in trance ofzo. Heb me misselijk gegeten aan krentenbolletjes uit stress.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Hihi. Ik ben ook altijd helemaal zenuwachtig als ik naar het buitenland ga. Ik ga dan ook enorm veel lopen eten en mezelf zenuwachtig maken. Vervolgens ben ik zo moe van het zenuwachtig zijn dat ik in het vliegtuig altijd goed slaap. Ideaal dus.

Ik ben jaloers Eline, ik wil ook naar NY!

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

SelmaDuim wrote:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de controle bij aankomst in de VS is verscherpt vandaag. Het is normaal gesproken al redelijk streng, maar nu misschien nog strenger.

Dat lijkt me ook, hopelijk valt het mee. Vind het normaal al een ramp.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik werd beetje uitgelachen door de vrouw van 't reisbureau toen ik vroeg of er extra maatregelen/veiligheidsregelingen getroffen waren voor 9/11, en dat 't niet anders was dan anders. Geloof er niet zo in, als je de radio/tv aanzet hoor je andere dingen. Ben dus vooral nerveus over de aankomst op het JFK. Maarja, dat duurt nog wel een tijdje.

Wil je mee in 't koffer Mel? Als je snel bent....

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Die controles in Amerika zijn echt zwaar klote. Moest ook schoenen uit en zo en je hoort echt overal die poortjes afgaan. Bij mij gelukkig niet. Douane was wel echt klote, kreeg ik een kruisverhoor van zo'n brede hispanic (Miami) over wat ik kwam doen etc. Ook al ben je een onschuldige toerist, ik voelde me sowieso kut daar Zal vandaag inderdaad nog wel erger zijn.

Maar gewoon relaxt blijven, dan is er niks aan de hand natuurlijk

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Elineloves wrote:

Ik werd beetje uitgelachen door de vrouw van 't reisbureau toen ik vroeg of er extra maatregelen/veiligheidsregelingen getroffen waren voor 9/11

Je krijgt nu bij instappen allemaal een parachute voor als je een toren voor je neus ziet opduiken en een stanleymesje voor als er kapers aan boord zijn

ibendb

• 5038 messages
  • 3221 votes

FillumGek wrote:

Die controles in Amerika zijn echt zwaar klote. Moest ook schoenen uit en zo en je hoort echt overal die poortjes afgaan. Bij mij gelukkig niet. Douane was wel echt klote, kreeg ik een kruisverhoor van zo'n brede hispanic (Miami) over wat ik kwam doen etc. Ook al ben je een onschuldige toerist, ik voelde me sowieso kut daar Zal vandaag inderdaad nog wel erger zijn.

Toen we naar Canada gingen, viel dit nog goed mee. Niet echt strenge controles, hoor. Enkel schoenen uitdoen en de gebruikelijke dingen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

Je krijgt nu bij instappen allemaal een parachute voor als je een toren voor je neus ziet opduiken en een stanleymesje voor als er kapers aan boord zijn

Geweldig idee, ga ik eens voorstellen!

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

FillumGek wrote:

Haha, ja dat is idd verrot. Moest mn beroep en wat je precies deed enzo vertellen. Rare shit.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Je moet op het Esta-formulier invullen of je ooit bent veroordeeld. Ik vraag me altijd af in hoeverre de VS inzage krijgt in de Justitiële Documentatie in Nederland. De vraag is in hoeverre je echt eerlijk moet zijn. Ik kan het (gelukkig) niet uittesten want mijn UJD is leeg.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ben benieuwd of wij ook zo'n kruisverhoor krijgen, als twee jonge meiden. We hadden net wel zo'n NL bewakertje die vroeg of ik op vakantie ging naar Amerika, maar dat was meer interesse/flirten. daar heb ik niks op tegen, hehe.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Meestal vragen ze wat je in de VS komt doen, of jij je koffer zelf hebt ingepakt en of er een moment is geweest dat je koffer onbeheerd is geweest. Dat komt vast nog wel als je aankomt. Ook moet je vingerafdrukken af laten nemen en een irisscan laten maken.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

En dan JFK uitwandelen, in de taxi stappen en over de Brooklyn Bridge Manhattan binnenrijden. Mooi moment.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Het eerste zicht op Manhattan was inderdaad echt magisch.

