- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Nou mensen, bedankt voor alle tips!
Bij deze kom ik alvast doei zeggen, tot over een tijdje! 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Have fun Eline!! 
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Een super-geweldige vakantie in N.Y. gewenst Eline, en goede heen- en terugreis.
Bijt maar eens flink in die 'Big Apple'
Die zal zeker goed smaken 
(ben al benieuwd naar het verslag achteraf)
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Veel plezier Eline! En inderdaad, ga je nog een verslag bijhouden op internet?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Thanks SelmaDuim en Brixie! Ben benieuwd hoe het gaat bevallen en hoe lang mijn voeten het vele wandelen aan zullen kunnen. (Wel goed voor de lijn!
)
@ Jordy: Kweenie, ik heb op aanraden van een vriendin een soort wifi app geinstalleerd zodat ik dan, als het goed is, gratis (?) online kan daar. Dus wellicht zie je af en toe wat Twitter berichten voorbij komen. 
movie acteurs
-
- 3086 messages
- 3244 votes
Ik wens je veel plezier in New York Eline.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Veel plezier in New York!!! En als je terug komt willen we wel foto's he?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Dankjewel! We zullen ons best doen!
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Veel plezier Eline! Ben ook erg benieuwd naar alle foto's en verhalen die je hebt als je terugkomt! Goeie reis! 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Bedankt Mel en Iben! Beetje vroeg (te vroeg voor mij), maar ben onderweg naar Schiphol, heb er wel heel veel zin in! Tot over een tijdje! 
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Het is wel heel apart dat Eline op 11 september naar New York gaat.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik zoek de datums wel uit ja.
zit al ruim 2 uur op Schiphol, vanochtend om 7 u vertrokken, maar wat drukte betreft valt 't wel mee. Europareizen zijn erg druk, wij hebben nog geluk. Nog maar een uurtje wachten en dan kunnen we weer door de controle.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Je bent niet vergeten je Esta-formulier op internet in te vullen hoop ik? Blijkbaar krijg je niet meer alsnog de kans om een formulier in het vliegtuig in te vullen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de controle bij aankomst in de VS is verscherpt vandaag. Het is normaal gesproken al redelijk streng, maar nu misschien nog strenger.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Esta is geregeld, hebben we beide gedaan en kregen ook in 't scherm te zien dat het voldaan en goed was. Alleen heb ik die code niet opgeschreven of uitgeprint omdat er bij stond dat je geen kopie hoefde mee te dragen. Vriendin heeft 't wel gedaan, ik niet. Maar komt vast wel goed, voldaan is voldaan..
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Nee, volgens mij hoe je het niet mee te nemen. Hebben wij destijds ook niet gedaan.
Ik krijg door jou echt zin om ook weer naar NY te gaan. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vind 't zo spannend! Besef het nog helemaal niet, ookal zit ik al 3 uur op Schiphol. Lijkt nog steeds of ik straks gewoon naar huis ga. Heb weinig geslapen vannacht, was te hyper, dus heb iets van 3,5 a 4 uur geslapen.
Zouden daar rond 15.30 landen, voordat we dan in 't hotel zijn zal 't 18 u zijn, en dan begint daar de avond pas.. Ben benieuwd hoe 't met de jetlag zal zijn.
Zit nu bij de kinderspeelhoek op zo'n bankje, en Piet Piraat film is op tv! Geweldig begin van de vakantie.
*blije kip*
Brix
-
- 19680 messages
- 5118 votes
Hey Eline, leuk dat je nog iets laat weten, zo kunnen we er toch ook een beetje bij zijn.
Misschien kun je in 't vliegtuig nog wel wat slaap inhalen.
(4 uur is mijn normale aantal slaap-uren, al vele jaren lang. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd
)
Up, up and away...! (maar wel terugkomen)
Ben ook benieuwd hoe het met Spencertje zal gaan zolang je weg bent.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
spencer had vanochtend al op mijn moeder's matje overgegeven, maar verder gaat 't goed.
Slapen kan ik nooit in 't vliegtuig. Heb films op mijn tvtje, dus die wil ik zien!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
We zitten in de gate! Blijkbaar zie ik er uit als iemand die een kilo coke en een paar messen in haar kleding verstopt heeft, ben altijd de zak bij die controles.
moest zelfs mijn laarsjes uitdoen. Misschien lijk ik wel crimineel door mijn lengte, lange zwarte lokken en mijn zwarte kledij, of ik heb gewoon een ongunstig gezicht. 
wel gefouilleerd door een ras amsterdamse die zich verschuldigde dat ze bij mijn borsten zat, hehe.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Reizigers naar de VS worden altijd wat strenger gecontroleerd dan mensen die naar een andere bestemming gaan, volgens mij.
Gelukkig moeten vrouwen door vrouwen en mannen door mannen worden gefouilleerd. Het mag wel anders, maar echt alleen als je daar zelf mee instemt. Als je er echt op staat moeten ze iemand van hetzelfde geslacht gaan zoeken om je te fouilleren.
Ik mag vrijwel altijd gewoon doorlopen, zonder fouillering en zonder dat ik mijn schoenen uit hoef te doen. Nu ben ik het wel gewend om 'pieploos' door detectiepoortjes te gaan, aangezien ik dat voor mijn werk (gevangenis, huis van bewaring, paleis van justitie enz.) ook wekelijks moet doen. Echter toen wij laatst naar Japan gingen en wij een tussenstop in Moskou hadden, pikten de Russen mij er ook ineens uit om te fouilleren, maar dat deden ze daar echt bij iedereen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Dan heb jij vast een gemoedelijk en betrouwbaar snoetje.