• 178.323 movies
  • 12.224 shows
  • 34.004 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.091 votes
Profile

Vakantie

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Even op de foto met Sander en Jessica van Campinglife

(afbeelding)

Vrienden van ons hebben meegedaan aan het programma. Voor de liefhebbers, het wordt 19 november uitgezonden. Ze hebben allebei een tweeling

Daarnaast hadden we in Kroatie dit gigantische jacht nog gespot in de haven. De Extasea. Blijkt dit jacht van de multimiljardair Roman Abramovitsj te zijn! Onder andere eigenaar van de voetbalclub Chelsea. Het jacht is trouwens in Nederland gebouwd.

(afbeelding)

(afbeelding)

En dan te bedenken dat dit jacht " slechts" 85 meter lang is. Een van zijn andere jachten, de Eclipse, is het grootste jacht ter wereld met zijn 167 meter.

De Eclipse heeft 2 helikopters aan boord, een duikboot, een veerboot om passagiers naar de wal te brengen, 4 pleziervaartuigen en 20 jetskies

En voor de veiligheid: raketdetectiesysteem, onderwatercamera's, warmte- en bewegingssensoren, kogelvrij glas en technologie om afluisterapparatuur te detecteren alsook flashsensoren die waarschuwt wanneer paparazzi door de vensters fotografeert.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Volgens mij heeft ze zelf te diep in het glaasje gekeken...

Filmpje1

• 1291 messages
  • 1029 votes

Morgen voor 3 weken naar Mexico.

11 uren in het vliegtuig wordt wel even een zware rit maar dan heb je ook wat natuurlijk.

zie jullie over 3 weekjes wel weer.

Adios

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Veel plezier en een fijne reis naar drugsoorlogland!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Genoeg mooie plekken in Mexico, alleen niet slim om rond het grensgebied met Amerika te gaan vertoeven

11 uur in een vliegtuig vind ik persoonlijk wel geinig, kon toen 3 of 4 films kijken die redelijk nieuw waren. Morgenochtend vlieg ik naar Turkije, dus ook een weekje geen films voor mij.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

veel plezier allebei!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Thanks, zal ook wel lukken. Kwam net weer een kort stortbuitje langs hier. Kutland

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

In september zijn manlief en ik een jaar getrouwd ( ). We hebben destijds geen huwelijksreis gehad, omdat we een eigen zaak hadden en die niet dicht wilden doen/personeel in wilden zetten. Nu willen we dit waarschijnlijk in september dus, als we 1 jaar getrouwd zijn, alsnog doen. Het wordt niet allemaal super deluxe, want financieel hebben we het op het moment niet erg breed (we gaan verbouwen namelijk), dus het wordt waarschijnlijk een midweekje landal/centerparcs. Ook fijn met de honden, want die kunnen dan gewoon mee. Twee honden die al een tijdje ziekjes zijn in een pension stoppen vind ik ook niet zo'n prettig idee.

Ben echt heel blij, want we zijn al een hele tijd niet op vakantie geweest met zijn tweetjes. Even kijken of manlief vrij kan krijgen en dan kunnen we gaan boeken. Ik heb er in ieder geval nu al zin in!

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Filmpje1 wrote:

Morgen voor 3 weken naar Mexico.

11 uren in het vliegtuig wordt wel even een zware rit maar dan heb je ook wat natuurlijk.

zie jullie over 3 weekjes wel weer.

Adios

Ik hoop dat je Monterrey hebt gemeden .

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Wil zometeen eigenlijk gaan boeken, maar de baas van mijn vriend zit al bijna de gehele dag in bespreking. Ik hoop echt dat hij vrij kan krijgen, want heb er ongelofelijk veel zin in. (Hoe blij kan je zijn met 5 dagen Landal? )

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Heb geboekt. Midweekje Landal de Lommerbergen. Heb er nu al zin in. We vertrekken 26 september (24 september zijn we 1 jaar getrouwd) en we nemen de honden mee.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Nog twee weken en dan NY!!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Elineloves wrote:

Nog twee weken en dan NY!!

