- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Voor mij zit er voorlopig geen vakantie of er moet iets ergs gebeuren. Ben van plan om het hele zomer te werken.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Ik ga morgen via IJsland (Reykjavik) twee dagen naar New York tot 12 juni
Enorm veel zin in en schijnen twee tegenpolen te zijn, dus zal wel erg indrukwekkend zijn!
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
Vanaf morgen twee maanden München! En hopelijk nog veel en veel langer. (Lees voorgoed)
Viel Spass! 
Maar je blijft toch wel MM gebruiker hoop ik?
Walkure
-
- 1690 messages
- 0 votes
Danke
Ik blijf uiteraard MM gebruiker. Nu ik ook geen school verplichtingen meer heb, heb ik echt de tijd om meer films te zien en recensies te schrijven.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Morgenochtend 6 uur (oei, vroeg!!) naar Zweden/Denemarken. Enorm veel zin in. Scandinavie is mooii
!
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
Een goede reis en fijne vakantie gewenst Soom.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Vorige week een weekje Malta geboekt voor in juli. Duiken in de Middellandse Zee . Ben benieuwd, liggen daar een paar erg gave wrakken oa. een grote olietanker en nog wat spul uit WO2..
Brix
-
- 19683 messages
- 5119 votes
Maar niet aan de bommetjes en granaten komen hoor(of ze moeten hier op zoek naar een nieuwe moderator
)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Nee Brix want kijken doe je met de oogjes, niet met de handjes he. Dat vertel ik mijn nichtjes van 3 en 1,5 ook altijd 
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
15 juli voor de tweede keer op interrail. Ook voor de tweede keer naar Istanbul, dit keer via Slovenie, Kroatië, Bosnië, Montenegro, Albanië, Macedonië en Bulgarije, en weer terug natuurlijk. Onwijs veel zin in
Heerlijke manier van reizen.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
@MoFeDu
Alleen of met vrienden?
Ik ga deze vakantie zeven weken werken, in de koelcel waar ik al zo'n twee jaar werk. Daarnaast dus lekker veel tijd om films te kijken.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Kono shūmatsu, wareware wa Nippon e no shinkon ryokō o yoyaku shite!

Wij hebben dit weekend onze huwelijksreis naar Japan geboekt!
Het was even erg spannend of onze huwelijksreis door kon gaan, maar over minder dan twee weken vliegen we dan toch naar Japan.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ik vertrek morgen vroeg met twee vrienden in een auto naar Scandinavie. Te beginnen in Kopenhagen, om daarna verder te gaan naar Zweden, Finland en het oostblok. We eindigen in Berlijn. We gaan (maar) 10 dagen, en misschien is dit te veel rijden. Bij Stokholm nemen we het besluit om verder Zweden in te gaan of om naar Oslo uit te wijken en daarna terug via Kopenhagen naar Berlijn.
Iemand ervaring met het rijden door Scandinavie (Is het te veel voor 10 dagen?)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Wij hebben 2 jaar geleden een rondreis door Noorwegen gemaakt met een caravan. 10 dagen is wel erg weinig hoor voor de rit die jullie willen maken. Dan zit je meer in de auto dan dat je iets kan bezichtigen! Vergis je niet dat je in scandinavie heel andere gemiddelde snelheden haalt als in NL. Reken er op dat je max. 400/500 km op een dag af legt.
Wij hebben destijds in 3 en halve week tijd 7500km afgelegd.
Ga je met de boot of via de brug naar Zweden?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2365 votes
Ik vertrek morgen vroeg met twee vrienden in een auto naar Scandinavie. Te beginnen in Kopenhagen, om daarna verder te gaan naar Zweden, Finland en het oostblok. We eindigen in Berlijn. We gaan (maar) 10 dagen, en misschien is dit te veel rijden. Bij Stokholm nemen we het besluit om verder Zweden in te gaan of om naar Oslo uit te wijken en daarna terug via Kopenhagen naar Berlijn.
Iemand ervaring met het rijden door Scandinavie (Is het te veel voor 10 dagen?)
Ook nog naar Finland, het Oostblok en Berlijn? Denk dat 10 weken realistischer is dan 10 dagen. 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Ja daar was ik ook al bang voor. Zoals het er nu uit ziet is het inderdaad te veel rijden. Mij lijkt het inderdaad beter naar Kopenhagen, Oslo, Stokholm en dan terug via Kopenhagen naar Berlijn. Heb je toch van alles wat en qua kilometers is het veel minder.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
Er zit een hele kleine kans in dat ik even een paar dagen er tussenuit ga. Ben van plan om met nog 1 of 2 personen met de auto door Frankrijk en misschien Duitsland af te gaan.
Lijkt me wel leuk. Maar als het niet door gaat om wat dan ook, lig ik er niet wakker van.
606
-
- 23876 messages
- 12268 votes
Net terug van een paar dagen Winterberg (Duitsland)
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Ik ga morgen op vakantie. Eerst vijf dagen naar Parijs en dan nog een weekje naar de Atlantische kust in Frankrijk.
Doei filmvriendjes en -vriendinnetjes
.
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2537 votes
5 dagen Parijs? Ik moet er niet aan denken, vind 2 dagen al zat.
Fijne vakantie i.i.g.
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Nee man, Parijs is leuk. Have fun Boordappel!
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Ik vlieg vanavond naar Spanje voor een weekje in de zon hangen. Tot volgende week
.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
HUH niet Griekenland?? Nou geniet er maar van!!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vlieg vanavond naar Spanje voor een weekje in de zon hangen. Tot volgende week
.
Weekje Barcelona?
Have fun!