• 178.306 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.376.921 votes
Profile

Vakantie

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Misschien is dat over het algemeen ook meer iets wat mannen alleen doen/durven. Vrouwen zien toch wat sneller gevaren e.d. en zijn misschien wat banger dat er iets fout zal gaan.

Maar ik heb echt respect voor mensen die deze stap nemen en zich in het avontuur storten. Kei gaaf.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Ik zie reizen in je 1tje niet zo zitten, maar in Frankrijk was het ook niet altijd even gezellig met een vriend van mij. Af en toe saai, eentonig en soms irriteerden we elkaar. Volgende keer meer mensen vragen dan.

Wel mooi-gemaakte foto's.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Dank je wel allemaal!

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Alleen reizen is . Ziet er goed uit, maxcom.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Dank je en je hebt groot gelijk natuurlijk!

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Sodeju, geef effe het nummer van die taalcursus door. Zo'n goede lerares kan ik ook wel gebruiken. .

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Je moet nog even geduld hebben dan, want ze is nu net met vakantie tot eind september.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Event: New York Yankees vs. Tampa Bay Rays

We gaan naar de Yankees, LOL!

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Elineloves wrote:

Event: New York Yankees vs. Tampa Bay Rays

We gaan naar de Yankees, LOL!

Ik raad je aan om zeker een hele dag in en rond Washington Square Park in Greenwich Village door te brengen. Echt mijn (nieuwe) favoriete plek op aarde. Prachtige straatjes (met name in en rond Prince Street) en je kunt er heel veel en goed winkelen!

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

kos wrote:

Sodeju, geef effe het nummer van die taalcursus door. Zo'n goede lerares kan ik ook wel gebruiken. .

He krijg ook ineens enorm de behoefte om Spaans te gaan leren

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

DBTim wrote:

(quote)

Ik raad je aan om zeker een hele dag in en rond Washington Square Park in Greenwich Village door te brengen. Echt mijn (nieuwe) favoriete plek op aarde. Prachtige straatjes (met name in en rond Prince Street) en je kunt er heel veel en goed winkelen!

Thanks voor de tip! Gaat er bij op het lijstje. Nog een weekje en dan is het zo ver, begint nu toch flink te kriebelen.

Vriendin wil heel graag naar Avenue Q, we hadden afgesproken naar Chicago te gaan maar dat is blijkbaar ontzettend duur... laat ik nou echt een ontiegelijke hekel hebben aan Avenue Q. Dilemma dilemma.

Draait The West Side Story niet meer? Dan weet je tenminste wat je krijgt!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Geen idee eigenlijk, ga ik meteen eens opzoeken.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

melvddonk wrote:

Ik wil er ook echt graag nog een keer heen. Achtbanen zijn gaaf. Doe je wel uitgebreid verslag van het park als je terug bent?

Ben net weer terug, lekker vermoeid maar het was sowieso erg vet. We zijn uiteindelijk één dagje park geweest (en ander dagje camping) en een dagje is wel genoeg (9:00 - 21:00). Erg mooi, verzorgd en groot park, maar die hards als we zijn konden we veel dingen direct skippen omdat ze niet stoer genoeg zijn. Voornamelijk waterattracties gepakt en de achtbanen natuurlijk. De Silver Star (hoogste achtbaan van Europa - 73 meter) was zeker het tofst. Wel hele dag 30 graden, mooi dus voor de waterattracties, maar wel bloedheet. Op de terugweg maar liefst 2 uur in de file gestaan op het parkeerterrein zelf wegens opstoppingen.

Maar zeker de moeite waard!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Leuk om te horen FG.

Ik wil er ook echt nog graag een keer naartoe. Ik ben sowieso een echte achtbaanjunkie, dus waarschijnlijk zal ik het wel leuk hebben. Probleem is alleen dat ik heel veel mensen in mijn omgeving heb die absoluut niets om pretparken geven. In mijn vriendengroep zitten een heleboel mensen die er niet in durven en ook vriendlief durft niet. Hij gaat wel altijd mee naar parken, maar ik moet dan alleen in de achtbaan, terwijl hij met wat vrienden ergens anders in gaat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Owww wat is plannen toch leuk! Zijn echt al bezig met lijstjes e.d. Kijken wanneer we wat gaan doen. Zin in! Begin nu toch wel nerveus te worden.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Ik plan voor deze zomer een reis naar Ghana, alleen... Zit nu al af te tellen haha!

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

Elineloves wrote:

Owww wat is plannen toch leuk! Zijn echt al bezig met lijstjes e.d. Kijken wanneer we wat gaan doen. Zin in! Begin nu toch wel nerveus te worden.

haha, wat heb je al allemaal? Als je naar Empire State Building gaat raad ik je aan om ook te kijken bij het Flatiron Building, heel mooi gebouw. Ligt er vlakbij! Chrysler Building is ook erg mooi om te zien, Grand Central Station ligt ernaast, ook zeker de moeite waard om te bekijken. Die vertrekhal is echt geweldig (zul je ook wel herkennen uit veel films ed). De Public Library is weer vlakbij GCS en Chrysler Building en is ook wel de moeite om te bekijken! Achter de bieb ligt Bryant Park, mooi park(je).

Verder zou ik ook zeker over de Brooklyn Bridge lopen! Ik heb toen nog een stuk door Brooklyn gelopen, daarna naar het WTC, en vanaf daar naar Battery Park. Flinke wandeling, maar wel erg mooi en indrukwekkend!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Ik vond Harlem ook erg indrukwekkend!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

We hebben tot nu toe:

(afbeelding)

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Chinatown is makkelijk te combineren met Little Italy, en een enorme aanrader. Zeker door de weeks als er markt is. Central Park kan je wel een hele dag voor uittrekken, enorm veel te doen en heel groot (net zoals eigenlijk alles). Harry Potter museum bij Times Square is ook wel een aanrader, wel duur. En vergeet niet een musical op Broadway mee te pikken, dat is een must in NY!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

He shit, die had ik wel op mijn kladblaadje maar nog niet hierop. Meteen even er bij zetten!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Jessen0wnt wrote:

En vergeet niet een musical op Broadway mee te pikken, dat is een must in NY!

Hebben we er 2 van ; Avenue Q (voor haar) en Silence! (Van Silence of the Lambs) voor mij.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Ik moet me erook niet mee bemoeien Kan ik niet in de koffer, mijn hart ligt daar nog ergens op Times Square

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Tuurlijk joh! Doe je wel in de handbagage.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Yankees-game meepakken, cool! Heel veel plezier daar Eline. Wil er zelf heel graag een keer heen. Mijn broer is van plan om volgend jaar de marathon van New York te gaan lopen en dan ga ik wel mee uiteraard.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ja toch! Thanks. Ben heel benieuwd. Denk dat ik wel aan vakantie toe ben als ik terug kom, maar ach, je moet er iets voor over hebben. Ben ook nieuwsgierig hoe het gaat zijn om mijn puppy en vriend te missen, ben nog nooit zo lang zonder ze geweest.

Marathon van New York is ook niet mis! Ga jij hem ook lopen?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik zei dat ik ook wel wilde rennen, maar toen lachte hij me ongeveer uit, dus ik denk dat ik maar als een echte Amerikaan met een hamburger en milkshake bij de finish ga wachten. Zal wat uurtjes duren, aangezien hij er wel wat uren over gaat doen haha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Dat moet ook gebeuren!

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Ik vond het opvallend dat de New Yorkers er vrij gezond bij liepen, ook veel aan het hardlopen en belangrijk te wezen. Het zijn vooral de toeristen die a la Amerika gaan doen, wat wel typerend is is de Starbucks

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.