(Al zijn wij via de Williamsburgbridge naar Manhattan gereden geloof ik.)

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

En ik moest in detail gaan uitleggen waarom een vriendin 3 weken eerder naar huis ging tijdens onze reis. Tot in detail.

"Ja vanwege school."

"Wat gaat ze doen?" Weet ze nog niet precies.

"Wanneer begint ze?" Don't know!

Was blijkbaar misschien wat verdacht of zo. Ik voelde die taserguns al komen eigenlijk, maar het is goed afgelopen

ibendb

• 5038 messages
  • 3221 votes

Zie je er dan zo gangsta uit?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

SelmaDuim wrote:

(Al zijn wij via de Williamsburgbridge naar Manhattan gereden geloof ik.)

Ik denk ik ook, hoor Aangezien het hotel bij Times Square was. Was de eerste brug die in me opkwam. Was al overweldigend genoeg.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Observator wrote:

Was al overweldigend genoeg.

Ga je nog eens naar New York ?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Zou graag nog eens wat langer gaan! NYC is wel een stad die in je lijf gaat zitten. Word altijd weer vrolijk als ik er aan denk. En jij, soom? Ook plannen?

edit: Ja

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Observator wrote:

En jij, soom? Ook plannen?

Om naar NY te gaan?

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Meest opvallende van de eerste keer naar New York gaan is dat de spaningskriebels na aankomst onmiddellijk verdwenen en ik me vanaf minuut 1 meer dan thuis voelde. Merkwaardig.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ik heb er ineens wel veel zin in.. Na al die verhalen van Eline en dat ze op Schiphol zit . Maar het is voorlopig nog maar even toekomstmuziek.. Helaas..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Was een elektriciteitsprobleem, vertraging. Zijn nog niet de lucht in.

Waarom moet ik nu telkens aan Lost denken?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Plus die beenruimte sucked wel echt, volgende keer extra nemen. Met mijn lange stelten zit ik echt overhoop in zo'n ding, en dat 8 uur lang.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Elineloves wrote:

Was een elektriciteitsprobleem, vertraging. Zijn nog niet de lucht in.

Waarom moet ik nu telkens aan Lost denken?

En nu weer wat problemen met de passagierlijst en andere administratieve zaken + bagage check. We wachten nog een kwartier en als het dan niet is opgelost komt de piloot bij ons terug. Lol.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Ben ik de enige die denkt, Eline, log the fuck off en ga vakantie vieren? Mensen die constant online gaan als ze op vakantie zijn, tja het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet.

In ieder geval fijne vakantie nog.

Ik heb bijna altijd problemen bij de controle. Oftewel heb ik een jeans aan met van die ijzeren bolletjes, of ik vergeet wel eens iets af te doen. Is wel vervelend. Hopelijk krijg ik geen problemen als ik mijn beugel krijg...

Bij mij gaat ie altijd 'willekeurig' af zeggen ze dan, ook al heb ik al mijn sleutels en muntjes uit mijn broekzak gehaald, en mijn riem afgedaan. Omdat ze één op de zoveel mensen willekeurig fouilleren. Heb het nu mijn laatste drie vakanties meegemaakt. Komt door mijn kortgeschoren hooligan kapsel denk ik dan maar..

ibendb

• 5038 messages
  • 3221 votes

Lefgozer wrote:

(quote)

Bij mij gaat ie altijd 'willekeurig' af zeggen ze dan, ook al heb ik al mijn sleutels en muntjes uit mijn broekzak gehaald, en mijn riem afgedaan. Omdat ze één op de zoveel mensen willekeurig fouilleren. Heb het nu mijn laatste drie vakanties meegemaakt. Komt door mijn kortgeschoren hooligan kapsel denk ik dan maar..

Goh, doen ze dat? Raar.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.