Nu maar hopen dat Irene de stad morgen heel laat.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2537 votes

Oh, dat blijft heus wel staan hoor.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Dat dachten ze in New Orleans ook. De evacuaties zijn waarschijnlijk niet voor niets. Dus ik zou daar nog niet zo zeker van zijn.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Whoohoo! Net een tripje voor een paar dagen naar Istanbul geboekt voor in december. En over anderhalve week zitten wij een paar dagen in Efteling Bosrijk.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik vertrek morgenvroeg met 5 vrienden naar het Duitse Rust om Europa-Park - Deutschlands größter Freizeitpark - Home - europapark.de te bezoeken Even kijken nog of we 1 of 2 dagen naar het park gaan, anders zondag lekker chillen op de camping in de buurt. Goed weer ook daar. Heb er zin in!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Oeeh! Dat lijkt me ook echt gaaf Jordy. Staat daar niet iets van de grootste, steilste, snelste of hoogste achtbaan van Europa?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ja de hoogste inderdaad, 73 meter. Ach ja, Walibi is niet veel meer, dus dan moet je het buiten de grenzen opzoeken

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik wil er ook echt graag nog een keer heen. Achtbanen zijn gaaf. Doe je wel uitgebreid verslag van het park als je terug bent?

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Kan je ook wel oppikken morgen hoor. Zo niet, dan doe ik verslag

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dat zou ik wel een tof plan vinden, maar denk alleen niet dat het hier thuis goedgekeurd wordt. Helaas.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Inmiddels alweer ruim anderhalve week terug van vakantie en druk aan het werk, maar hier toch nog wat foto `tjes van een meer dan geslaagde 3 - weekse taalcursus Spaans in Granada:

(afbeelding)

Wat is Spanje nou zonder Tapas? Ik meen alléén in Granada gratis geserveerd bij wat drankjes.

(afbeelding)

La Alhambra

(afbeelding)

Hier prepareren we ons maar weer eens voor het uitgaansleven, dat in Granada pas laat op gang komt.

(afbeelding)

Tijdens het uitgaan toevallig op een poster gestuit waarin een groot dancefestival werd aangekondigd op slechts 5 uur reizen van ons: Creamfields Andalucia, die kans konden we natuurlijk niet laten schieten!

(afbeelding)

Het festival sloot af met 4 uur Armin van Buuren tot zonsopkomst, de hele nacht gedanst in een t - shirt en geen gedoe met vesten en jassen.

(afbeelding)

Granada

(afbeelding)

Cadiz

(afbeelding)

Cadiz

(afbeelding)

En tenslotte heb ik natuurlijk ook nog mijn Spaans bijgeschroefd, met dank aan mijn lerares in het midden. Verder ook veel Engels gesproken: toch wel een valkuil met zoveel internationaal volk.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Dat is geen onverdienstelijke lerares!

De andere foto's zijn ook leuk

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Leuke ervaring maxcomthrilla! Was je er alleen heen gegaan, of met vriendin/vrienden?

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

@Respekked: Can `t blame you. Ze was inderdaad echt een schatje en nog even oud als ik ook.

@Elineloves: Ik was alleen gegaan. Dit jaar had ik gewoon geen zin om 2 weken alleen maar aan het strand door te brengen met vrienden in Bulgarije, in een lousy 2 sterren hotel.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Stoer dat je dat doet/durft. Zou ik persoonlijk niet snel durven denk ik. Al denk ik dat je in een dergelijke situatie snel genoeg leuke contacten maakt. Is misschien nog wel prettiger dan dat je telkens met een bekende op je lip zit, zoals bijvoorbeeld die zon/zee/strand vakanties die vrij eentonig zijn.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Ik ben ook al eens 8 maanden alleen wezen backpacken dus ik heb er wat ervaring mee. Als je jezelf volledig openstelt en ondernemend bent maak je gewoon makkelijk contact met anderen. De eerste avond had ik al gelijk iemand ontmoet met wie ik ging dineren. En na 3 weken viel het mij al zwaar om afscheid te nemen van iedereen, zo hecht waren we al met elkaar. Ik vind het altijd wel leuk, veel nieuwe mensen ontmoeten. Gewoon een keer proberen, mits je jezelf er fijn bij voelt.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Leuke foto's! Lijkt me ook echt gaaf inderdaad, maar ik zou dat ook niet zo snel durven. Lijkt me wel een hele gave ervaring en leuk om een keer gedaan te hebben.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.